Taidan olla ihastunut...

miehen kokemuksia
Alkuperäinen kirjoittaja mies:
Voisitteko kertoa tarkasti miltä ihastuminen tuntuu? Ajatteletteko päivittäin ja hymyilette? Voiko ihastuminen kerstää monta vuotta? :D
Ihastuksen kohde alkaa pyöriä mielessä. Ensin ei tajua ihastuneensa. Olo on kumman levoton. Ajatukset eivät ole aluksi seksuaalisia. Ihastuksen voimistuessa tulee myös voimakkaita seksuaalisia haaveita siitä, millainen toinen olisi pedissä.

Tulee käytyä vilkaisemassa kohdetta milloin milläkin verukkeella, kuten jos kyseessä on kaupanmyyjä, käy ostamassa sieltä tavaroita joita ei tarvitse.

Lopulta kun ei enää kestä - tekee ihastuksen kohteelle ehdotuksen ja joskus saakin vastakaikua. Jos tulee pakit, heittelehtii sängyllä pari päivää kyynelten keskellä. Senkin jälkeen haaveilu jatkuu, mutta heikkenee vähitellen.

Ihastumisen tunne voi kestää kuukausiakin ja pitkässä rakkausavioliitossa voi ihastua toiseen aina uudelleen.
 
vieras
Parasta ihastumisessa on se kun se toinen sanoo yhdenkin sanan sulle ja sisällä heti kihermöi.se,kun ei jaksa odottaa,että taas näkee toisen.Vaikka vain vilaukselta..Sydän hypähtää kun puhelin soi tai tulee tekstiviesti koska "se voi olla hän".
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Parasta ihastumisessa on se kun se toinen sanoo yhdenkin sanan sulle ja sisällä heti kihermöi.se,kun ei jaksa odottaa,että taas näkee toisen.Vaikka vain vilaukselta..Sydän hypähtää kun puhelin soi tai tulee tekstiviesti koska "se voi olla hän".
Näkee ihastuksensa kaupassa ja tämä tulee juttelemaan. Itte olet niinkin puhelias, että saat sanottua vain joo joo kaikkeen mitä toinen sanoo. :snotty: :kieh: Mä en tajua mihin se mun puhekyky siinä tilantees katos. :ashamed:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Parasta ihastumisessa on se kun se toinen sanoo yhdenkin sanan sulle ja sisällä heti kihermöi.se,kun ei jaksa odottaa,että taas näkee toisen.Vaikka vain vilaukselta..Sydän hypähtää kun puhelin soi tai tulee tekstiviesti koska "se voi olla hän".
Näkee ihastuksensa kaupassa ja tämä tulee juttelemaan. Itte olet niinkin puhelias, että saat sanottua vain joo joo kaikkeen mitä toinen sanoo. :snotty: :kieh: Mä en tajua mihin se mun puhekyky siinä tilantees katos. :ashamed:
Juurikin näin se menee. :D Ja se on mahtavaa! =)
 

Yhteistyössä