***TAMMIVAUVAT***Tammikuussa (syntyneet päivitetty 31.1.10)

Liskojen yö takana, limaa kaikki paikat täynnä (siis sitä vaan tulee ja tulee :x ), mutta yhdessä kasassa ilman supistelua, liitokset vaan sattuu yöllä, kun edes harkitsee kääntymistä ja jos ei käänny, alkaa lonkat sattua. Ole tässä nyt sitten positiivisin mielin ja rauhassa |O

ry 39+6
 
Elayne - Onnea prinsessasta!
Missä noi mainitsemasi akupisteet sijaitsee? Mie rupeen kans painelee! Täällä o kokeiltu saunat, siivoukset, sekstaukset, tyynyn päällä heijailut ym. mut juu-u..kovetteleluja kyl tulee, mut ne kunnon supparit o pesineet jonneki muualle.

Ideoita siis otetaan vastaan! Mie en enää jaksa olla iso!!!

Eile taas supisteli napakasti, mut ei kipeesti.
Isännälleki valitin, ett mie en enää jaksa ja haluun jo synnyttää!! Ny alakaa oikeesti jo tulee mitta täyteen, ko mitää ei voi oikee tehä, ko maha o koko aja eessä, alakerta nii pirun kipiä ja huohotuttavia suppareita kuiteski tulee jos jotai tekee.
ARGH!!!!!!

Oloonsa kyllästynyt Pörri ja yksiössään liianki hyvin viihtyvä Pätkä 36+6
 
väpä ja hipkukka Tietenkin ootte tammivauvoissa. Kiva lueskella teidänkin kuulumisia.

tissien vuotaminen Täällä kanssa ajoittain tulee kirkasta nestettä.

sero Mulle sanottiin rv 36 mitä vauva silloin painoi ja mikä olisi suunnilleen paino jos syntyy lasketunajan puitteissa.

pippur hyvä, että rauhaisa yö takana. =)

Täälläkin nukuttu vähän huonommin. Sattui kylkiin,selkään ja milloin mihinkin jos oli ollut liian kauan samassa asennossa. Sitten kun alkoi tulla uni taas, niin tulikin iso hätä vessaan.

jaa-a kauankohan tässä vielä odotellaan. Tänään pääsee jopa ulos, kun vaan enää -12 astetta pakkasta. Eipä noi lenkkeilyt oo ennenkään saaneet mitään aikaiseksi.

millis ja liinu 40+2
 
heippa vaan,,yhessä kasassa ollaan ja tänään ei tarttis kyll syntyy ku on anopin synttärit ja se on jo leveilly et se syntyy hälle lahjana,,juu ei synny!! ;)

eilinen reipas lenkki pikkasen autto..taisin saaha EKOJA ilkeitä supistuksia..ei siihen tarvittukaan ku rv 40 et sais edes supistuksia!! :D jospa se tästä sit lähtis!!

rontti1 ja 40+1 :heart:
 
Nursingbran liiveistä: Eli 32 = 70cm, 34=75cm, 36=80cm jne. En tiedä oliko siellä marttojen sivuilla nuo jo kerrottu. Eli 32D on 70D.. Näin mä olen asian ymmärtänyt.
Mä maksoin sieltä Visan kautta, jotenkin meni pankkivahvistuksena, siis nettitunnuksilla vahvistin vielä tilauksen ja sitten olikin n. viikon päästä paketti postissa.
Oon siis tilannut 2x Bravadon Seamless koko S, 1x koko M ja vielä sen Bravadon imetystopin. Kaikki on sujunut loistavasti. Tilasin yhdet punertavat liivit, tuli s.postiin sieltä viestiä että heillä ei ole sitä väriä, haluanko perua tilauksen vai käykö joku muu väri. Hienolla englannilla vastasin että voin ottaa 2x mustat :D
Mutta en voi kun kehua tuota nettikauppaa! Tai kai mä oon sen täällä jo tehnytkin :LOL:

Mulla olis perjantaina se viikon 36 käynti, kaveri käy samalla lääkärillä, eikä sille ole ainakaan puhuttu kertaakaan vauvan koosta mitään. Mutta toisaalta, kyllähän sitten varmaan lääkäri sitä kokeilee ja tutkii jos paikat on sellaiset että tuntuu ettei sieltä kovin iso mahtuisi.
Mut jos ei tästä perseestä mahdu, niin koko teini-ikä on mennyt pieleen. Jos oon turhaan joutunut kärsimään siitä et lantio on "leveä".. paras olla sisältäkin ihan yhtä leveä kun ulkoa :kieh:
 
Iiris: eipä mitään. hyvä jos oli apua. ton mittapuun mukaan ajattelin nyt laittaa tilausta menemään..
Ja sero tuossa kertoikin tilauksesta. Mulla sama homma että visalla maksan ja viimeksi olin todella tyytyväinen toimitukseen. Todella nopeaa toimintaa.

