Tammimasut 2015 *joulukuu*

Onnittelut jo jakautuneille käärön syliin saaneille!!!

Minä täällä olen ihmetellyt kun ei tää vielä oo tullu ulos.. vkot nyt 38+2 ja kuopus on näillä vkoilla syntynyt jaollut pisimpään mahassa, mutta taitaa neiti tehä enkat taas :D
Tänään oli aamulla neuvola ja terkka sanoi pään olevan tosi alhaalla, kohdunkaula lyhentynyt, auki reilusti hänen paksulle sormeleen ja nyt oli perille asti auki ja tunsi vauvan pään siinä. Meinas että jos nyt alkaa tujuja tulla supistuksia niin pian lähteä.
Paineet oli minun paineiksi vähän koholla. Kohdunpohjan korkeus oli 35 mutta tunsin kyllä että väärästä kohdasta mittas että pari senttiä varmasti saa pois ottaa.
Nyt sitten jännätään että päästäänhän ensivuoden puolelle..

Täällä tosiaan kans flunssaa ja oli poskiontelon tulehus johon sain kuurin, mutta ehti niin pahaksi että ihan selvää räkää tuli jo silmästäkin. Sitten sain antibiootista hiivatulehduksen jonka nyt jo sain hoidettua. Yhä öisin kuorsaan sen rään takia kun kurkussa tuntuu sellanen räkäpallero joka ei liiku suuntaan tai toiseen.. Tuntuu välillä ettei saa henkeä. Muuten nukkuisin yöt kuin tukki..

Mulla onollut hirveää pelkoa suorastaan siitä synnyttämään lähöstä..
Terkan kaa naurettiinki että kun olen jo neljä synnyttäny ilman puudutuksia ja nyt pelkään.. No.. Ehkä seki hälvenee ja kyllähän se siinä vaiheessa häviää kun se hetki tulee että pitää lähteä.
Seuraava neukkuaika laitettiin vasta vkolle 40+2 mikä kuulostaa minulle aika hupaisalta jos olisinkin silloin yhtenä kappaleena kun kaikki ovat syntyneet ennen 38+3 viikkoja :D

Hyvää uutta vuotta kaikille ja tsempitykset mahdollisille synnyttämään lähtijöille.

Vaavimasu ja rimpsessa 38+2
 
Viimeksi muokattu:
"Karmini"
Onnea tombatar!

Itse vielä kasassa,olo alkaa olla jo hieman ahdas ja kömpelö..pitää kohta alottaa jonkulainen häätöoperaatio josko tällä kertaa vaikka toimis ;) (esikko synty 41+0)
 
"Sarastus83"
Huomenta ja hyvää uutta vuotta!
"Meidän kuu"

Pikkumies "lumiukko" syntyi eilen aamulla. Synnytystä käynnistettiin ballongilla ja cytotec pillerillä ja lopuksi vielä supistuksia vauhditettiin oksitosiinitipalla.
Synnytys oli rankka, ponnistusvaihe kesti lähes 2 tuntia.

Nyt on kuitenkin pikkuinen sylissä ja kaikki onnellisesti.

Sarastus ja lumiukko 3306g, 50cm.
 
Onnea kaikille!

Me ollaan oltu jo ruhtinaaliset kolme yötä kotona. Eilen ja toissapäivänä käytiin kontrollissa, mutta vaikka bilit nousee, ei pikkumiestä ole tarvinnut laittaa solariumiin. Huomenna taas kontrolli. Toivottavasti tämä on jo viime vuoden lumia....

Hyvää vuotta 2015 kaikille!
 
"toive5"
Onnea Sarastukselle ja Tombatarelle!

Räkäsyys senkun jatkuu.

Muutaman kerran tullut harjoitussupistuksista pienen asteen kireämpiä, muttei mitään sen kummempia. Kerran tuli yöllä, kun heräsin vessaan, jolloin ehti sekunnin jo ajatella että nytkö alkaa, mutta meni ihan 5 minuutissa pois tuo tunne.
 

Yhteistyössä