**Tammikuun Tuhisijat 2013** Syyskuussa





MENOSSA MUKANA 140 ODOTTAJAA MASUINEEN! Tyttöoloja 7 ja Poikaoloja 11
Tyttölupauksia 18 ja Poikalupauksia 29

Saanen esitellä tammikuun tuhisijat 2013:


Nimimerkki / ikä / monesko lapsi tuloillaan / synnytyssairaala


29.12.2012
Markelat / 33v / 3. / Ulkomailla tyttölupaus :heart:

31.12.2012
aby / 30v / 3. / VKS

1.1.2013
Odas / 33v / 1. / K-HKS
xxxo / 28v / 1. / KOS tyttölupaus :heart:

2.1.2013
sokerikeiju / 24v / 2. / KOKS
Lulu88 / 23v / 2. / OYS

3.1.2013
Susie90 / 22v / 1. / K-KHS
Mequ / 27v / 1. / KYS poikalupaus :heart:
Into-Unto / 31v / 1. / TYKS
Bellatus / 26v / 1. / TAYS
muuttohaukka / - / 4. / K-SKS poikaolo

4.1.2013
Lynette / 26v / 5. / - tyttölupaus :heart:
Korpi-Keiju / 29v / 1. / KOKS tyttölupaus :heart:
Pinsuli / 20v / 1. / TAYS poikalupaus :heart:
swaw85 / 26v / 2. / PKKS poikalupaus :heart:
PiuPauLiina / - / 2. / KOKS

5.1.2013
nöpö80 / 31v / 3. / LS poikalupaus :heart:

6.1.2013
Zuh / 30v / 2. / EKKS
tiinu84 / 28v / 3. / OYS
meadow / 34v / 2. / KOKS
Piipu85 / 27v / 1. / K-PKS poikalupaus :heart:
Elviida / 34v / 7. / KYS tyttölupaus :heart:
manteli76 / 36v / 3. / TAYS
rasavilli-77 / 35v /3. ja 4. (kaksoset) / K-SKS poikalupaukset :heart:
LeenaT / 27v / 2. / K-HKS
ä060811 / 25 / 4 / k-hks

7.1.2013
waninka / 24v / 1. / TAYS
Alexsandria / 35v / 2. / LPKS poikalupaus :heart:
Filuuri / - / 3. / ?
Elovena77 / 34v. / 2. / Koks poikalupaus :heart:

8.1.2013
kathii / 22v / 1. / LPKS tyttölupaus :heart:
Tirlittan77 / 35v / 3. / JS poikalupaus :heart:
minimee / 26v / 1. / -
HeiHäMä / 25v / 4. / TAYS
Ranskis / - / 2. / JS poikalupaus :heart:

9.1.2013
suerte / 34v / 3. / SEKS
Tintti. / 17v / 1. / K-HKS poikalupaus :heart:
Supsu86 / 26v / 1. / K-SKS poikalupaus :heart:
Nuinnikkaa / 29v / 1. /
-Tanjuska- / 19v / 1. / SatKS
Hennu86 / 26v / 1. / KOKS poikalupaus :heart:

10.1.2013
Keltakaneli / 34 / 2. / TAYS
Jocelyn / - / 1. / K-SKS
Peikkotyttö80 / 31v / 3. / PKKS
pikkumini / 20v / 1. / KOS poikalupaus :heart:
luniee / 21v / 1. / PKKS poikalupaus :heart:
Niina85 / 27v / 3. / K-SKS tyttölupaus :heart:

11.1.2013
toiveuni83 / 28v / 1. / -
Into-Unto / 31v / 1. / TYKS
eksynyt_enkeli / 20 / 2. / KYS
tyttö Tenonvarrelta / 30v / 4. / OYS poikaolo

12.1.2013
Aia / 30v / 2. / Js
M1n1 / 34v / - / TYKS poikaolo
Chelsea2011 /30v /5. / K-HKS

13.1.2013
heidikaroliina / 33v / 1. / Kät.KOS poikalupaus :heart:
rimppakinttu / 23v / 1. / OYS
Zarix / 21v / 1. / LS poikalupaus :heart:

