***TAMMIVAUVAT*** Joulukuussa (Vauva päivitys 01.01.10)

Alkuperäinen kirjoittaja Enie:
Hipkukka Kiitos tiedosta. Kyllä siellä niitä jauheita on, minä vaan olen luullut että ne on jotenkin II-luokan tavaraa :ashamed:
Jauhemuodossa korvikkeet tulee halvemmiksi. Tosin onhan se paljon helpompaa käyttää niitä tetroja. Varsinkin, jos opettaa lapsen vielä juomaan ne huoneen lämpöisenä :snotty: (esikoinen joi ja jääkappikylmäkin kelpasi)

Zaara Stemppiä huomiseen. Minäkin huomenna TYKSissä pyörin, mutta en taida tulla moikkaamaan :D Olisi sekin, mitenköhän sitä löytäs oikean äidin :LOL:

Pippur1 Onnea tytöstä koko perheelle! En taida sinuakaan kokeilla löytää osastolta :LOL:

Välillä kyllä käynyt mielessä kun usein TYKSissä pyöriny, että onkohan tietämättään törmännyt nettituttuihin :whistle:
 
Pippur1 Onnea prinsessasta :heart: :flower:

zaara tsemppiä huomiselle :heart:

ullis82 kuka sulle on luvannu et 41+3 käynnistää?neuvolaan ei kannata uskoa ja koksissakin se mieli muuttuu niin lääkärin mukaan :kieh: sanoopi yks jolle sitä käynnistystä viimeks luvattii jo viikol 38,mut niin vaan mentii 41+6 kunnes suostuivat käynnistää,ois viel muuten oottanu tasan 42,mut armahtivat mua päivällä,koska se 42 ois tullu täytee lauantaina ja täällä ei mielellää silloin käynnistellä :/

Täällä neuvola taas takana,joulusta +600g,ei paha :D sillä suklaan syömisellä :ashamed: muuten kaikki ok,turvotusta pikkasen ja must se totes jotenki oudosti ku sanoi et paineetki on hyvät tilanteeseen nähden,en ees tajunnu kysyä et miten nii,ku musta ne nyt ois kelle vaan hyvät ja normaalit ku oli 120/80,mut tiiä sit mitä hää ajatteli :whistle:

Piiuli ja toukka 35+6
 
Pippur1 Onnea !! :flower:

Zaarallekin tsempit huomiseen !

Täällä jo vähän parempi fiilis kun aamulla, ihana lukea näitä teiän juttuja, piristää kummasti. Varsinkin toi pinkgreenin oivallus KiaralA oireiden aiheuttajasta toi hymyn naamalle. :p

Tänään on ilmeisesti ruvennu supistelemaan kunnolla, välillä repäsee selkää tai reisiin tosi kovasti ja maha kovettuu muttei muuten kyllä mahassa tunnu..niitä kai ne silti on..ja melkosta painetta tuntuu aina välillä tonne alas, alkaiskohan se pallero jo laskeutuu alemmas. tosin potkut tuntuu vähä missä sattuu millonki, etten kyllä usko että olis vielä edes kunnolla oikein päin. No huomennakai sen tietää, aamulla olis viimenen lääkärineuvola, ja ihanaa tällä kertaa lääkäri on suomalainen eikä venäläinen (en oo rasisti mutta olishan se mukava ymmärtääki mitä se lääkäri kertoo.. ) :ashamed:

Jaaha nyt tulis Liviltä joku dokkari täydellisestä synnytyksestä, uskaltaiskohan kattoo.. :p
 
Piiuli82: älä viitti,ku se just mun pelko on ettei ne alakaa käynnistää tätä huomen vaan pistää kotiin...no sit saavat kantaa mut kotiin =) sen joka tän käynnistysarvion laittoi oli se ylilääkäri,toivottavast sama huomenna...

Pippur1: onnea prinsessasta :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja MIMINEN:
Piiuli82 mulla kyllä alotettiin koks:ssa käynnistys yliaikakontrollissa rv 41+3 (sillon v.2008)
Samoin tänään siel synnytystapa-arviossa sano se lekuri että käynnistetään jos menee 10pvää yli la:n.
Joo niin mullekin sanottiin,mut kun ultrasivat ja totes et kaikki on ok ni ei muuta ku kotiin vielä,jos vaikka tulis itteksee :kieh:

Tiituli toivottavasti sulla on sama lääkäri :D en mä halua ketään pelotella :ashamed:
 
mussu Nii se on jännä miten sitä arpoo ja stressaa sinne sairaalaan lähtöä, ku yleensähän se on sit aika selvä peli. :)

iiris- Sulla on varmaan se aika viikosta.. itseäni itketti noilla viikoilla aamusta iltaan. Se on varmaan vaan hormoonit. :hug: Mulla on sellaisia jokotai päiviä, tänään voi olla hyvä päivä ja huomenna taas ihan päinvastainen.

