Tässä mun vatsalihakset (kuva) - laittakaa tekin kuvia treenatuista vatsoistanne.

  • Viestiketjun aloittaja "kuntoilija"
  • Ensimmäinen viesti
aapee.
Alimpien vatsalihasten päällä on pieni rasvakerros ja saa ollakin, mutta ylimmät näkyvät ihan kivasti. Olen erittäin tyytyväinen tulokseen. Laittakaa toki kuvia omista vatsoistannekin, jos kantti kestää.

 
aapee.
[QUOTE="...";30422373]Millä treenillä saatte vatsalihakset näkyviin? Mulla kun on sixpäkki, mutta siinä on sentin rasvakerros päällä..

Ehkä siis syön vaan liikaa :D[/QUOTE]

Rasvakerros pitää saada ensin pieneksi ruokavaliolla. Sen lisäksi hölkkää, pyöräilyä ja lihaskuntotreeniä (kotona). Siinä on mun resepti.
 
[QUOTE="...";30422373]Millä treenillä saatte vatsalihakset näkyviin? Mulla kun on sixpäkki, mutta siinä on sentin rasvakerros päällä..

Ehkä siis syön vaan liikaa :D[/QUOTE]

Joo ei siihen ikävä kyllä auta kuin laihduttaminen :D Itse aloitin elämäntaparempan vuoden vaihteessa, laihdutin 7-8 kiloa ja olin tuossa kuvan tilanteessa neljässä kuukaudessa. Lenkkeilin ja ihan kotitreeniä vain. Normaalipainon sisällä laihdutin.
 
"esikoinen tulossa"
Mulla ennen raskautta oli vatsalihakset läkyvissä. Kunhan tää poika malttais ulos tulla niin pääsis taas treenailemaan. :) Itse sain vatsalihakset näkyviin tiukalla ruokavaliolla ja rankoilla treeneillä. Ei mitään perus istumaannousua vaan salilla hikihatussa rehkimistä. :)
 
Pläski vielä
Ootko ap ollut aina normaalipainoinen? Mulla 20kg ylipainoa, nuorena (alle30v) ollu tuollainen vatsa, nyt ikää 40+ ja haaveena taas tuollainen:)
Hyvältä näyttää!
 

Yhteistyössä