Takkahuone alkais olemaan valmis:) (sis. kuvia)

Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
Alkuperäinen kirjoittaja Sannuli88:
Ihan ok mielestäni. Tosin juuri tuo erilaisten puiden yhdistely ei miellytä omaa silmää, ja tuo tiilijuttu takan takana olisi sopinut myös takan toisellekin puolelle. Mutta varmasti on teidän mieleenne ja sehän on tärkeintä :)
mä olisin halunnu tota tiiliseinää koko ton muun seinän mitalta, mut 99e/m. :(
No sehän selittääkin sit sen, että miksei sitä ole toisellakin seinällä :) Melko tyyristä oli kyllä tuo tiiliseinä, mutta esim. bauhausissa oli ainakin puolta halvempaa ja lähes samannäköistä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja M Y R K K Y:
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
Alkuperäinen kirjoittaja kiva:
Sieltähän löytyi myös takkahuoneen yksi oleellisimmista asioista...talja;)
Sen päälle ei vaan kandeis laittaa mitään noin raskasta,voi tulla kiire siirtää...
mitä? miksi? :eek:
Mä aattelin että se mitä Kauniissa ja Rohkeissa ne tekee...lempii siinä aina kun takassa tuli!!
:heart:

:D
Siis taljan päällä!!
:p
 
Alkuperäinen kirjoittaja M Y R K K Y:
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
Alkuperäinen kirjoittaja kiva:
Sieltähän löytyi myös takkahuoneen yksi oleellisimmista asioista...talja;)
Sen päälle ei vaan kandeis laittaa mitään noin raskasta,voi tulla kiire siirtää...
mitä? miksi? :eek:
Mä aattelin että se mitä Kauniissa ja Rohkeissa ne tekee...lempii siinä aina kun takassa tuli!!
:heart:

:D
ai jaa... :LOL: ei kai me nyt sentään.. voi kamala.
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Liian monta erilaista pintamateriaalia minun makuuni. Sä tykkäät ja se on tärkeintä.
Sama mieltä. Itselleni jäi päällimäiseksi mieleen toi pintamateriaalijen "sekasotku": puupanelia, stonesia, tiilitakka, lasitiiltä yms.
 
Hyvä jos olet itse tyytyväinen.Minä olisin kuitenkin laittanut nuo paneelit sivuun ja käyttänyt tilalle vanhan ladon seinää eli harmaata tosi vanhaa puuta.Plussaa tuosta takasta,paljon hienompi tuollainen kun mauton harmaa tiilikasa(nunnatakka).Myös lattiaan olisin valinnut laminaatin joka jäljittelee lankkulattiaa ja jos rahaa olisi paljon käytettävissä niin kokonaan aito puinen lankkulattia.
 
kiva
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
Alkuperäinen kirjoittaja M Y R K K Y:
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
Alkuperäinen kirjoittaja kiva:
Sieltähän löytyi myös takkahuoneen yksi oleellisimmista asioista...talja;)
Sen päälle ei vaan kandeis laittaa mitään noin raskasta,voi tulla kiire siirtää...
mitä? miksi? :eek:
Mä aattelin että se mitä Kauniissa ja Rohkeissa ne tekee...lempii siinä aina kun takassa tuli!!
:heart:

:D
ai jaa... :LOL: ei kai me nyt sentään.. voi kamala.
Ei ku voi kyllä:D

Huone on kiva,kelpais mullekin.Takka erityisesti ja ne lasitiilet.
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Sannuli88:
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
Alkuperäinen kirjoittaja Sannuli88:
Ihan ok mielestäni. Tosin juuri tuo erilaisten puiden yhdistely ei miellytä omaa silmää, ja tuo tiilijuttu takan takana olisi sopinut myös takan toisellekin puolelle. Mutta varmasti on teidän mieleenne ja sehän on tärkeintä :)
mä olisin halunnu tota tiiliseinää koko ton muun seinän mitalta, mut 99e/m. :(
No sehän selittääkin sit sen, että miksei sitä ole toisellakin seinällä :) Melko tyyristä oli kyllä tuo tiiliseinä, mutta esim. bauhausissa oli ainakin puolta halvempaa ja lähes samannäköistä :)
Ainakin täällä Bauhausissa juurikin tuo seinä maksoi sen 99 euroa neliöltä. Mutta samaista tavaraa oli Sarokkaalla 50 euroa neliöltä :).

Oletan että se on samaa kuin mitä meillä on tässä:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
turkilmas: meil on Art-stone merkkistä.
Mä en muista tota merkkiä :ashamed: . Mutta siis sellaisia eri kokoisia ja paksuisia muurattavia "tiiliä", ei valmista laattaa. On siis tuo meidän seinä.
juu, meil kans sellasia. mut niitä on eri merkkejä. mut näyttäis olevan samaa.
 

Yhteistyössä