Täydelliset Naiset!

Voi anouk kun sä oot pikkunen! Mä en edes haaveile tuosta vaatekoosta.. Liikunta on kyllä varmasti tosi hyvä muokkaaja, mä oon vaan niin huono, crossaan ja lenkkeilen mielelläni, mutta pitäis sitä vissiin tehdä muutakin että alkais näkyä kropassakin..

Bloodis, oikeesti kannattaakin huolehtia siitä, että niitä kaloreita saa tarpeeksi, ettei käy niinkun mun! Että sitten kun on tarpeeksi kauan kituuttanu liian isolla vajeella, niin saa hillittömän mässykohtauksen ja saa heti reilusti kiloja takaisin.. Mulla on just kans tuo, että pitäis saada lisää kaloreita, kyllä tuo 700 olis mullekkin ihan liian vähän. Kai sen pitäis kaikilla mennä yli tuhannen. Mä oon vaan sellainen pihistelijä, että kun pääsen ketoosiin, niin alan nuukaileen kaikesta, esim. partajugun kohdalla, jos meinaan aamupalaksi syödä, niin saatan ajattella, että kun ei nyt oo nälkä, niin säästämpä tämän lounaalle ja sit en kuitenkaan syö sitä lounaalla, enkä koko päivänä.. JA sit menee kalorit liian alas kun tän toistaa jonkun jutun kanssa pitkin päivää..

Ja kun ANouk kysyi jossain vaiheessa siitä, että tuleeko repsahduksia liian vähäisestä syömisestä, niin mulla tulee pidemmällä aikavälillä.. Joitakin päiviä voin olla vaikka syömättä, mutta sitten se kyllä repee.. Että mulla ei niin paljon vaikuta aamupala tms.

Kaikille oikein hyvää päivää!
 
Missäs kaikki ovat?? MilliMetri, Daaria, BloodyEnd, Sannulii??
Toivottavasti kaikki ovat vain nauttineet hyvästä säästä.

Mulla oli hyvä viikko, liikuntaa 11h+10h kävelyä ja söinkin vain vähän herkkuja, mutta ruokaa meni aika paljon :ashamed: no terveellistä onneksi.
 
Täällähän minä =) Oon välillä käyny kurkkimassa, mut kaikki on ollu niin omilla teillään, niin en oo viitsiny sitten mitään kirjotella kun ei mitään erikoista kuulukkaan =)

No, nyt oon viikonloppuna vähän herkutellu, eilen käytiin pitsalla ja tänään söin irtsikoita, mutta huomenna taas paluu arkeen. Yhtään en oo huonolla omallatunnolla, tuli tarpeeseen =)

Puntari näytti lauantaina 71.6 ja oon ihan tyytyväinen jos tässä hetken pysyy. Sitten vähän ajan päästä täräytän ne viimeiset kilot B)

Vaude Anouk mitkä liikuntamäärät!! Sehän on jo puolikas työviikko! Vautsi!

Missäs Daaria ja Bloodis piiloilee? Ja Sannulii, mitä kuuluu? Ja korianteri, ootko meidät hyljänny?
 
Mää oon nauttinut näistä helteistä, mulla on jo kunnon rusketuskin, oi että rakastan aurinkoa :heart: B)
Pojilla vähän kuuma tuppaa olemaan ja ylimääräistä kitinää täytyy kuunnella mutta ees se ei haittaa.. Illalla kyllä oon ihan poikki ja tänäänki oli herätys 5.10 ni johan se kasin jälkeen jo hyvinkin väsyttää.

Paino rintamalla ei oikein uutta. Vähän nyt tuntuu siltä että jumittaa.. Mutta en nyt ihan kamalan tarkka ole ollutkaan. Toki hiilarit on siinä 30g per päivä pysyneet mutta en tiiä oonko ihan ketoosiin päässyt. Kyllä ihan hulluna jäätelöä tekee mieli mutta en tiiä johtuuko se helteestä vai ihan oikeasta makeanhimosta. Karkkia ei kylläkään tee yhtään mieli. Ja limpparia kyllä tekee kans. Eli josko tuo ois tuo helle. Pitänee tänään ostaa jotain makuvissyä ni on vaihtelua tuolle kraanavedelle :D