14.1.2013
summergirl92 / 20v / 1. / - poikalupaus :heart:
persikka-78 / 34v / 3. / K-SKS
Ninikki / 37 / 3. / SeKS
kaasu / 22v / 2. / TAYS tyttölupaus :heart:

15.1.2013
[kiti] / 28v / 1. / SeKS
kairan / 26v / 4. / OYS poikalupaus :heart:

16.1.2013
Toiveitavuodelle2013 / 24v / 3. (toinen oma) / -
Bumsu / 26v / 1. / TYKS
Teddybear / 19v / 2. / SeKS tyttölupaus :heart:
Luna / 31v / 4. / TAYS
Tytteli_89 / 23v / 1. / EKKS
POIKA2013 / - / 2. / - poikalupaus :heart:

17.1.2013
millimolli / 26v / - / LPKS tyttölupaus :heart:
Devilii / 26v / 2. / TAYS poikaolo
Peikko89 / 23v / 1. / SeKS poikalupaus :heart:
Autumn / 29v / 4. / KAKS
Napsutin / 35v / 2. / NKL poikalupaus :heart:
R86 / 25v / 1. / MKS

18.1.2013
tammikuunvauva / 31v / - / -
Noreen / 27v / 1. / TYKS tai SAS
mimmilii / 26v / 1. / SEKS
Melman / 23v / 2. / K-SKS tyttöolo
eevin äiti / 33v. / 3. / -
N80 / 31v / 3. / Kät.KOS

19.1.2013
Janie2 / 25v / 2. / JS poikaolo
Hiltsu21 / 21v / 1. / KOKS tyttölupaus :heart:
Nibbis / - / - / K-SKS

20.1.2013
millamau / 23v / 1. / KOKS poikaolo
Himpsu / 32v / 2. / K-SKS
Tammimasu / 22v / 1. / KÄT
Santtu81 / 30 / 4. / KOS poikalupaus :heart:
hanipöpö / 32v. / 2. / HYS

21.1.2013
anu84 / 28v / 2. / SEKS tyttöolo
Endotar / 30v / 2. / K-HKS
Kozmic / 36v / 1. / Ulkomailla
haimi / 22v / 2. / PHKS poikaolo
Tine / 27v / 2. / OYS tyttöolo
paum / 24v / 1. / TYKS tyttölupaus :heart:
Birdiee / 23v / 1. / K-SKS poikaolo
"MY" / 32v / 1. / PHKS tyttölupaus :heart:
outiko / 28v /2. ja 3. (kaksoset) / K-SKS
Liliam / 26v / 1. / -
tammikuunpoika / 32v / 1. / NKL poikalupaus :heart:

22.1.2013
aliisa10 / 28v / 2. / LPKS tyttöolo
Hollannikas83 / 28v / 1. / Ulkomailla
diiselikissa / 33v / 2. / - tyttöolo
Lissu123 / 23v / 1. / - tyttölupaus :heart:

23.1.2013
Janzkuuu1 / 21v / 2. / VAS
Elisa / 28v / 2. / K-HKS
Ninna89 / 23v / 1. / - tyttölupaus :heart:
pisang / 24v / 2. / PHKS tyttölupaus :heart:

24.1.2013
Dea / 24v / 1. / OYS
Pokusaj / 34v / 2. / - poikaolo
JennEm / 26v / 1. / TYKS
maggis / 24v / 1. / KYS
Nöhveli / 27v / 1. / OYS poikalupaus :heart:
Adora / 26v / 3. / K-SKS poikalupaus :heart:

25.1.2013
ÄitiliiniX5 / 29v / 6. / TAYS poikaolo
Sofia* / 31v / 2. / TYKS poikalupaus :heart:
Vilipi / 30v / 4. / LKS tyttölupaus :heart:
Nasdaq / 27v / 1. / TAYS tyttölupaus :heart:
Toivotonko / - / 2. / - tyttöolo

