tänne ovulaatiotesti kuvia.

Onko kaikki peräkkäisinä päivinä tehty? Tulevalta/menevältä vaikuttaa. Onks minkä merkkisiä noi testit?

Tässä mun ovisplussat viime viikonlopulta, toinen on Sofi one Step ja toinen Davidin ovistesti. Sofit näytti tuohon saakka ouhtaita negoja ja seuraavana päivänä haalean viivan. David myös näytti seur. päivän haaleaa viivaa ja sit tippu negaksi.

 
Davidin ne on, ja kaks per päivä tehty .:) viimeinen on eilisest, mä aattelin nyt juuri mennä koklamaan taas ku en oo tänään viel thenyt :) laitan kuvan tänne siitäkin, nii lets see :) mut oon nii sata varma et tämäki testi näyttää samalta ku nuo :/ mul vaa nii huono tuuri, ei vaa onnaa!
 
Davidit tuntuu olevan sitä sorttia et toidilla toimii toisilla ei. Jos et saa selkoa ja niitä ei ole 50kpl kaapissa niin kannattaa kokeilla toisen valmitajan ovistestejä. Mä tukästyin noihin Sofin testeihin. Saa kotitesti.fi tjs. Mutta laita vielä tän päivän kuva niin analyseerataan :D
 
Hei! kertokaa mulle, jos toi ovistesti näyttää plussaa, milloin se ovis sit on? Jälkeen vai just sillä hetkellä milloin siis kannaattaa yrittää eniten?? Auttakaa "tyhmää" . Minä kiertopäivänä keskimäärin kannaattaa alkaa testaamaan? Terveisin kolmen lapsen tietämätön äiti :)
 
maaru78, tosi yksilöllisiähän nää asiat on, mutta sanotaan että ovis tapahtuu keskimäärin 24-48 tuntia ovisplussasta. Parhaat päivät pupuilla ainakin meidän lääkärin mukaan on itse ovisplussapäivä ja sitä seuraava päivä. Ovisplussapäivänä laitetaan simpat jo odotteleen ja plussapäivänä sitten vielä varmistellaan. Yleensä testien mukana tulee sellainen taulukko, joka kertoo koska on hyvä alkaa testaan, kun tietää oman kierron pituuden. Testaus on hyvä aloittaa lyhimmän kierron mukaan, jos pituuksissa on hieman vaihtelua. Ovulaatio tapahtuu keskimäärin 14 päivää (noin 12-16 päivää) ennen kuukautisten alkua. Jos kierto on esim. 28 päivää, niin silloin testailut kantsii aloittaa noin kp 11.
 
Mitä ovistestejä te suosittelette?
Oon David-merkkisiä käyttäny ja saannu plussan,first signalilla sama juttu.
Ajattelin ainakin Clearblueita ostaa varmistukseen.
Oon ihan vasta alkanut testailemaan,pari kiertoa testannut.
 
mAm87, mä oon jo pitkään testaillut Pregcheck + Clearbluen hymynaama-yhdistelmällä. Toimii ainakin mulla. :) PC:llä on kiva seurata, kuinka viiva vahvistuu ja sitten CB:llä varmistan tarvittaessa. PC:ssä plussat ollu kyllä niin räikeitä, että välttämättä digiä en kyllä varmistukseksi olisi tarvinnut, mutta antaapahan mielenrauhan ja se hymynaama on vaan niin kiva nähdä. :)
 
kiitos vastauksest!
kääk mua jännittää nii paljon!!! ku mietin koko ajan millo pitäisi vetää kunnon settii et osuu varmasti oikein! jos vaik tänään/ nyt? :D
sit huome aamul, huome illal!!!en tie oon iha shokis :D
 
heippa taas! noh ovu oli ja meni! tää on parasta mulla on pari päivä, ollu hirveet menkka kivut ajoittain ja ala selkä särkee, aika outoo et näin nopeasti tämmöst mutta mä oon 100varma et en vain kuvittelee tämmöst, koska ollaan nii kauan yritetty ja oon monesti ennenki ollu sitä mieltä että ehkä nyt on natsannu mut en ole tuntenu tällast kummiskaan.
mä niin toivon et ois tärppänny nytten, onkos jollain muullaki alkanu näin aikasin tämmöset oireet ja miten kävi sitte, oliko plussaa?
 
Onko testien perusteella ovis voinu jo olla? Eli rupesin tässä kierrossa juomaan greippimehua ja limat ja oviskivut oli la ja su tänään ei limoja ei kipuja.. neljäs testi ylhäältä on tehty eilen samoin viides testi ja kuudes(alin) tehty tänään muut sitä ennen.. kierto mulla on 32-33 päivää ja nyt menossa kp 16/32-33 Onkohan ovis vasta tulollaan vaiko menny vai mitä ihmettä!! normaalisi ovis tulee mulla noin kp 19-20
http://aijaa.com/oE3KyV livenä nuo viivat on hieman tummempia.
 
Hei!
Ajattelin kysyä viisaammilta, jotka tiedätte ovulaatiotesteistä. Olen tikutellut ja tänään sain mojovat punaviivat puolelta päivin, oireet puoltaa ovista MUTTA nyt äsken, 8 tuntia eka testistä jäljellä vain hailu punaviiva?! Testi prisman pc. Oliko ovis, voiko testi hiipua noin pian vai mitä tämä on??
Hämmentynyt... Kiitos jos joku viitsii heittää arveluja ilmaan!
Hotmilk
 
Kiitos Hydrangea! Nyt tarkastellen, ehkei tuo testiviiva ole tummempi, punainen kyllä. Suutarikierto, luulisin :( tänään viiva heikentynyt entisestään, jotain tuntemuksia edelleen mutta poismeneviä. Ehkä onni myötä vielä kerran, joskus...
 

Yhteistyössä