Paino siis tänä aamuna 67,9kg ja toivon tässä vähän että ois menkoista johtuvaa jumitusta. Ihana kyllä oli ostaa taas M kokoisia vaatteita ja farkuistakin riitti 30 tuuma, ja vielä Onlyn, joissa on ehkä vähän normaalia pienempi mitotus. Kaikki mitä viime kesänä oon pitäny on ihan toivottoman suuria, kylläpä harmittaa ;)

Ny tuli vaan omaa napaa, käyn kyllä kaikkien jutut aina lukemassa mutta nyt ei malta enempää taas koneella olla B)
 
Itsekin tullut auringosta nautittua ja aurinkoa on otettu. Väriäkin saatu pintaan! Yey.

Tänä aamuna puntarille pompatessa sain ilokseni todeta, että turvotusta ja nestettä lähtenyt aika kivasti. Lähti kahdessa päivässä 1.8kg painoa pois. :O Näin kesällä ei paljon tee mieli mitään mättöjä, kun on niin lämmin. Tullut lähinnä juotua paljon ja syötyä salaatteja kanasuikaleiden tms. kera. Suolan määrä varmaan vähentynyt aika huomattavasti tässä ja siksi tuota nestettä lähtenyt noin huima määrä noin nopeasti. Olo on kuitenkin aivan loistava! Vielä pari kiloa, niin ensimmäinen -10kg on saavutettu. :p

Kiva, että olet Daaria päässyt ostelemaan pienempiä vaatteita, mikäs sen mukavampaa! Nauti uudesta, pikkuruisesta kropastasi!

MM hyvä kuulla, että olet osannut ottaa vähän rennostikin ja herkutellut kaiken muun lomassa. Kyllähän sitä välillä saa nauttia!

Anoukilla ihan mielettömät liikuntamäärät! WAU!
 
Hola!

Ängen ketjuun mukaan, sillä nyt riitti tämä pulskistelu. BMI viime vaakakäynnillä kertoi, että olisin vielä normaalipainon rajoissa (luku oli hieman yli 24) , mutta nyt on alkanut kypsyttää, etten löydä vaatteita. Mun vartaloni on malliltaan ihan helvetillinen: lantioni on suhteellisen kapea suhteessa vyötäröön ja rinnanympärykseen. Rinnanympärys on mulla 101cm, vyötärö 80cm ja lantio 92cm. Pahalta siis näyttää. Yritän kuitenkin parhaani mukaan tykätä itsestäni myös tällaisena, mutta senttien pudotus erityisesti vyötäröltä olisi suuri tavoite. En siis aio käydä vaa'alla, vaan tavoitteenani on vähentää vyötäröltä vähintään kymmenen senttiä.

Laihdutusmenetelmäni on hirvittävän yksinkertainen: Poistan ruokavaliosta kaikista turhimmat, kuten karkit ja ylirasvaisen ruoan. Yritän myös hieman vähentää vaalean leivän ja viljan käyttöä. Merkittävä osa tätä pienentymisprosessia on myös liikunta, jota yritän harrastaa joka päivä vähintään tunnin ajan. Pyrin kirjoittamaan ruokapäiväkirjaa, jotta osaan hieman arvioida energiansaantiani.

Onko teillä jakaa joitakin hirvittävän hyviä laihdutusvinkkejä? :)
 
Tervetuloa mukaan aires! Tuohon ruokien kirjanpitoon suosittelen vahvasti kiloklubia! Itseäni on ainakin auttanut hirveästi. Se siinä sitten vielä laskee ne kaloritkin, niin on helpompi hahmottaa todellinen syömisten määrä ja energiapitoisuus. Toki voit päivänmittaan kirjailla johonkin vihkoseen ylös ja sitten koneella käydessä iskeä kaikki tiedot kiloklubiin, ettei pääse unohtumaan. :)
Ja vinkkinä ihan vain runsas veden juonti, mehujen ja limsojen pois jättäminen ja hiilareiden korvaaminen rasvalla. Paremmin pysyy vatsa täynnä, kun saa reippaasti rasvaa, eikä hiilarihöttöä. Vaalea leipä tummaksi. Riisi ja pasta täysjyvään tai kokonaan pois. Noi auttaneet itsellä tosi hyvin! Tässä parin kuukauden aikana tippunut lähes 10kg painoa pois.
 