26.1.2013
mileena74 / ? / ? / ?
rahtirinsessa / 28v / 1. / SatKS
kashlily / 24v / 1. / -
pipituuna / 22v / 2. / TAYS tyttölupaus :heart:


27.1.2013
Mivessu / 19v / 1. / LKS
Nöpsykkä / 28v / 3. / OYS
Leonae / 25v. / 3. / SeKS

28.1.2013
Katjal80 / - / 3. / -
miomao / 28v / 2. / -
Elettaria Cardamomum / 32v. / 9. / LKS
Sannunen3 / 29v / 3. / kys tyttölupaus :heart:

29.1.2013
Millimamma / 30v / 3. / TYKS tai SAS tyttöolo
Dijana / 28v / 3. / EKKS tyttölupaus :heart:
Joutsen80 / 31v / 2. / KAKS
Tossu-89 / 23v / 1. / KYS tyttölupaus :heart:

30.1.2013
Moogi / 24v / 1. / LKS
Aniit / 27v / 2. / TYKS/SAS poikalupaus :heart:
Emma82 / 29v. / 2. / PKKS poikaolo
SofianSohva / 33v / 1. / NKL poikalupaus :heart:

31.1.2013
Sofiina / 25v / 1. / TAYS poikalupaus :heart:

Laskettuaika/Muut tiedot vielä hukassa / ei päivittäjän tiedossa:
heli / ? / ? / ?
Maraboude / ? / 1. / -


Tyttöolot/lupaukset ja poikaolot/lupaukset mielellään väreillä ilmoitettuna tai muuten selkeästi jos haluatte sen lisätä tietoihin

Synnytyssairaaloista käytetyt lyhenteet
JS = Jorvin sairaala
SAS = Salon aluesairaala
Kät, KOS = Kätilöopisto
NKL = Naistenklinikka
PS = Porvoon sairaala
LUS = Länsi-Uudenmaan Aluesairaala (Tammisaari)
EKKS = Etelä-Karjalan Keskussairaala
HYS = Hyvinkään aluesairaala
K-HKS = Kanta-Hämeen Keskussairaala
K-PKS = Keski-Pohjanmaan Keskussairaala
KAKS= Kainuun keskussairaala
K-SKS = Keski-Suomen Keskussairaala
KOKS = Kotkan/Kymenlaakson sairaala
KYS = Kuopion Yliopistollinen Sairaala
Kät/H = Kätilöopisto, Haikaranpesä
LAS = Loimaan aluesairaala
LKS = Lapin Keskussairaala
LPKS = Länsi-Pohjan Keskussairaala
LS = Lohjan aluesairaala
MKS = Mikkelin keskussairaala
OAS = Oulaskankaan aluesairaala
OYS = Oulun Yliopistollinen Sairaala
PHKS = Päijät-Hämeen Keskussairaala
PKKS = Pohjois-Karjalan Keskussairaala
Ras = Raahen aluesairaala
SKS= Savonlinnan keskussairaala
SeKS = Seinäjoen Keskussairaala
SatKS = Satakunnan Keskussairaala
TAYS = Tampereen Yliopistollinen Sairaala
TYKS = Turun Yliopistollinen Keskussairaala
VAS = Vammalan aluesairaala
VKS = Vaasan Keskussairaala
VSAS = Vakka-Suomen aluesairaala
ÅCS = Ålands centralsjukhus


Edelliset keskustelut löytyvät täältä:

Toukokuu
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2139290-tammikuun-tuhisijat-2013-toukokuu/#post26258189

Kesäkuu
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2146779-tammikuun-tuhisijat-2013-kesakuu/

Heinäkuu
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2159784-tammikuun-tuhisijat-heinakuu/

Elokuu
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2171480-tammikuun-tuhisijat-2013-elokuu/


PÄIVITYKSET PUNAISELLA JA JOS ETTE OSAA LAITTAA TEKSTIÄ PUNAISELLA NIIN LAITTAKAA YKSITYISVIESTINÄ TIEDOT. TEKSTI VOI HUKKUA TUONNE SEKAAN ENKÄ HUOMAA SITÄ VÄLTTÄMÄTTÄ OLLENKAAN.

