? Tammikuun Toivot 2012 ?


Keskiviikko 04.05.2011

Nimi:________KP________Ikä:__Haaveissa: ___YK:___LA:

Safira:..........51/30-60.......26...........1............1.....tammikuu
KPT:.............41/27-30.........................................joulu-tammikuu
Eewokki:.......34/30-32...... 26...........1............1......7.1.2012
Mirkelo:........34/27............22...........2............1......4.1.2012
Nicona:.........32/?..............29...........4.................................
MinyMom:.....31/27-28.......26...........2............11.....tammikuu
Pikkunen.......31/?..............22...........1............10.....8.1.2012
Liliane:.........29/28-32........34........................14......tammikuu
Barbamama:..29/24-28........35..........3/4..........8......11.1.2012
MacyGray:.....29/30-35........31..........2............17.....13.1.2011
Raparperitaivas:28/30.........31..........3............3.... ..tammikuu
Emmuska10:..27/38............28...........2............2.......tammikuu
Shootingstar*:27/28..........................4............1.......tammikuu
lily-rose:.........25/28...............................................15.1.2012
Dani85:..........23/...............26...........2....................14.1.2012
Jemppi:..........22/28-30.......25...........2............1.......tammikuu
Maira:............22/28............25...........2............2......18.1.2012
kultakimpale2:.21/?............................2................................
Ando:.............19/?................32........................5
SiSa78:..........18/28-30.........32...........2.............6.....22.1.2012
blomma..........18/25..............27...........3............5......19.1.2012
Ansku83:........16/30-32..........27...........1............5......22.1.2012
Tnya:............15/28..............21.........................3......25.1.2012
Sanmar82:....11/27-29..........29............1............5.......29.1.2011
Sinderella:.....11/25-30..........38............6...........5......30.1.2012
Minnarun:......6/29-31.......30...............3..........10........




Piinailijat:

Kauniina päivänätuut dpo 21
Safira dpo 19
Pikkunen dpo 17-18
Shootingstar*: dpo 13
Liliane: dpo 13
macy gray dpon 12
Dani85 dpo 11
Maira dpo 5
Sisa78: dpo 4
Ansku83: dpo 3

Plussanneet:

Arby 29.04.2011 yk1
4skö 21.04.2011 yk1
Pikkunen 28.04.2011 yk 10
Helmikuun Helmistä haaveilemaan siirtyneet:
Kamomilla81
 
Viimeksi muokattu:
mg: :hug: Ei luovuteta ennen kuin tipahtaa eikös =)
Ei tietenkään. Toivo saa mennä, mutta periksi ei anneta. Sisulla porskutetaan ainakin tädin saapumiseen asti ja kovasti hätistellen. :D On mulla niin hyvä tukipaketti, että mahdollisuudet on hyvät. Piinailun loppuvaiheessa sitä vaan on herkkä kaikille ikäville asioille kuten haalealle testiviivalle ovistestissä. Että pitikin "harjoitella". |O
 
Kaupassa tänään alkoi tekemään lihahyllyn kohdalla todella pahaa:x Yökötys jatkuu edelleen, vaikka tein jo ruuan ja syötiinkin lapsen kanssa. Joskus kun alkaa verensokereiden laskeminen tekemään pahaa, niin pakolla söin. En saattanut syödä kuin puolet ruuasta väkisin:x

Tää on niin taas tätä! Mikä lie mahatauti tietenkin yrittää tai sitten loppukierron hormoonitoiminta tekee pahoinvoivaksi (on tehnyt ennenkin). Ja minä täällä muka varmana pidän, että raskaana ollaan- ja kohta kurvaa täti punainen kylään ja murskaa kaiken toivon! Miksi ihminen on tämmöinen!? Kuvittelee hulluja aina! Ja sitten pettyy.
 
Niin kauan kun on elämää on toivoa, Barba, Lili, Macy ja muutkin!

Omaan napaan: Tein tänään tossa päivällä pikaisen varmistustestin ja ihan napakasti on viiva vahvistunut, tosin verrattavissahan nuo ei ole kun ei ole sama testi. Mutta se ensimmäinen hailakka viiva on hädin tuskin nähtävissä ja tämä toinen on jo ihan oikea viiva vaikkei vielä kontrolliviivan vahvuinen. Kärvistelen kuitenkin vielä muutaman päivän ihan teidän iloksenne ja riesaksenne ilman vahvistusta plussasta koska en halua tipahtaa yhtä korkealta kuin kuukausi sitten. Pelko on persuksissa koko ajan.
 