Voi persus sentään, nyt kyllä manaan noita lakkoilijoita! Ensimmäinen kerta, kun lakot muhun oikeastaan vaikuttaa ja nyt voikin todeta, että kohta olen oman ruokavalioni kanssa ongelmissa.
Tällä hetkellä mieluiten syön kanaa ja salaatteja, maustamaton possukin kävisi. Noh, kaupasta ei löytynyt muuta, kuin kokonaisia kanoja ja rasvapommi hornetteja. Muita lihoja oli vain marinointikastikkeissa ja ennen kaikkea jumbo pakkauksissa. Rahatilanne ei salli tuollaisten jättipakettien ostoa tällähetkellä, joten ollaan ilman.
Turkkilaista jugurttia ei ollut saatavilla, eikä myöskään ehrmanin edullisempia maitorahkoja. Piti kalliimpia ostaa. :( Onneksi sain hamstrattua viimeiset kolme pirkan maustamatonta ab jugurttipurnukkaa (500g).
Nyt kuitenkin menee kivasti, kalorivajetta on joka päivä n.1000-1300kcal ja on tullut liikuttua taas paremmin. Kiloja lähtenyt kohta se kymmenen ja fiilis on mitä mahtavin!
Rohkaisin mieleni ja tilasin ellokselta uimapuvun ja uuden kivan kesämekonkin. Loppukesäksi pitäisi vielä joku 7kg pudottaa ja sitten ostaa juhlamekko sukujuhliin. :) Sitä odotellessa.
 
Hei vaan kaikille!!
Ihan tuhoton kiire ollu koko ajan ni ei oo ehtiny mitään kirjottaan.
Paino on pysyny samassa ja siinä pyrinki nyt pysymään pari kuukautta. Sitten taas rutistetaan muutama kilo.

Mutta huomenna tää rouva lähtee reissuun ja aikoo nauttia täysin siemauksin B) joten kuullaanpa reilun parin viikon päästä!!

Ihanaa alkukesää kaikille!!!

:wave:
 
Onkohan meidän ketju jo kuollu.. Vai vieläkö elvytetään?

Mä oon ollu kesätauolla, alkoi motivaatio kadota kokonaan, niin pidin taukoa. Nyt on taas hyvä fiilis ja muutaman viimeisen kilon karistus menossa!

Mitä muille kuuluu?
 
Me tultiin sunnuntaina kotia ja ihan kivasti reissussa tuli takasi :whistle: Eli todellakin mukana olen ja nyt on toinen päivä menossa ketoosin etsinnässä. Jospa sinne kohta pääsisin. Nyt pidän tiukkaa linjaa kolme viikkoa kunnes on ne häät joissa olen kaasona. Sitten alan etsimään semmoista täydellistä ruokavaliota (siis oikean määrän niitä hiilareita) jota voin sitten loppu elämäni noudattaa.

Painoa oli ma aamuna 72,2kg, tänä aamuna 71,3kg eli nesteet on lähteny jo liikkeelle. Tavoitteena ois päästä sinne 65kg jouluun mennessä.

Oliko teillä muilla noin 3 vuotiasta lasta? Mää tuun hulluksi tuon uhman kans! Yhtä tappelua koko ajan. On välillä niiiiiin ikävä töihin että.. huoh !

Miten Miltsi sulla, jatkuuko vähähiilariton ruokavalio vai kuin? Mutta ihanaa ku oot vielä kyydissä! Oli jo ikävä :hug:
 
Moikka Daaria ja kiva, että reissussa oli mukavaa!

Joo yrittelen mennä vähillä hiilareilla, mutta ratkeen jatkuvasti.. Nyt oon ollu vielä jotenkin huonovointinenkin koko ajan jotain pientä maha kipee, pää kipee, flunssainen olo tms. pientä koko ajan vuorotellen.. En oo jaksanu oikein mihinkään panostaa. Pitäis varmaan käydä lääkärissä. viluttaa ja väsyttääkin koko ajan. Mutta nyt pari päivää menny hyvin :) Paino hengailee siina 75 kieppeissä, välillä alle ja välillä nousee taas.. Nyt pitäis vähän saada tsemppiä tähän hommaan.
Liikuntaa ajatttelin nyt taas lisäillä, sitä myötä yleensä piristyy tarkistelemaan syömisiäkin =)

Mukavaa juhannusta kaikille!
 