Katsoiko muuten kukaan sitä hotmilk mallistoa? tai joku tommonen se oli :p oli ihan nättiä kamaa sielläkin. Ajattelinpa testata niitäkin. :D

Minäkin tahtoisin tietää missä mennään tuolla kohdunsuulla ja mitenkä isolta vauva nyt vaikuttaa. EI sillä minulla pitäis olla ihan rittävän kokoinen lantio synnytäämiseen mutta siis muuten. Että onko nämä kivut ja säryt ollut ihan oikeita vai turhaanko tässä ollaan kärvistelty!! Meillä ei terkkari tutki tuota alapäätä. Viimeksi oli sellanen terkka joka tutki jos halusi.

Samariini ja 37 POKS
 
Tänne ei kummempaa. Huonosti nukuttu yö takana, migreeniä pukkasi päälle ja nukuin pienissä pätkissä:(

Aamulla tehtiin lumitöitä ja äsken hilpastiin reipas lenkki, ei mitään vaikutusta.

Ainiin iiris- ! Näin unta, että sun laskettuaika oli siirtynyt! Se oli unen mukaan 7.1, eli huomenna sit, pidä varasi;)

Pinkgreen ja tilleri 40+2
 
kiaralA: Asutaan nikkilässä,launeen prisman takana omakotitalossa. Missäs päin sä asustelet?

Aamulla käytiin tsekkaamassa mistä mennään synnärille,kun siellä alkaa huomenna aamulla remontti eikä synnärille enää pääse normaalia reittiä. En tuotakaan asiaa olisi tiennyt ellei äitini olisi sitä kertonut. Hän kun on töissä phks laitoshuoltajana. Ihme ettei neuvolassakaan tuosta ollut puhe.

Täällä ei mitään ihmeellistä synnytykseen viittaavaa ole..Otan kyllä mielelläni vastaan kaikki kotikonstit synnytyksen käynnistämiseen liittyen!! :D akupisteet,keinuttelut ja yms..!! Kiitos!

Sannis ja patu rv 39+6
 
Ilmattaudun vain että täällä ollaan vielä.. Tylsistyttää!! :kieh: Tosiaan roskien ulosvieminen on jo tosi iso juttu :D

Viime yönä näin unta gynellä käynnistä, jolta sain sitten lomakkeen, jossa oli arvioitu kaikkea. Esim. alapään karvoitus oli saanut arvosanaksi :( -hymiön liian karvaisuuden takia :LOL: Toisessa unessa meni lapsivedet ja herättyä oli pakko kokeilla että menikö ne oikeasti, mutta mitä vielä.. Ei minkäänlaisia merkkejä synnytykseen liittyen! Kaikkea on kokeiltu: kolme ässää, shoppailu, lenkkeily, tyynyn päällä heijaus..

Lumi ja Lilliputti 40+2
 
Taalla taas vaihteeks KAMALA yo takana ja nyt on erittain viehattava olo :whistle: Supisteli pitkin iltaa, kyllakin epasaannollisen harvoin mutta kipeesti. Yolla sit parin tunnin unen jalkeen herasin todella kipeaan supistukseen selassa joka jatkui jalkoihin, sellanen polttava kipu. Sen paalle muutamat supparit ja olikin jo klo7 ja hetkeks tuli uni. Kypsa olen joo.

Akupainannasta oli puhetta; mulle on neuvottu etusormen ja peukalon valin korkein kohta kun laitat sormet yhteen ja sit hantaluun molemmin puolin aloitta painamaan jatkaen ristiselkaan asti. Mutta....kokeiltu on useaan kertaan eika taalla ainakaan tehonnut muuten kuin parit supparit sai aikaseks, jotka loppui lyhyeen. Elayne mullakin kiinnostais tietaa mita pisteita painoit ennen synnytysta? :wave:

Virtahepo rv 40+3
 
Siis lisays edelliseen etta kaks eri akupistetta; peukalon ja etuormen valia kun painaa ja toinen paikka alaselassa...en tiia ono muilla samaa mutta tuntuu alyllinen ajattelukyky kutistuneen minimiin ja sen vuoksi ainaki mulle pitaa olla tarkat ohjeet :xmas: B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lumi-:
Viime yönä näin unta gynellä käynnistä, jolta sain sitten lomakkeen, jossa oli arvioitu kaikkea. Esim. alapään karvoitus oli saanut arvosanaksi :( -hymiön liian karvaisuuden takia :LOL:
*reps ja kops* :LOL: :LOL: :LOL:

Voi että sain hyvät naurut!!!

Kyllähän siinä alapään siistimisessä on omat haasteensa tän masun kans :D
 
Onnittelut kaikille vauvautuneille, en enää muista ketä olen onnitellut, joten kaikille tasapuolisesti :heart:

Ei mulla muuta, kun että tää äitiyslomalla oleminen on todella tylsää..
31.12 aloitin lomailut, tai virallisesti 2.1 ja nyt jo tylsistyttää niin että hermot meinaa vallan mennä :D Ehkä tämä äippäloman tarkoitus on tylsistyttää äiti niin pahasti et vauvan saaminen on pelastus jokapäiväiseen tylsyyteen ;)
 

Yhteistyössä