Moikka :wave:
täällä uusi kuumeilija ilmottautuu :) Varsinaista yritystä ei ole vielä ollut. Miehen kanssa asiasta puhuttiin ja päätettiin että josko vielä yksi vaikka luvun piti olla jo täysi. Meillä siis entuudestaan 3 lasta 11v. 9v ja kohta 3v. Itse olen 29v. tän kierron ovis varmaan meni jo ohi ennen kuin jätettiin ehkäisy pois. Aina ollut todella epäsäännöllinen kierto ja ehkäsynä ollut jo pidemmän aikaa kondomi. Pitänyt monesti hankkia pillerit, mut nyt ne suunnitelmat vaihtu toiseen ;)
Meidän viimisin lapsi sai alkunsa todella erikoisesti, vuoden oli menkat pois ja sit lääkärissä kävin kaikenmaailman testit läpi et selviäis syy miks ei tuu kuukautisia ja kun vihdoin sain ajan erikoislääkärille ultraan et tutkitaan munasarjat, niin siellä sanottiinki et oon n. 5-6 vkolla raskaana (ei siis yksiäkään menkkoja ollut ennen sitä yli vuoteen). sikiöö siellä ei näkynyt vaan tyhjä pussi ja seuraavat pari vkoa olikin tuskaa kun jouduin odottelemaan seuraavaa ultraa, et pääsee näkemään onko sinne ilmestynyt asukas ja olihan sinne :)
takana 2 rankkaa synnytystä joten päätettiin, et enempää ei tule. Mut kummasti se aika kuultaa muistot ja tässä sitä taas haaveillaan uudesta tulokkaasta.
Viime menkkojen väli oli 2kk ja sitä edelliset oli muutama kierto ihan normi 28-30, nyt edelliset menkat on ollut 4.4. Nyt ootellu, et josko ne menkat alkais ihan ajallaan, mut vielä ei ole alkanut. pieni toivon kipinä on, et jospa vaik ehdittiinki jo tähän kiertoon. Mul on yleensä menkkojen alkamises samat oireet ku raskaus oireetki, et niist en osaa erottaa mitään. ainoo et viimeks ku olin raskaana ni rinnat tuli niin kipeeks et ei koskeekka voinu, hyvä ku liivei laittaa päälle.
Tänään nyt iltaa kohden on ollut vähä sellanen olo et kipeeks tulos, et varmaan se täti on kurvaamas paikalle. Toivottavasti tuliskin, et pääsis sit tosissaan yrittämään :)
tilasin tänään jo valmiiks muutaman raskaustestin ja ovistikkujaki. ikinä en oo niitä kokeillut, niin ajattelin et kai seki on koettava nyt :D koska jos nyt viel meille pikkuinen suodaan, niin se jää kyllä viimeiseks.
Olen täällä taustalla jo muutamia päiviä lueskellut keskusteluja ja nyt uskaltauduin itse mukaan :) kai tää oli ihan oikee ketju?? :D oon vähän pihalla.. mut ehkä mä pian opin ja pääsen mukaan juttuun jos vielä porukkaan mahtuu :) Ja pahoittelut jos tekstistä tuli sekava, mut vähän on käynnistymisvaikeuksia, et tietäis mitä kirjottais :D
Onnittelut kaikille plussanneille, plussa tuulia piinailijoille ja pahoittelut joille täti tullut kylään ja onnea uuteen yritykseen.. :)
 
Onnea Arby! Ja toivottavasti piinailijoille ne plussat vielä pärähtäisi :)
Tervetuloa Nicona oikeassa paikassa olet :)

On: Limailut jatkuu, mutta sekstailemaan ei nyt päästä, mutta toivotaan että toissailtaiset kaverit tuolla olis vielä hengissä ja valmiustilassa. Ja jos nää limailut huomenissa vielä jatkuu niin sillon ei ilmeiseti ole vielä liian myöhäistä?
Täällä kans hirveä väsymyskausi päällä..tuntuu ettei saa aikaiseksi mitään eikä jaksa mitää rutiinista poikkeavaa. |O
 
Tervetuloa nicona!