Ihanaa odotusaikaa meille kaikille! :heart:

Facebook -ryhmä on perustettu Tammikuun 2013 odottajille
Liittyäksesi ryhmään laita yksityisviesti haimi:lle tai Tine:lle. Kerro oikea nimesi ja kuvaus profiilikuvastasi, haimi lisää sinut ensin fb -kaverikseen, jonka jälkeen liittyminen ryhmään onnistuu.

Muistathan Facebook -ryhmäläisenä:
Olet rehellinen ja luotettava. Aktiivinen lukija JA kirjoittaja. Et kerro ryhmän sisäisiä asioita ulkopuolisille, etkä myöskään kopio ryhmästä mitään mihinkään. Ryhmässä todennäköisesti käydään jossain vaiheessa aika henkilökohtaisiakin asioita läpi ja siksi edellä mainitut on tärkeitä muistaa.




 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Toivotonko
Syyskuussa jo mennään !! :)

Kiitos uudesta pinosta Pipituuna, lisäisitkö vielä tuonne edelliset keskustelut, linkin Elokuun pinosta. Ja voishan sinne Elokuun pinoon käydä laittamassa linkin tästä pinosta loppuun että osaa kaikki siirtyä tänne :)
 
Kiitos päivityksestä, tammikuu senkun lähenee!
Mulla tuo laskettuaika on neuvolan mukaan 25.1 mutta reilun viikon päästä rakenneultrassa kai se tarkentuu, jos on muuttuakseen.

Täällä napa on vielä työpaikalta piilossa, mutta rakenneultran käytyäni kerron sitten koko porukalle. Iltaisin maha on iso pallo, mutta aamuisin-iltapäivällä vielä hyvin pieni. Väsymystä (raudan puutetta) on taas ilmaantunut ja pientä turvotusta/jäykkyyttä. Pari päivää oli hiljaisempaa massussa, mutta eilen illalla ja nyt yöllä siellä oli kunnon jamit IHANAA!

Oma-napainen päivitys, mutta jaksuja kaikille!

Toivotonko + Toivo 19+1 :heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Hennu86
Heippa!


Josko minäkin kuulumisiani tulisin välillä tuolta naamakirjan puolelta tännekin kertomaan :)
Täällä voidaan siis muuten hyvin, mutta supisteluita on ollut jo pitkään ja sairaslomalla olenkin ollut 10.7 alkaen ja oon äitiyslomaan asti.. Kohdunkanava mulla on lyhentyny lääkärin käsikopelon mukaan 1½ senttiin, eli aika hälyttävää.. Sainkin sitten lähetteen tayssiin ja sieltä odotan aikaa saapuvan ensiviikolle :) Kumpa pikkuinen nyt pysyisi vielä edes sen 10vko masussa niin ollaan jo tosi turvallisilla vesillä :)
Niin ja hei mun Tyttöolo on vaihtunut Poikaoloon kuinkas muutenkaan, eli olon mukaan on kuudes poika meille tulossa :D Rakenneultraan mulla on aika VASTA 19.9.. Mutta onneks tosiaan sain sinne tayssiin lähetteen niin pääsee kurkkaan vauvaa jo aikasemmin :)

Tsemppiä kaikille!!

ÄitiliiniX5 ja Hilma-Onni :) 19+1
 
Viimeksi muokattu:
Hellou. Kirjottelen tooooosi pitkästä aikaa kuulumisia, kun olen ollut mukamas niin kiireinen.

Elikkäs viimeksi kirjottelin siitä, kun kuuluin Down-riskiryhmään ja menin naistenklinikalle otattamaan istukkanäytteen. Sieltähän tuli aivan erinomaisia tuloksia ja samalla saatiin miehen kanssa tietää sukupuoli, kun se katsottiin kromosomeista. Elikkäs mulle voi samalla päivittää tyttölupaus!:heart:
 
Uusia tulokkaita paukahtelee lisää vähän väliä :D Tervetuloa munkinpuolesta uusille (en nyt muista nimimerkillä kaikkia :DD )

