Tässä tulee ihan hulluksi! Olen ollut sidottu kotiin jo monta viikkoa

  • Viestiketjun aloittaja pösilö
  • Ensimmäinen viesti
pösilö
Missään muualla en ole käynyt, kuin pikapikaa kaupassa silloin tällöin.
Mies yleensä hoitaa kauppareissut niin, että tuo töistä tullessaan ostokset kotiin.

Lapsi on ollut kipeänä monta viikkoa ja pakkaset on paukkuneet niin hurjissa lukemissa, ettei ulos ole puolikuntoisen lapsen kanssa päässyt. :(

Tylsistyn. En ole jaksanut edes siivota täällä enää. Torkkuilen sohvalla maaten ja tuijotan vain telkkaria. Mikään kirjakaan ei ole innostanut, ruuasta puhumattakaan. Lapsikin viihtyy mieluummin omissa oloissaan, välillä vaan käy syliteltävänä ja halittavana. :snotty:

Kaipaan ulos, kaipaan muutakin elämää!

Noo, ensi vuoden puolella sitten pääsen takaisin täältä vankilasta, jota kodiksikin kutsutaan... :whistle:
 
"vieras"
Mitä tarkoittaa puolikuntoinen lapsi? Mikä häntä on vaivannut jo useammaan viikon? Kyllä minä ainakin olen esim. flunssaiset lapset vienyt ulos, kunhan ei vain ole kuumetta.
 
"vieras"
Eikä pimeällä huvita työntää nenäänsä ulos. Ehkä pelkään pimeää tjt.
Entä kirjasto? Uimahalli? Ystävätären tykö kahvitteleen? Kuntosali? Teatteri?
Olisko ketään naapuria joka lähtis kanssasi lenkille?

Mä ymmärrän sinua koska olen aivan samassa tilanteessa. Tosi mies tulee niin myöhään ettei sitten ole enään mahiksia lähtä tai haluja. Yritän keksiä koko ajan täällä tekemistä. Ompelen,leivon,kudon,luen. Pahinta on että jämähtäisin tähän koneelle tai telkan ääreen.
Lapsien kans yritän keksiä kaikke mitä en tavallisesti tee. Ulos kun ei vaan voi vauvaa viedä.
 
täällä kans meinaa päivällä seinät päälle kaatua.
Tämän viikon ollut tytön kanssa kotona. SIllä kamala flunssa.
Olen kyllä siivoillut. jotain hyötyä - ja illalla käynyt ulkona kun mies tullut =)
 

Yhteistyössä