tahtoisin niin kauheasti pitsaa *turha*

pengoin jo kaapit, mutta löysin vain kuivahiivaa, jossa parasta ennen päivä 2006. eikä tomaattimurskaakaan ole, eikä pyrettä, eikä tomaatteja joten en keksi millä voisin sen tomaattikastikkeen korvata. ketsuppia on, mutta en ole koskaan tajunnut miten sitä joku voi pitsapohjaan laittaa... maistuuko se siellä pitsassa ketsupilta vai peittyykö maku?

olen ollut viikon sairas ja ei ole maistunut ruoka, sosekeitolla on eletty. nyt ois saatava pitsaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Katiapatia:
Hei, täällä toinen jolla myös kova pizzanälkä! Mulla ois kaikki taikinan ainekset, juusto ja tomaattimurska... Mitähän muuta siihen laittais??
no mulla ei ole muuta kuin tonnikalaa, mustia oliiveja ja juustoa eli niitä itse laittaisin. mutta kun mä en saa sitä pohjaa tehtyä ja multa puuttuu se tomaattimurska :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:
Alkuperäinen kirjoittaja Katiapatia:
Hei, täällä toinen jolla myös kova pizzanälkä! Mulla ois kaikki taikinan ainekset, juusto ja tomaattimurska... Mitähän muuta siihen laittais??
no mulla ei ole muuta kuin tonnikalaa, mustia oliiveja ja juustoa eli niitä itse laittaisin. mutta kun mä en saa sitä pohjaa tehtyä ja multa puuttuu se tomaattimurska :headwall:
Yhdistetään meidän ainekset!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Katiapatia:
Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:
Alkuperäinen kirjoittaja Katiapatia:
Hei, täällä toinen jolla myös kova pizzanälkä! Mulla ois kaikki taikinan ainekset, juusto ja tomaattimurska... Mitähän muuta siihen laittais??
no mulla ei ole muuta kuin tonnikalaa, mustia oliiveja ja juustoa eli niitä itse laittaisin. mutta kun mä en saa sitä pohjaa tehtyä ja multa puuttuu se tomaattimurska :headwall:
Yhdistetään meidän ainekset!
yhdistetään vaan, mutta mun pitsanälkäni ei kyllä lähde virtuaalisesti, vaikka kuinka täällä kokattais ja syötäis :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja pim:
Ketsuppi käy ihan hyvin. Taikinan voi tehdä ilman hiivaa esim. teeleipäreseptillä, johon tulee siis leivinjauhetta.
mulla ei oo leivinjauhettakaan, eikä perunamuusijauhetta mitä joku myös ehdotti. kiitos hyvistä vinkeistä, mä mietin vielä hetken.

 
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:
voi pylly,toimiskohan vielä kotiinkuljetus jossain.. :D
eipä taida ja jostain syystä tekee mieli just itse tehtyä. tää on nyt joku nälkäkokemuksen paluu, viikkoon en oo pystynyt syömään juuri mitään ja varsinkaan en ole ollut yhtään nälkäinen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:
voi pylly,toimiskohan vielä kotiinkuljetus jossain.. :D
eipä taida ja jostain syystä tekee mieli just itse tehtyä. tää on nyt joku nälkäkokemuksen paluu, viikkoon en oo pystynyt syömään juuri mitään ja varsinkaan en ole ollut yhtään nälkäinen.
hyvinkin saattaa toimia..

tosin tohon et tahtoo ite tehtyä nii ei sit auta vaikka sen kotiinkuljetuksen jostain viel löytäskin...

 

Yhteistyössä