Meillä pamahti viikko 21 käyntiin justiinsa hetki sitten <3
Miehen pikkuveljen synttäreillä käytiin tänään ja joo...tuli vedettyä kakkua ja pullaa taas niin paljon että tulee korvista ulos :DD Noh, Petteri ainakin on ollu tyytyväinen kun koko illan potkinut :D

En malttais odottaa extra ultraan viikolle 25 et pääsee pojan näkee taas <3 Ei ne lääkärit kyllä tuu sieltä mitään löytämään mikä ei sinne kuuluis(eli siis tätä väliseinää kohdusta joka löytyi ensimmäisessä ultrassa) kun ei tuossa rakenneultrassakaan mitään näkynyt.

Kaveri oli taas tosi ihana..."ÄÄÄÄ SULLA ON MAHA PYÖRISTYNYT IHAN KUNNOLLA" Joo no niinhän tuo on ku ei mikään paita tunnu enää mukavalle(ei edes ne löysimmät kun tuntuu että niistäkin maha pullottaa). Pitäs ihan tosissaan jättää noi herkut nyt ihan kokonaan pois! Tossa ykskin ilta oli kunnon herkku himo ni vetäsin naamaani 6 pientä suklaa muffinssii ja lisää olis menny jos en olis alkanu laskee että montas mä niitä olin jo suuhuni tunkenut :'DD
Yks mikä himo on tullu ni energia juoma. Jos jossain nään semmosen tai mieleeni juolahtaa kuinka hyvälle se maistuu niin mun on pakko saada..jos en saa ni sit mökötän tunti kaupalla.

Nii joo ja olihan tuo tuleva isomummi ulkomailta tuonut tuliaiseks pari tuttipulloa jotka oli aivan ihanan näkösiä <3 toisen pullon tuttiosa on kyllä semmonen mitä en tule kyllä käyttämään et pitää metsästää siihen toisen lainen(jos suomesta löytyy siihen sopivaa.

Mitähän vielä...AINIIN! Mulla menee totaalisesti hermot siihen kun ei toi mies meinaa suostuu kissankakka astiaa siivoomaan ("ei mulla ennen kissoja ole ollut ni en osaa eikä ole ollu tarvetta plääplääplää"). Ja se tekee siitä JOKA KERTA aivan järkyttävän numeron!!! Mulla alkaa menemään hermot jokakertaisesta ulinasta tuolta vessasta että maanantaina kun rahat tulee ni käyn ostamassa kumihanskat ja siivoon sen astian ihan itse ni säästyn hirveeltä kiroomiselta :D Ja tosiaan melkein vuos jollei yli asuttu samankaton alla ja mä oon siivouksen hoitanut joka kerta(kissat siis on jo ennen miestä mulla ollut) paitsi nyt raskauden aikana (jos paria kertaa ei oteta huomioon kun ei mies saa aikaseks mitään ja mulla pärähtäny pinna).
Lisäksi moni muu asia mitä miehen pitäis tehdä niin tapahtuu ehkä kolmen päivän päästä vaikka pitäis tapahtuu heti(imuri odottanut kaapissa kohta kolmatta päivää, ja samalla myös minä odottanut kohta kolmepäivää että pääsee lattiat moppaamaan -.-''. Ihan periaatteesta en sitä imuria itse kaiva niinkun ylensä olen tehnyt. Saa mies oppia siihen että mä en kaikkia koti hommia tee :)

Lähestulkoon hermoraunio mamma miehen takia ja pikku petteri rv 21+0 :heart:
 
Moi! vieläkö teidän kanssa mahtuisi yksi odottaja juttelemaan? :)

Meille tulossa kolmas lapsi, SEKSissä synnytän, oma ikä on 25v.