Niin ja joo, mulla on 4 vee ja pian 3 vee ja meillä on kummatkin uhmassa! Pienemmän uhma on vieläpä niin suloista tuon isomman rinnalla, joka on tosi jästipäinen..
Tsemppiä vaan ja PITKÄÄ pinnaa! Kyllä se sitten taas helpottaa, siihen pitää vaan muistaa uskoa.
 
Mä oon tän alkukesän aikana keränny 6 kiloa takaisin sen sijaan, että olisin niitä pudottanut!! |O |O |O

NYT TÄMÄ AKKKA OTTAA ITTEÄÄN NISKASTA KIINNI!!!!!!

Olkoot vaikka mikä kesä, mutta hitto vie, nyt tää viimenen kymppi saa lähteä AAAARGH.

Jos ei mitään syötäväksi kelpaavaa oo, niin sitten suu pysyy kiinni. Alan kuljettaa vaikka vesipulloa mukanani hitto soikoon.

Aah, oon nyt niin kiukussa itelleni.

Daaria, tuutko takaisin potkimaan mut vielä kerran liikkeelle?

Ja kaikki muutkin.. Elvytetään vielä kerran pino pystyyn..
 
Heiiii! Mukana ollaan =)
Oon nyt kuukauden liikkunut paljon ma-pe ja syönyt terveellisesti ja sit la-su aivan kamalasti hyväskää viiniä, roskaruokaa ym. No onneksi paino ei oo noussu. Oon tulossa Suomeen viikon päästä ja sitten mulla on digitaalinen puntari, niin saan tarkat mitat kuukauden ajan. Ja todella nähä mikä se mun paino oikeesti on, apua, toivottavasti ei oo kovin korkea.

MilliMetri Kyllä se tästä taas, uudestaan uudella innnolla!

Daaria Mä haluan kans 65kg jouluksi!
 
HUHHUH!!

Ei tuu mitään... Tai no tavallaan tulee ja tavallaan ei... Mullahan oli aikomus pysytellä tässä samassa nyt tovi eikä ressata itseään laihduttamisella MUTTA.. noh.. paino on vähän noussut, tai nousi siellä reissussa enkä oo saanut niitä vielä pois. Ja koko ajan tekee mieli vaikka ja mitä |O |O |O |O
Oon niin vihanen, ärtynyt, turhautunut ja v'''''tunut että!!!
Tiedän että tähän auttaa ketoosi mutta jotenkin en vaan jaksa nyt hommata sitä. Lauantaina on serkun häät ja tiedän että siellä se sitten katkeis joten jotenki tuntuu ihan turhalta nyt kittuuttaa ne pari päivää ku ens viikolla se ois taas edessä. Nyt vaan herää kysymys että miten ihmeessä saisin motivaatiota siihen että ens viikolla tosiaan aloittaisin taas sen ketoosin metsästyksen??? Tiedän että siitä tulee hyvä olo ja sillä tippuu paino mutta mikä ihme mua nyt vaivaa ku ei voi vähempää kiinnostaa??? Silti siis haluan siihen alkaa enkä taas lihoa takaisin, ja tahdon vielä muutaman kilon pois....
argh! ärsytttäääääää :'(
 
Daaria, mulla oli just samaa! Ja onnistuin sit haalimaan monta monta ilokiloa.. Nyt oon tsempannu ja yrittäny olla kohtuudessa ja oonkin saanu vähän taas tiputettua.. Ketoosia mäkin harkitsin, mutta en vaan jaksanu. Se on kuitenkin niin säntillistä, että nyt en jaksa stressata.. Mulla on nyt tippunu ihan kivasti kun oon vaan vähentäy hiilareita. Ja tuntuu siltä, että näin vois syödä loppuikänsä. Eli oon syöny välillä jäätelöä, välillä suklaata, ei niinkään kiristä pinnaa. Mutta nyt on kova työ, että saan pidettyä nyt tän tässä. Äsken söin jäätelön, niin johan himottais ottaa keksiä.. Ja sit toinen ja kolmas.. Mutta nyt oikeasti yritän opetella kohtuutta, eli maksimissaan yks juttu per päivä. Eli kun tänään oon syöny jo jäätelön, niin muuta hyvää ei tuu. Bongasin tän kiloklubista, eli sadan gramman sääntö. Sellaisesta määrästä päivässä kun pitää kiinni, niin ei pitäis kaataa painonhallintaa. Eikä sitä tietty oo pakko joka päivä vetää :LOL: Mutta mä tiedän, mulle tää on tosi vaikeaa. Millä ihmeellä saan pidettyä niin, että se ei kohta oo tuhannen gramman sääntö?

