Tammikuun KIVAKETJU!

Sunnuntaikivaa: nukuin ihan hirveän hyvin ja tosi pitkään, ja mun kissani tulivat välillä kehräämään petiin ja puskemaan naamaa. Se on ihmeellistä, että vaikka kuinka ois paska päivä, niin ne ei tykkää huonoa.
Mun toinen kissani Mirjami on sellainen, että sitä ei kauheesti nappaa ihmisdraama, eikä se oikein perusta hellyydestäkään, mutta sitten kun sille tulee se hellyyspuuska niin sitä ei saa pois sylistä millään. Kehrää aivan hulluna ja lussuttaa ja leipoo.
Topi taas on nuorempi poika, hirveen sosiaalinen ja kaipaa koko ajan rapsutuksia 24/7. On kyllä ihmeellisen sopivaluontoiset kissat mulle sattunut. :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;29498001:
Kivaa on tammikuu. Päivä pitenee, yö lyhenee. Kevättä kohti mennään ja sen huomaa mielialassa. Tilulilulei ja tekisi mieli alkaa jo kylvämään tomaatteja ja chilejä
Mä ostin jo mullat. :) Ne on vielä olleet tuolla ulkona, jos vaikka mahdolliset harsosääskenalut tuhoutuisi pakkasessa.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;29498016:
Pitäisköhän munkin laittaa jotain kasvamaan.. Saisko jotain alottelijan vinkkejä tomaatinkasvatukseen? Miten kissat yleensä tulee toimeen kasvien kanssa? :D
Kissat tulee loistavasti toimeen kasvien kanssa. Viime keväänä meidän tiikeri söi joka ainoasta paprikasta ja chilistä sirkkalehdet :D
 

Yhteistyössä