Oli ihan pakko :D kaivella esille viime kevään keskusteluja ja laskea millä päivällä silloin sain negan ja milloin plussan. Jos nyt oikein laskin, niin sain ihan puhtaan negan kp 28 ja vasta kp 35 CB testiin tuli teksti raskaana. Toivoa on siis vielä =) En tällä kertaa jaksa viikkoa odotella... Mies haki pari apteekin omaa testiä kaappiin odottelemaan. Sellaisen ajattelin dipata aamulla, jos vuotoa ei vieläkään näy. Nyt ei hermot kestä odottaa kauempaa...
 
Tiedot on oikein :)
Kiva päästä jonnekkin puhumaan ja avautumaan vauvahaaveista, kun en voi ystävilleni puhua kuumeilustani kun hulluina vaan pitäisivät :D Todella moni ystävistäni on tällä hetkellä raskaana, mut heillä tulossa vasta esikoinen tai toinen lapsi. Meillä tosiaan piti olla luvun täysi viimisimmän jälkeen, mut äitiys on ollut niin ihanaa ja ollut vähän turhankin helppo lapsi, et sit tullu ajatus, et jos nyt sit kuitenki vielä kun ikäerokaan ei olis sit niin älyttömän suuri. Itse olin ns. ihan kakara vielä silloin kun esikoinen ja keskimmäinen synty. Olin 17v. kun tulin raskaaksi. Ihan eri tavalla nyt vanhempana nauttinut äitiydestä ja siks en olekkaan valmis jättämään sitä vielä kokonaan taakse vaan haluan kerran vielä kokea kaiken :D Ajattelin, et jos nyt ei tätiä näy äitienpäivään mennessä, niin silloin sitten testaan ekan kerran. Mut vielä en anna itseni innostua ollenkaan, koska tosiaan kierrot on ollut niin sekavia, ettei niist ota erkkikään selvää :headwall:
 
Enpä saanut enää viiden jälkeen unta|O
Joten nousin ja pissasin purkkiin jotta aamupisu tallella,kun aamupäivästä pääsen r-testin hakemaan:D Edelliset testit oon tehnyt ihan päivälirusta.
Ja on niin pakko testata vaiekki päivät täysiä,ihan pakottava tarve!HEH!
Joopas juupas,aamu alkoi muutenkin pahoinvoinnilla ja päätä särkee.

Jos tää oikeasti on jotain muuta kuin alkavaa raskautta,käyn kyllä tarkistuttamassa pääni:kieh:

Nicona tervetuloa!!!
Peukutuksia ihan kaikille piinalijoille:heart::heart::heart:

lily-rose kp 26/28
 
Apteekin omalla nega, mutta ei myöskään merkkejä tädistä. Aamulämpö oli noussut eilisestä ja kohdunnipukka tuntuu kovalta ja on ylhäällä. Taidan nyt vain odotella muutaman päivän tuleeko täti vai ei... (jos pystyn)
 
Täälläkin testattu taas nega.

Oikeastaan tein kaksi testiä. Eka jotenkin ilmeisesti meni pilalle, koska punainen väri levisi siinä päällä testiviivasta kontrolliviivaan! Siis ei tullut selkeää testiviivaa, vaan viivanpaikan näköinen ja siitä sitten lähti punainen selvään kontrolliviivaan asti!
No, uusin sitten testin, ja ihan aito ja oikea negahan sieltä tuli.

Järkyttävä väsy oli eilen illallakin. Menin sitten muka pihalle haravoimaan ja aikaa kuluttamaan. Unta ei sitten tarvinnut paljon odotella, kun lapset viimein oli sängyssä ja itsekkin pääsi päänsä tyynyyn kallistaan. Yöllä heräsin, kun oli pakko lähteä vessaan. En mitenkään olisi jaksanut, mutta pakko se vain oli. Ja toisenkin kerran. Aamulla heräsin painajaiseen. Oltiin unessa nuorimmaisen kanssa metsässä, ja yhtäkkiä hän lähti pyöräilemään polkua pitkin hurjaa vauhtia ja katosi metsään! Ja siitä mulla hirmuinen hätä, kun itsellä ei ollut pyörää ja metsä oli outo. Kun sitten heräsin, ja tajusin sen uneksi, oli kyllä tosi helpottunut olo!
 