Kolmonen oli ihan yllätysvauva, taino kyllähän se selvää on ettei välttämättä keskeytetty ole paras ehkäisykeino ;) Mutta nyt kyllä kovasti odotetaan tämän pienen syntymistä! Vanhemmat lapset on 6v ja 2v :)

Olo on ollut tosi hyvä, ei kummempia vaivoja. Ainut vaiva on kärsimättömyys, mutta ehkä sitä on kaikilla odottajilla?? :D
 
Lista päivitetty! Jos on kovasti virheitä, niin antakaa anteeks, mä vasta harjottelen. :D Mut nyt pitäis käsittääkseni olla ihan oikein. :)

Nyt kun noita tyttö- ja poikalupauksia on tullut paljonkin, niin kiinnostaisi tietää kuinka moni vielä rakenneultraa odottavista meinaa tiedustella sukupuolta?
Itsellä aina toisinaan hiipii mieleen sellainenkin ajatus, et jos ei sittenkään kysyisi. Mutta mä tiedän olevani niin malttamaton, et jos vaan tulee tilaisuus (ja varmasti tulee) niin en saa pidäteltyä sitä kysymystä. :D Eli melkolailla aivan varmasti voisin sanoa, että tiedustellaan. Toinen juttu on sitten, jos tää kakkonen meinaa pitää kinttunsa niin tiukkaan ristissä, ettei ultraaja näe. :LOL:

Ja tosiaan tervetuloa uusille! Aina mahtuu lisää porukkaa mukaan! :wave:

pipituuna & kakkone 19+3 :heart:
 
Voi mahoton kun on kaunis ilma ulkona! Ja täällä mie vaan sisällä istun koneella ja etsin halpoja äitiysvaatteita netistä. Mutta eihän niitä löydy, kun jumitan vain tietyille sivuille. Ehkis olis paras kun menis vaan kaupungille kokeilemaan ja ostais sieltä niin ei tarttis palautella tai vaihtaa. Toisaalta, eipä täällä kotona ketään haittaa vaikka olis mitkä vaatteet, töissä viikon päästä voi olla eri juttu. Nyt olis kyllä aikaa kiertää kirppareitakin, naapurin rouvakin oli sieltä löytänyt sattumalta hyviä vaatteita itselleen.

Äitiliinix5, minulla oli sama homma edellisessä raskaudessa, katsoin neuvolakortista, että rv 16 olin käynyt lääkärissä ja siitä sitten loppuun asti saikulla. Tosin silloin oli eri tilanne muutenkin, opiskelin ja tein töitä samanaikaisesti. Jäin töistä pois, mutta aika kului koulutehtäviä tehdessä. Nyt on vähän vaan tylsää...Muistahan levätä! :)

Zarix, pitkää pinnaa sinulle! Minäkin odotin tällä viikolla kolme päivää, että jotakuta muuta olis alkanut häiritsemään imuroimattomuus (meilläkin tarttee imuroida päivittäin, hiekkaa kantautuu sisälle puolen leikkikentän verran). Sitten ei vaan enää jaksanut odottaa. Toinen on, kun pyydän viemään ison laatikollisen käyttämättömiä vaatteita varastoon, niin siellä se ylhäällä vielä odottaa sitä kantajaansa. Kaaduin portaissa jo laatikkoa ylös viedessä, joten ei kiinnostais ottaa selvää, kuinka käy alas tullessa.

Kiitos Pipituuna päivittämisestä!

Tervetuloa uudet!:wave:

Sukupuolen kysymisestä: Taidan kysyä, mikäli siellä ollaan niin päin, että sen saisi selville. Poikaahan mie olen tekemässä, mutta mikään ei ole vielä poissulkenut tytön mahdollisuutta. Eilen kysyttiin, että miksi juuri poikaa, eikö tyttö olis helpompi. En oikeesti tiennyt mitä vastata! Täytyykö siihen olla joku syy, että miksi ajattelee/tuntee jomman kumman sieltä tulevan? Moni vieläpä sanoo (vanhemmat ihmiset yleensä), että no teillähän on jo molempia, son hyvä. Itse olen omistani jo huomannut, että vaikka yrittäisi olla lasten kanssa johdonmukainen, niin jokainen on niin oma persoona, että ei voi sanoa kumpi olisi helpompi, tyttö tai poika. Kaikissa pitää soveltaa jotain tiettyä juttua. (olipa vaikeasti selitetty, toivottavasti joku ymmärsi).

