Tässäkö rsfun kuuluisa väärä plussa??

En edes ostaisi nuita kun aina menee arvailuksi. Kaikista luotettavin on labran verestä ottama näyte, mutta koska se on hidasta on toisiksi paras diginäytöllinen jossa asia lukee ihan selvällä suomen kielellä eikä tarvitse arvuutella viivan vahvuutta. Hulluksihan nuiden kanssa tulee :D
 
juujuu
Mä en luota mihinkään raskaustesteihin :D Itsellä ainakin ovulaation aikaan tuli viime viikolla selvä haamu Pregcheckillä muutamana aamuna vaikken raskaana nyt olekaan. Kierto on sekaisin imetyksen jälkeen ja päätin testata raskaustestillä ja ovulaatiotesteillä mitä näyttävät. Ovulaatiotesti näytti selvää plussaa ja raskaustesti haamua saamaan aikaan.
 
V.ieras
Mä en luota mihinkään raskaustesteihin :D Itsellä ainakin ovulaation aikaan tuli viime viikolla selvä haamu Pregcheckillä muutamana aamuna vaikken raskaana nyt olekaan. Kierto on sekaisin imetyksen jälkeen ja päätin testata raskaustestillä ja ovulaatiotesteillä mitä näyttävät. Ovulaatiotesti näytti selvää plussaa ja raskaustesti haamua saamaan aikaan.
Mistä tiedät varmaksi ettet raskaana ole? Hyvinhän nuo testit siihen viittais nimittäin.. Ovistestikin kun näyttää raskauden :)
 
vierass
[QUOTE="wieras";30247917]Tossa näkyy kirkuvan punaisena yksi viiva, mutta eikö noissa pidä olla kaksi viivaa jos on paksuna? Ennen piti. Ja sen pitäisi olla ton punaisen ja noiden nuolien välissä. Eikä siinä näy mitään.[/QUOTE]

Avasitko kuvan? Siinähän näkyy aivan selkeästi toinenkin viiva :D
 
Vierasu
Minä saan myös selvän vaalen viivan raskaustestiin ovulaation aikaan ja silloin myös ovulaatiotestit ovat räikeän punaisia. Ilmeisesti aina joku superovulaatio :) Ja siitä tiedän että en ole raskaana, että testit vaalenevat seuravien päivien aikana ja menkat alkaa parin viikon kuluttua haamuviivasta.

Ap, jos tuo haamu tuli testiajalle niin olet raskaana. Jos se tuli testiajan jälkeen, niin et välttämättä ole rasskaana. Myös raskaustestit jotka reagoivat ovulaatioon, reagoivat usein vasta testiajan jälkeen.
 
asdfgh
Miksi pitää noita epäluotettavia liuskatestejä ostaa ja pähkäillä tuloksia täällä palstalla?
On luotettavampiakin tapoja varmistaa mahdollisesti alkanut raskaus.
Itse olen jokaisesta lapsesta saanut oikean tuloksen Clearbluen viikkonäytöllisellä digitestillä.
 
vierass
[QUOTE="wieras";30248323]Kuvassa on iso punainen alue alhaalla, punainen viiva hieman ylempänä ja sitten pitkä pätkä valkoista ja sitten ne nuolet ja max. Ei kahta viivaa.[/QUOTE]

Arg :D No, kaikki muut sen näkee, turha kai tästä on väitellä.
 
"..."
Mulla ainakin nuo tollaset on ollu nyt kahtena kertana plussat eikä mitään muuta. Ja tuossa kyllä näkyy "haamuviiva" mitä joku ei näe koska ei ole varmaan itse koskaan edes tehnyt raskaustestiä??
 

Yhteistyössä