(.) Mua alkoi tänään ihan todenteolla ahdistamaan neuvolassa kun se neukkatäti tokas sf-mittaa katsoessaan ja vauvaa kokeillessaan, et onpas tää kasvanu. Esikoinen oli 3250g ja ne arvio 3700g tästä täysiaikaisena, mut mua alkaa pelottaan kuinka kipee ja vaikee synnytys tästä sitten tulee. :( Hyvin oon pärjänny hermoomatta, mut tänään huomasin ton kommentin jälkeen et jännitän kauheesti tätä toista synnytystä, ku eka oli niin helppo ni tän täytyy olla vaikee ja kipee. :/

No yritän mennä nukkumaan..

Minävaa ja vaavi 39+1
 
Minävaa No sitä toivon.. Ku tuntuu itestäkin niin pahalle välillä nää omat ajatukset.. ihanko en muka tätä vauvaa haluais vaikka mitään muuta odotakkaan kun et sen sais kainaloon.. ääh.. en tiie ymmärsitkö.. Kai tää tästä.. ja lohduttavaa kuulla etten ihan ainut maan päällä oo ketä panikoi jossain vaiheessa tätä.. Osaako sitä sit tehdä kaikki oikein, rakastaako lasta tarpeeksi, mitä jos se lapsi ei rakastakkaan mua, miten mies -muuttuuko se lapsen syntymän jälkeen? :ashamed: :/ :x

pippur1lle tuhansittain onnea :heart: :heart: :heart:
 
iiris-, paniikki se on täälläkin, en mä ollut valmis siihen, että vauva syntyy - mä voisin hyvin olla raskaana sinne "tammikuiset elokuussa-pinoon" saakka... Tää tuli ihan yllättäin, että vauva syntyykin :eek:

Ja silti, kun vauva syntyy, se on oikein just niin - joko se rakkaus tulvahtaa heti, tai se kasvaa hiljalleen, mutta kyllä se sieltä tulee ja sitten homma hoituu ihan luonnostaan "oikein" , jokainen omalla tavallaan ja oman tapansa kyllä löytää "huomaamatta" :hug:
 
mussu :hug: kiitos lohdutuksen sanoista.. =) kyllä mä uskonkin siihen et kaikki menee hyvin..mut eilen ja tänään ollu kyl niin epätoivoinen olo... miten tota vauvaa voi rakastaakkin näin paljon vaikkei sitä ole vielä edes nähnyt?!
 
Täällähän jutut lisääntyy kun h-hetket lähenee =)
Onnea vauvan saaneille!! :flower: :flower:

Olis nyt tämä päivä aikaa syntyä tämän vuoden puolelle :kieh: :kieh:
Kuopus kun on reilu 2v niin ei tulisi koulu aloittamiselle näille kahdelle sitten kolmea vuotta väliä...mutta oon jo luopunu toivosta ja liityn myös ryhmään tammikuiset elokuussa :LOL: :LOL:

Käynnistyshaaveetkin meni kun painoarvioultrassa ihan normikokoinen vauva ja syntymäpaino tulee olemaan n.3,5-4kg ja sehän sitten taas nähdään... :/

Autossa pitäs nyt istuskella kun siellä niitä supisteluja eniten tulee.sanoinkin miehelle et ajaa talliin auton niin meen sinne istuskeleen.eipähän bensa kuluis turhaan ajoon :LOL: :LOL:
Nyt tää menee aamupuurolle.. :wave:
alice in w 38+4
 
Huomenta!

Täällä ollaan tähän aikaan hereillä..ei oo tapahtunu tätä ihmettä ihan hetkeen :D Mies lähti työhaastatteluun niin piti se laittaa matkaan (-ja joo, ihan samallalailla kuin pienet lapset kouluun =) )

Napakka ilma ulkona, huih!! :x

iiris ja pojutsu 37+1 :heart:
 
Rv 39 alkoi!! Eikä vieläkään vauvaa näy...Ei edes mitään supisteluja..Limatulppaa taitaa vieläkin tulla ja vauva alkoi illalla pyöriä mahassa ihan kamalasti. Oikein sattui kun vauva pyöri niin kovasti. Ja vähän polttelee mahaa.

Tänään aamusta kauppaan ja sitten vietellään oman perheen kanssa aikaa kotona. Huomenna alkaa meidän kuu!! Ajatelkaa miten nopeasti aika on mennyt :heart:

Hyvää uuttavuotta kaikille!!

Sannis ja patu rv 39
 

Yhteistyössä