Kurjia negatestejä ketjussa. Peukutuksia tasapuolisesti kaikille, jotta ne vielä plussiksi muuttuvat!

Tänne ei kuulu sen kummallisempaa. Ovista ootellaan. Hiukkasen havaittavissa limailuja ja vasemmalta hiukkasen nipistelee aina joskus. Pääkipu, mikä mulle näemmä tulee vajaa viikko ennen ovista, oli toissa päivänä. Viikonloppuna vois olla h-hetki jo aika lähellä...

Plussatuulia ketjuun!
 

Torstai 05.05.2011

Nimi:________KP________Ikä:__Haaveissa: ___YK:___LA:

Safira:..........52/30-60.......26...........1............1.....tammikuu
KPT:.............42/27-30.........................................joulu-tammikuu
Eewokki:.......35/30-32...... 26...........1............1......7.1.2012
Mirkelo:........35/27............22...........2............1......4.1.2012
Nicona:.........33/?..............29...........4.................................
MinyMom:.....32/27-28.......26...........2............11.....tammikuu
Pikkunen.......32/?..............22...........1............10.....8.1.2012
Liliane:.........30/28-32........34........................14......tammikuu
Barbamama:..30/24-28........35..........3/4..........8......11.1.2012
MacyGray:.....30/30-35........31..........2............17.....13.1.2011
Raparperitaivas:29/30.........31..........3............3.... ..tammikuu
Emmuska10:..28/38............28...........2............2.......tammikuu
Shootingstar*:28/28..........................4............1.......tammikuu
lily-rose:.........26/28...............................................15.1.2012
Dani85:..........24/...............26...........2....................14.1.2012
Jemppi:..........23/28-30.......25...........2............1.......tammikuu
Maira:............23/28............25...........2............2......18.1.2012
kultakimpale2:.22/?............................2................................
Ando:.............20/?................32........................5
SiSa78:..........19/28-30.........32...........2.............6.....22.1.2012
blomma..........19/25..............27...........3............5......19.1.2012
Ansku83:........17/30-32..........27...........1............5......22.1.2012
Tnya:............16/28..............21.........................3......25.1.2012
Sanmar82:....12/27-29..........29............1............5.......29.1.2011
Sinderella:.....12/25-30..........38............6...........5......30.1.2012
Minnarun:......7/29-31.......30...............3..........10........




Piinailijat:

Kauniina päivänätuut dpo 22
Safira dpo 20
Pikkunen dpo 18-19
Shootingstar*: dpo 14
Liliane: dpo 14
macy gray dpon 13
Dani85 dpo 10
Maira dpo 6
Sisa78: dpo 5
Ansku83: dpo 4

Plussanneet:

Arby 29.04.2011 yk1
4skö 21.04.2011 yk1
Pikkunen 28.04.2011 yk 10
Helmikuun Helmistä haaveilemaan siirtyneet:
Kamomilla81
 
nicona tervetuloa mukaan :wave: Plussaonnea :whistle:

Onpa tosiaan kurjia negatestejä ollu monilla :( Toivottavasti ne vielä plussiksi muuttuisivat!! :whistle: Ainakin lupaavia oireita löytyy monella =)

Barbamama tikutitko oviksen vai ootko arvioinu sen omien tuntemusten mukaan? Sulla kyllä ihan lupaavaa tuo, jos viimeksikin sait plussan vasta kp35! Muistatko oliko sulla sillon myöhäinen ovis vai nousiko hcg hitaasti? Plussaonnea!

Nyt tulee pelkkää omaa napaa, pahoittelut! Oon ollu koko aamun NIIIN vihanen, että voisin melkein itkeä! Aiheuttajana tämän aamun polikäynti. Kävin siis toisen kerran julkisella lapsettomuuspolilla toistuvien keskenmenojen tutkimiseen liittyen. Oli eri lääkäri kuin viime kerralla ja eroa edelliseen lääkäriin oli kuin yöllä ja päivällä!! Ekalla kerralla lääkäri oli siis mukava, tähän tämänpäiväiseen verrattuna huippumukava. Tämän päivän tapaus oli etunimestä ja korostuksestaan päätellen itänaapurin naisia. Eikä siinä mitään, jos hommansa osaa.

