Tänne pitäisi saada deitti osio!

Miksi täällä ei ole deitti osiota, jonkinlaista parinhaku palstaa :flower:

Luulisi täällä laiselleni sinkkulle olevan menekkiä :heart: Kun en sylje yh naisenkaan päälle ja tunnetusti täällä liikkuu jopa ihan lapsettomia :D

Eikö lapseton mies joka lukee kaksplus palstaa ole hieman outo.. eiku siis kiinnostava :LOL: Vai meneekö kaikki uskottavuus ja miehekkyys siinä, että lukee ja seuraa tätä :kieh:

 
Tätä samaa olen ajatellut,kun voisin alkaa etsiä ihanalle pikkuveljelleni seuraa hänen puolestaan,Joku palsta olen epätoivoinen naimattomasta sisaruksestani...itse en naintia enää kaipaa,jo noita kersoja rivi ja mieskin hiihtää kalsareissa
 
Alkuperäinen kirjoittaja HermotMenee:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja HermotMenee:
miten ois suomi24 tai seoikea pistecom tai vaikka ihan setä googleen "seuranhaku" tai joku mikä se hakusana sitten lienee

että luulis löytyvän. B)
Mutta täältä saisi melko varmasti lapset kaupantekijäisinä.
Onko se jotenkin toivottu ominaisuus kumppanissa?
No se välttämättä ei ole täysin turn off.
 
Jep
Mä en oikein tiedä oisko mun ilmotuksella kauheesti menekkiä täällä, jos se menis jotenkin niin että "Etsitään miestä, joka ei ainakaan seuraa kaksplussaa, demiä eikä muitakaan akkojen hömppäpalstoja..."
 
IhanaValo
Miun pitäis vissiin ettiä anopille mies,sillä on ollut uskomattoman huono tuuri miesten suhteen nyt lähiaikoina.Eka tapaukselle joutui lopulta hankkimaan lähestymiskiellon ja toinen vissiin pariinkin kertaan antanu turpaan :(
Miulla on niin hyvä maku että varmasti onnistuisin paremmin :D

No ei,tuskin se antais muille lupaa hoitaa suhdeasioitaan,harmittaa vaan kun mukava ihminen on ja tommosia kuspäitä sattuu kohalle :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja I am Locutus of Borg:
Okei, luovutan jos ei kelpaa. Jatkakaa niiden juoppojen ja lapsia sylkevien miesten kanssa =)
Ihan pikkuvinkkinä näin niinkuin naisen näkökulmasta; ei saa olla liian epätoivoinen. Joten ota mallia sieltä Miesten Käsikirjasta. Siellä kerrotaan hyvin tarkkaan miten käyttäydytään kuten Wagner. Sillä metodilla saa naisia.

Näin oon kuullut.

 
Alkuperäinen kirjoittaja HermotMenee:
Alkuperäinen kirjoittaja I am Locutus of Borg:
Okei, luovutan jos ei kelpaa. Jatkakaa niiden juoppojen ja lapsia sylkevien miesten kanssa =)
Ihan pikkuvinkkinä näin niinkuin naisen näkökulmasta; ei saa olla liian epätoivoinen. Joten ota mallia sieltä Miesten Käsikirjasta. Siellä kerrotaan hyvin tarkkaan miten käyttäydytään kuten Wagner. Sillä metodilla saa naisia.

Näin oon kuullut.
Kyse ei laisinkaan ole siitä, että ei naisia saisi. En edes ole epätoivoinen.

 
Alkuperäinen kirjoittaja I am Locutus of Borg:
Alkuperäinen kirjoittaja HermotMenee:
Alkuperäinen kirjoittaja I am Locutus of Borg:
Okei, luovutan jos ei kelpaa. Jatkakaa niiden juoppojen ja lapsia sylkevien miesten kanssa =)
Ihan pikkuvinkkinä näin niinkuin naisen näkökulmasta; ei saa olla liian epätoivoinen. Joten ota mallia sieltä Miesten Käsikirjasta. Siellä kerrotaan hyvin tarkkaan miten käyttäydytään kuten Wagner. Sillä metodilla saa naisia.

Näin oon kuullut.
Kyse ei laisinkaan ole siitä, että ei naisia saisi. En edes ole epätoivoinen.
No enhän mä nyt hyvänen aika sitä tarkoittanutkaan, ettetkö naisia saisi. Pois se minusta :saint: Aina ei rivien välissä lue mitään, joskus ne jutut on ihan siinä riveillä luettavissa ;) :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
mulla tulee ei_niin_kivoja ajatuksia miehestä, joka etsii seuraa nimenomaan sinkkuäideistä.. vaikka onhan täällä, kuten todettiin, lapsettomiakin.
Mä muuten muistan, kun joskus vuonna paavo kun aloin sinkuksi niin ihmiset varoitteli nettideiteistä. Että ei saa sanoa olevansa yh, kun sitten kaikki pervot miehet iskee kimppuun ja kiinnostuu vaan sen takia kun on lapsia.. Oi niitä aikoja niin..
Vaikka on kai se oikeestikin mahdollista. Ja onkin. En nyt kuitenkaan ihan niin kyyninen (vielä ) oo, että kaikki yh:t hyväksyvät miehet siihen kastiin niputtaisin. Mutta ehtiihän tässä vielä sinnekin saakka luonnettaan kasvattamaan :xmas:
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja HermotMenee:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
mulla tulee ei_niin_kivoja ajatuksia miehestä, joka etsii seuraa nimenomaan sinkkuäideistä.. vaikka onhan täällä, kuten todettiin, lapsettomiakin.
Mä muuten muistan, kun joskus vuonna paavo kun aloin sinkuksi niin ihmiset varoitteli nettideiteistä. Että ei saa sanoa olevansa yh, kun sitten kaikki pervot miehet iskee kimppuun ja kiinnostuu vaan sen takia kun on lapsia.. Oi niitä aikoja niin..
Vaikka on kai se oikeestikin mahdollista. Ja onkin. En nyt kuitenkaan ihan niin kyyninen (vielä ) oo, että kaikki yh:t hyväksyvät miehet siihen kastiin niputtaisin. Mutta ehtiihän tässä vielä sinnekin saakka luonnettaan kasvattamaan :xmas:
en ole kyyninen, vain realisti :)

ja eri asia on "yh:t hyväksyvät", kuin lapseton mies, joka nimenomaan mammapalstalta seuraa hakee..
 

Yhteistyössä