Tammikuun Toivojen Helsingin tapaaminen

Mulle kävis toi 30.8 ja 31.8 taas ei käy, mites muut? Syöminen kuulostais ainakin musta mukavalta ja siinä olis sitten rauhassa aikaa vaihtaa ajatuksia livenä. Olisko jollain ehdotuksia ravintolasta..?
 
30.8. kävisi minullekin :) Käytiin aika vasta syömässä sellaisessa kuin La Famiglia (ihan Stockan kulmilla) ja vaikutti ihan lapsiystävälliseltä paikalta, jos joku joutuu ottaa lapsia mukaan. Ruoka ainakin oli erittäin hyvää. Itses öimme alakerrassa ja siellä ainakin oli isojakin ryhmiä syömässä. Italialaispainoitteista siis. Mutta olen kaikkiruokainen ja mikä tahansa käy. Tuo taisi olla suurinpiirtein perushintainen paikka, Rosson tasoa tai pikkaisen päälle varmaan.

 
jenkkivaimo
Mulle kay myos 30.8. ja syomaan ihan mielellani lahtisin :) La Famiglia on ihan ok, itse tykkaan enemman Cantina Westista (Kasarminkadulla eli Espan puiston takana, kun lahdetaan Kaivariin pain), niiden burritot on aivan mielettomia :p Mutta ihan sama periaatteessa. Cantina West on myos kasittaakseni ihan lapsiystavallinen paikka, iso ja tilava. Kohtuuhintainen myos.

Tuossa nettisivut jos kiinnostaa tutustua: http://www.ravintolaopas.net/cantinawest/index.asp?companyId=158&lang=en
 
jenkkivaimo
Niin ja kasvissyojalta sellainen pieni pyynto, etta jos valitaan jokin muu ravintola kuin La Famiglia tai Cantina West, niin mielellaan ei mitaan steak housea :p Varmaan kaikista stadin ravintoloista saa kylla nykyaan kasvisruokaa eli ei sen kauheasti pitaisi rajoittaa :)
 
Mä olisin näistä kahdesta vaihtoehdosta ton La Famiglian kannalla.

http://www.lafamiglia.fi/index.php?id=1361

MUTTA sitten olis tietty toi Grande Grill, joka myös on ihan keskustassa, siinä Santa Fé:n vieressä. Olen kerran ollut siellä vastaavanlaisessa tapaamisessa ja niillä on siinä alakerrassa sellainen iso pitkä pöytä, johon mahduttiin kaikki. Noista linkeistä voi tutustua menuihin, kasvista läytyy molemmista...

http://www.rafla.fi/index.php?id=1360
 
jenkkivaimo
Sellainen toivomus viela, etta jos paadytaan tex mex -tyylista syomaan niin mieluummin ehdottomasti Cantina kuin Santa Fe, paljon parempi ruoka. Santa Fe ei myoskaan ota poytavarauksia vastaan - lauantaina voi olla hankalaa saada isolle porukalle poytaa.

Grande Grill sen sijaan kay mulle, tosin oman muistikuvan mukaan se on vahan ahdas paikka? Mutta eikohan me mahduta :)

Huutoaanestys kuulostaa hyvalta :D
 
No niin,pääsinpä kurkkaamaan tännekin!
Tuo 30.8. kuulostaisi itsellekin sopivalta mutta taitaa olla polttarit silloin :eek:
Mutta palailen asiaan,kun näen,koska nuo kaasot ystävineni repäisee mut mukaan johonkin hulluun ja hulvattomaan :LOL:
 
Niin mitenkäs se paikka nyt sitten? Huutoäänestys? Mä voin vaikka aloittaa huutamalla GRANDE GRILL !!!

Tähän mennessä tulossa 6 tammikuun toivoa eli:

Arabia
VauhtiViuhti
Jenkkivaimo
Anmaria79
Mamamin
Sisi
 
jenkkivaimo
Edelleen mieluiten Cantina West mutta Grande Grill käy myös B)

Sisi, huomasin tuolla itse palstalla, että teilläkin on moku-perhe - oliko miehes Puolasta vai mitenkä? Meillä puhutaan kotikielenä amerikkaa :p
 
Eli meitä olis nyt sitten tulossa 5 kappaletta:

Arabia
Jenkkivaimo
Anmaria79
Mamamin
Sisi

Ja Cantina West taitaa nyt sitten voittaa? Kaikille ok? Varaanko meille pöydän? Lauantaihan on jo ihan lähellä :)

-Arabia
 
Mulle kävis kans puolilta päivin parhaiten. Poika jää isänsä kanssa kotiin ja nukkuu sopivasti silloin päikkyjä. Tapaamisen jälkeen pitäs vielä mennä ostamaan mammavaatteita, jos kerkee kauppoihin vielä :D Nähdäänkö me siinä Cantinan ulko-oven eessä vai missä? Kovasti ootan tapaamista. Pari kertaa aiemmin tavannut muita mammoja muun jutun välityksellä joista toisesta jäänyt aika paskan maku suuhun, mutta nyt kovin toiveikas, toivottavasti syntyis hyviä ystävyyssuhteita tällä kertaa :)
 
Varasin meille pöydän lauantaille klo 12 nimellä "Tammikuun toivot". Nähdään siis lauantaina! Varasin 5:lle hengelle, vaikka Anmaria79:stä ei olekaan kuulunut vähään aikaan. Nähdään mun puolesta siinä ulko-oven edessä, mutta jos nyt jostain syystä joku myöhästyy, niin pöytään varmaan löytää sitte tuolla ryhmämme nimelläkin.

Arabia
 

Yhteistyössä