Tarkoituksena oli tällä kerralla ultrata munasarjat, että kasvaako sielä follia ja minkäkokoista. Ensinnäkin hyvä, että edes päivää sanottiin, kun menin huoneeseen, kun jo samantien käskettiin laverille. Lääkäri ei puhunut koko ultran aikana mitään. Edellinen sentään kertoi koko ajan mitä näkyy. Sen jälkeen selitti, että 13mm folikkeli näkyy, mutta "meidän rajamme on 15mm", että "saa nyt nähdä riittääkö tuo ". Jäi ihan epäselväksi, että mikä raja se 15mm on, että onko se raja, mitä follikkelin pitäisi olla tänään (kp12) vai vasta parin päivän päästä :confused: Kun yiritin kysyä, että vastaako follikkelin tilanne sitä, kun yleensä kp 14 saan ovisplussan, niin en siihenkään antanut järkevää vastausta. Viime kerralla sanottiin, että jos verikokeiden vastauksia on tullut, niin saan tietää ne nyt. No, niitäkin sain itse kysellä ja nyhtää. Kuulemma kaikki ei ollu tulleet, mutta ne jotka oli, oli "normaalien rajoissa". Kysyin erikseen kilpirauhasarvoista ja TSH oli 3,1. Kun kysyin sitä, että monet lääkärit on sanoneet, että tuon TSH:n pitäisi olla alle 2, mielummin lähellä 1, jos yrittää raskautta, että eikö 3,1 ole liian korkea. Niin lääkäri tokaisi vaan, että "se on normaalin rajoissa". Kun tiukkasin asiaa uudestaan, että miksi sitten muualla sanotaan toisin, niin vastaus oli " en minä tiedä, muilla on sitten väärää tietoa. Arvot ovat nämä ja jos se on niiden sisällä, niin se on hyvä". Voi kiesus, että ottaa päähän!!! Taas yksi näitä sokeasti raja-arvoja tuijottavista lääkäreistä |O Lisäksi lääkäri sekoili päivämäärien kanssa, niin kalenteripäivien, kuin mun kierron päivien.

Muutenkin jäi vähän "haista paska -fiilis" koko käynnistä. Kun ottaa huomioon käynnin syyn: keskenmenojen syyn selvittämisen, niin ei maininnut koko asiaa. Ei kysynyt mitään "mitä kuuluu" tai "olisko sulla jotain kysyttävää". Sai "hohtimilla onkia" tietoa ja siltikään sitä ei saanut. Sama lääkäri ilmeisesti hoitaa myös "perus lapsettomuuspotilaita", niin onnea vaan niille, joiden ensikäynti lapsettomuustutkimuksissa on ko. lääkärin vastaanotolla. Tuolta naiselta vissiin ihan turha odottaa mitään empatiaa. Edellinen lääkäri sentään vastasi kysymyksiin, kysyi onko kysyttävää. Aloitti myös vastaanoton sanoilla "olette täälä vähän ikävissä merkeissä, kun useampi raskaus päättynyt kesken", niin siitä tuli heti ns. hyvä fiilis, että joku edes koittaa ymmärtää ja auttaa. Tän päivän käynnistä jäi vaan paska maku suuhun. Ja lisää odotusta. Ennen juhnannusta on uusi aika, jossa pitäisi saada vihdoin kaikki tulokset. Tosin JOS käy niin paska säkä, että kromosomivastaukset ei oo tullu, niin sitten aika siirtyy ELOKUUHUN polin kesätauon takia.

Aloin tässä miettimään, että onkohan mun munasolut aina liian pienä irrotessaan? Jossain luki, että yleensä folli kasvaa 22-25mm kokoiseksi, ennenkuin irtoaa. Ja folli kasvaa 1-2mm vuorokaudessa. Niin jos mulla taas on ovis kp 15, niin toi nykyinen folli ois vasta noin 19mm, jos kasvais sen 2mm päivässä. Onkohan se liian vähän? Voisikohan km:t johtua siitä, että munasolut on "liian pieniä"? Pää täynnä kysymyksiä :confused:
 
Viimeksi muokattu:
Sanmar: pahoittelut huonosta lääkäristä ja ikävä kyllä niitä on koko aika enemmän, kyllä sitä toivoisi saavansa edes inhimillistä palvelua ja vastauksia kysymyksiin ei sinne lääkäriin itseään raahaisi jos vastaukset olisi jo valmiina, jostain syystä osa lääkäreistä ei halua kuunnella haluavat vain itse tehdä jonkun arvion ja pitää oman päänsä...
 