Ollaan äitin prinssin kanssa kotosalla kaksin, mitähän hauskaa me keksittäisiin :)

Aurinkoista päivää kaikille!

Vilipi ja pikkuville 19+2
 
Tervetuloo uusille! :)

Nälkä, kokoajan nälkä. Uskomatonta :D Voisin vaan syödä ja syödä ja syödä. Ihan ku maha ei ois valmiiks jo tarpeeksi pallo. Heh.

ON: Pikkunen on ollu pari päivää vähän hiljaisempi, mutta kyllä se tuolla vielä tuntuu möyrivän. Ei oo sellasia kunnon monen tunnin pyöriskelyjä tullut, mutta eipä se niitä aina jaksakaan pitää :) Kohdun pohja on jo ihan uskomattoman korkeella, ei mahdu enää kokonaista kämmentä tuohon kylkiluiden ja kohdun väliin. Hassua! Huomenna on neuvola, ehkäpä siellä otetaan taas fundusmittaa ;)

Mulle saa muuten tänään päivittää iäksi 20v.

Pinsuli ja pikkunen 22+2 <3
 
Viimeksi muokattu:
Me ollaan vielä kahden vaiheilla kysymisestä. Esikoisesta kysyttiin, toisesta ei näkyny sukupuoli, joten se oli jännitystä loppuun saakka. Ihanahan se oli kuulla vasta salissa että kumpi sieltä tuli. :)

Mutta mulla on rakenneultraan muutenkin vielä yli kaksi viikkoa, joten tässä ehtii miettiä rauhassa kysytäänkö vai ei.
 
Onko muilla jo mitattu tuota kohdunkorkeutta, fundusmittako se nyt on? Mulle vain sanottiin nyt torstaina, että onhan se vielä niin pieni, että ei vielä pitkään aikaan mitata. No eikö sitä jo kohta? Ainakin ens kerralla? Itse tunnen supistuksen aikana, että ollaan tuossa navan kohdalla menossa.

Niskat jumittaa!!! Kutonut nyt pari tuntia, eikä tee yhtään hyvää. Jos omistaisin käsipainot niin nyt ois varmaan hyvä aika vähän heilutella niitä. Ja roikottaa käsistä, silleen niinkö lisätä venytystä oikein paljon. Tiiättekö, silleen, että melkein kipiää kävis. :)

Vilipi ja pikkuville rv 19+2
 
Heips pitkästä aikaa!

Täällä ois ens viikon alussa rakenneultra jota on odotettu kuin kuuta nousevaa <3
Poikaolokin on jo viikkoja sitten vaihtunut tyttöoloon, mutta ei tarvitse päivittää, katotaan sitten mitä siellä rakenneultrassa sanotaan sukupuolesta :)!

Eli sukupuolen haluamme kyllä tosi kovasti tietää... toivotaan, että se saadaan selville. Aiotaan varmaan aika avoimesti se kertoa, meistä tärkeämpää on pitää nimi sitten salassa ristiäisiin asti. Nimea aletaan myös miettimään rakenneultran jälkeen.

Maha on kasvanut parin viime viikon aikana tosi paljon :eek:. Ja täälläkin on tajuton NÄLKÄ. Koko ajan ois oltava syömässä että on hyvä olo :D näköjään muillakin vähän samanlaisia tuntemuksia ollut :)

Liikkeitä olen nyt pari viikkoa tuntenut, jostain 18+ asti ja se on aivan ihanaa <3! Tosin liikkeet on mun mielestä aika pienehköjä ja tulevat harvakseltaan vielä, mikä on vahvistanut tyttöoloa :D
Väsyttää edelleen varsinkin työpäivien jälkeen. "Onneksi" nyt rupeaa olemaan vain pari pvää viikossa töitä niin saa levättyä kunnolla. Jännityksellä odotan kauanko jaksaa töitä tehdä, kun nyt tuo maha näyttää menevän kunnolla kasvuun.

Onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista ja lupauksista <3

Lissu&pöpö 19+5
 
  • Tykkää
Reactions: Hennu86

Yhteistyössä