Tsemppiä kaikille ja Anouk, tervetuloa Suomeen! Oli kiva kuullä kuulumisia. Minkälaiset säät siellä on? Täällä on ollu ihania helteitä =) Vai jokos oot täällä?
 
Ugh!

En ees kehtaa kertoo :ashamed: mutta ei hyvin mee ja on ihan fyysisesti paha olo :ashamed: Tuntuu vaan etten pysty lopettaan sokerin syömistä ennen niitä häitä.. Tiedän, olen tyhmä.

No mutta, maanataina aloitan taas. ihan tosissaan, haluan voida hyvin. Aloitan viikon alle 20g hiilareilla, eiköhän sillä ketoosiin pääse ja sitten se helpottaa.. Toivottavasti..
 
Mä aloitan kans maanantaina. Ku lauantaina pitää mennä kavereiden kaa viihteelle ja sit sunnuntaina synttäriä. Painoki oli sitten enemmän kuin luulin, vielä kyllä toivon, että olis nesteitä lennosta *toiveajattelua*.

Punnitaan itsemme maanantaina ja taas mennään, kyllä me jouluksi onnistutaan!

Hauskaa viikonloppua kaikille!
 
Heips. Pitkästä aikaa.
Ihan nolottaa myöntää,kun paino näissä lukemissa on taas lähtenyt nousuun.
82,8kg, eli ei montaa kiloaole noussut, mutta olo on kun isolla ilmapallolla. Ja tämä varsamakkara hävettää.
Kesällä on koko ajan syöty grilliherkkuja, epäsäännöllisesti ruokaa, ravintolassa käyty, synttäreillä herkuteltu, että ei ihmekkään..

Nyt on pakko ottaa itseään niskasta kiinni. Lupasin itselleni, että jos 82k yli menee joku aamu niin alkaa tiukka seuranta mitä suuhun laitan, mutta ei se seuranta olekkaan niin helppoa kun on lipsunut jo pari kuukautta. Ja kesällä on muka lupa syödä mitä haluaa. pöh, ei ole jos en halua taas painaa 100kg |O

Elämäntilanne saatta pian muuttua kovasti, aloitan osapäivätyöt, tytöt menee tarhaan, me muutetaan.. sitten pitää löytää uuteen elämäntilanteeseen rytmi ruokaliuun , niin kyllä se taas siitä. Tavoitteen apudoittaa -10kg viellä seuraavana vuonna. Sitten oppia pysymään siinä mun loppu elämä :D

Mietin tässä vain että pitäisiö siirtyä aktiiviseen pinoon syksyn tullen.. Ja saman kokoisten ryhmään, kun tässä pinossa on mukavaa porukkaa, mutta niin laihaa minuun verrattanuna... :/

Sori tämä sekava sepustus, mutta niin ovat ajatuksenikin sekavat..
 
Vieläkö oot muukana? Pysy vaan =) Mullakin on uusia kesäkiloja pudotettavana, joten pudotellaan yhdessä! Äläkä vertaa itteäs meihin muihin, mä en ainakaan paljon sua edellä oo, 77 kiloa oli tänä aamuna.. Mun on pakko uskotella ittelleni, että sen on pakko olla myös turvotusta, vaikka ihan ehtaa ihraakin varmasti on.

Mutta nyt tulee syksy ja hyvät ajat pudotella nää kilot.. Eli edelleen, on tavoitteena se alle 69.. Ja jouluun mennessä aion sen saavuttaa!! Vaikka mikä olis.

Onko muut vielä mukana vai vieläkö ootte kesälaitumella? Daaria ja Anouk ja kaikki muut, huhuu..
 

Yhteistyössä