Heipsan,
töistä juuri kotiuduin ja nuorimmaisen kävin hakemassa hoidosta ja kipasimpa sit postinkin hakemassa ja testit tuli jo tänään =) aaarrgghhh!!! päätin, et testaisin vasta äitienpäivänä, mut nyt ne kuumottaa tos mun naaman edessä. mä vähän luulen, et täs käy nyt niin, et teenki jo yhden testin seuraavasta vessareissusta :saint: onhan niitä sit viel 4 tuhlattavaks myöhemmin xD
Mun tekstit on nyt aika omaa napaa, mut kuhan tässä ehtii pitempään turisemaan ja tulee tutummaks ja oppii "tuntemaan" paremmin, niin eiköhän sit osaa paremmin ottaa osaa muittenkin asioihin :)
Noista lääkäreistä, niin oon sen huomannu, et kun menee esim. päivystykseen, niin on pitäny jo suurinpiirtein ettii ite netistä itelleen diagnoosi ja sit mennä tonne arvauskeskukseen ilmottamaan mikä vaivaa ku ei ne lääkärit tajuu. kaveri meni lääkäriin ja sille määrättiin vaan panadolii. meni sit yksityiselle ni siel todettiin poskiontelon tulehdus ja alkava korvatulehdus.
Itse menin viime raskaudesta laskettuna päivänä sairaalaan, koska mielestäni synnytys oli käynnissä, supistukset oli kovat ja säänölliset ja paikatki oli alkanu jo aukee. Mut aina sama virsi, vauva ei ole laskeutunut joten ei se vielä tule. 3päivää tätä kesti ja itkusena tuskissani olin kotona kärsimässä koska sairaala kammosena en turhaan jääny sinne makaamaan jos ei kerran päässy saliin asti. Sit lopuks menin kolmantena iltana sairaalaan ku en enää kestäny oloa ja sit jäinki sinne yöks tarkkailuun ja aina ne oli vaan sitä mieltä et se ei ole tulossa kun ei ole laskeutunut. Mut supistukset oli voimakkaat ja paikat melkein auki, mut vedet ei menny ja vauva ei ollut laskeutunu eikä kiinnittyny. Lääkäriki oli ihmeissään ja sit sano, et puhkastaan kalvot, et kyl se sit laskeutuu. vesi oli vihreetä ja sameaa ja siin vaihees tuli kaikille hätä ja kiirus ja tuli tuomio et leikkaukseen. sektios sit selvis et napanuora oli 2kertaa kaulan ympärillä ja kerran olkapään ympäri ja tästä syystä ei päässyt laskeutumaan. Ja koko tän ajan olin ite niille sanonu, et ei se sieltä laskeudu et tunnen et kaikki ei oo hyvin, mut kukas mua ois kuunnellu?? :confused:
sori, taisin poiketa vähän aiheesta ja lukee ken jaksaa tän jutun xD Mut, se oli sellanen kerta missä kans pisti niin vihaks, kun lääkäreitä ei kiinnostanu mun mielipiteet ja vointi tippaakaan vaan mentiin vaan "kaavan" mukaan, et kun ei ole laskeutunut, niin ei se viel oo tulossakaan. piti mua lähinnä vaan hätäsenä äitinä joka ei malta odottaa vauvan syntymistä. Mut, pahoittelut kaikille täst avautumisesta ja romaanista.
 
Sanmar: Silloin viime keväänä raskauduin heti ehkäisykapselin poiston jälkeen. Kapselin aikana kierto oli aivan sekaisin enkä testaillut ovista. Tein vielä noiden edellä mainittujen testien jälkeen viikkonäytöllisen testin ja siihen tuli raskaana 2-3 viikkoa eli aika pitkällä se lopulta oli sitten kuitenkin. Suurinpiirtein samaan tulokseen tultiin varhaisultrassa. Ehkä se hormoni nousee mulla hitaasti? Tai sitten se vaikutti, ettei raskaus ollut kuitenkaan ihan terve loppupeleissä. Kuka tietää?

Tällä kertaa otin tarkoituksella rennosti. En mittaillut lämpöjä, en tikutellut ovista, yritin olla ajattelematta limoja ja muita oireita. Pupuiltiin vaan rennosti muutaman päivän välein, kun teki mieli enkä oikein jaksanut enää uskoa, että raskautuisin ilman apuja. Ensi kierrostahan mun pitäisi aloittaa clomit. On täysin mahdollista, ettei tässä kierrossa tullut ovulaatiota ollenkaan ja siksi tulee näin pitkä kierto.

Tänään on tullut aika paljon valkkaria ja olenkin juossut vähän väliä vessassa tarkistamassa tilannetta. Mieliala vaihtelee toiveikkaasta epätoivoon ja taas takaisin... Kyllähän se aamun puhdas nega pudotti taas hieman alas. Ehkä tästä tulee vain pitkä kierto. :confused:


Kurja tuo lääkärikokemuksesi. :( On järkyttävää miten kylmiä jotkut ihmiset voivat olla. Ei kaikki lääkkärit todellakaan sovi asiakaspalveluun vaan ennemminkin jonnekin tutkimushommiin yksinään kököttämään ;) Onneksi siellä joukossa on niitä helmiä myös.
 
Nicona: Aika jännä toi että laittava kotiin jos vauva ei ole laskeutunut vaikka supistuksia on :O Mulla on molemmat synnytykset käynnistyneet vesin menolla eikä tuo neitonen ollut lähelläkään kohdunsuuta edes siinä vaiheessa kun piti alkaa ponnistaa.

sanmar: Mua niin suututtaa sun puolesta!!!! Ärsyttää kun asiakaspalveluhommiin ja vielä noinkin herkkien hommien kanssa tekemisiin ajautuu ihmisiä joilla ei ole mitään käsitystä miten toista ihmistä pitäisi kohdella. Mur!
 

Sunnuntai 08.05.2011

Nimi:________KP________Ikä:__Haaveissa: ___YK:___LA:

Safira:..........55/30-60.......26...........1............1.....tammikuu
KPT:.............45/27-30.........................................joulu-tammikuu
Eewokki:.......38/30-32...... 26...........1............1......7.1.2012
Mirkelo:........38/27............22...........2............1......4.1.2012
Nicona:.........36/?..............29...........4.................................
MinyMom:.....35/27-28.......26...........2............11.....tammikuu
Pikkunen.......35/?..............22...........1............10.....8.1.2012
Liliane:.........33/28-32........34........................14......tammikuu
MacyGray:.....33/30-35........31..........2............17.....13.1.2011
Raparperitaivas:32/30.........31..........3............3.... ..tammikuu
Emmuska10:..31/38............28...........2............2.......tammikuu
Shootingstar*:31/28..........................4............1.......tammikuu
lily-rose:.........29/28...............................................15.1.2012
Dani85:..........27/...............26...........2....................14.1.2012
Jemppi:..........26/28-30.......25...........2............1.......tammikuu
Maira:............26/28............25...........2............2......18.1.2012
kultakimpale2:.25/?............................2................................
Ando:.............23/?................32........................5
SiSa78:..........22/28-30.........32...........2.............6.....22.1.2012
blomma..........22/25..............27...........3............5......19.1.2012
Ansku83:........20/30-32..........27...........1............5......22.1.2012
Tnya:............19/28..............21.........................3......25.1.2012
Sanmar82:....15/27-29..........29............1............5.......29.1.2011
Sinderella:.....15/25-30..........38............6...........5......30.1.2012
Minnarun:......11/29-31.......30...............3..........10........




Piinailijat:

Safira dpo 25
Pikkunen dpo 21-22
Shootingstar*: dpo 17
Liliane: dpo 17
macy gray dpo 16
Dani85 dpo 15
Maira dpo 9
Sisa78: dpo 8
Ansku83: dpo 7

Plussanneet:

Arby 29.04.2011 yk1
4skö 21.04.2011 yk1
Pikkunen 28.04.2011 yk 10
Helmikuun Helmistä haaveilemaan siirtyneet:
Kamomilla81
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä