***TAMMIVAUVAT*** Toukokuussa

Kiitos kaikille onnitteluista.Vielä kovin epävarma olo koko raskaudesta.Tekisi kovasti jo mieli kaikille raskaudesta kertoa,muttei kuitenkaan.Varmaan ultran jälkeen 11.6 osaa varmemmin asiaan suhtautua.Olinkin jo unohtanut,että tämä raskaus onkin yhtä odottamista :LOL: Tulisi nyt vaan reilulla kädellä oireita niin sais enemmän varmuutta asiaan ;)
 
Ilmottaudun mukaan :wave: Toinen tulossa ehkä rv 5+3 (menkkojen mukaan 9+3) ja la siis 3.1! Ens viikolla jo neuvola omituisen kierron takia, mutta ultra vasta 9. viikolla :eek:
Täälläkin oireita odotellaan lisää, juuri sanoin miehelle, että oksentaisin vaikka aamua iltaa, jos vaan sillä saisin itselle henkisesti varmemman olon :/ Onneksi on havaittavissa väsymystä, pissahätää sekä jatkuvaa kilahtelua miehelle :D

Paljon paljon onnea kaikille plussanneille! :heart:

Märtha & piiperö 5+3
 
Huomenta!

Täällä alkoi aamu TODELLA hyvin =) Tein nyt sen viimeisen testin ja siihen tuli yhtä vahva viiva kuin se kontrolliviivakin :heart: Nyt saan ainakin vähäksi aikaa mielenrauhan ja voin vihdoin lopettaa testailut :D

Pinkgreen Onkohan tuo yleinenkin käytäntö? Minulla kun ei ole aikaisempaa kokemusta, niin ei ole mitään tietoa, mutta minulle ei sanottu mitään tuollaisesta kun varasin neuvolaan aikaa? Vai olisiko tässäkin paikkakuntakohtaisia eroja?

MärthaLouise tervetuloa mukaan :wave:
 
Lumi- Varasin myös eilen neuvolan eikä mulle sanottu myöskään sanottu mitään virtsanäytteestä. Eli ei käsketty olla käymättä vessassa. Aikaa kyllä varattiin ekaan käyntiin 1,5 h, että en sitten tiedä mitä siellä tehdään. Kun mullakaan ei ole aikaisempaa kokemusta =)
 
Omaa napaa tähän vähän taas.

Elikkäs tänään sitten on se ultra päivä.
Voi vietävä että ei meinaa pysyä housuissaan, että mitenkä siellä käy.
Eihän siinä kovin montaa vaihtoehtoa ole, mutta silti se jännittää.
Olen yrittänyt jankuttaa itselleni, kaikkia vaihtoehtoja, ettei sitten olisi niin kova
kolaus jos siellä ei olekkaan kaikki hyvin, tai vielä ei voida sanoa mitään.
Mutta kyllähän sitä toivoo ihan kamalasti että syke jos saataisiin sieltä näkyviin.
Samallahan se selviää että mihin tuo laskettuaika sitten oikein menee. Eli katsooko neuvola sen siihen joulukuun lopulle vai tuohon tammikuun alkuun.
Minulle se on aivan sama, kunhan nyt pysyisi joku laskettuaika, eikä tarvitsisi pyyhkiä nimeään listalta kokonaan pois.

Onneksi se on jo aamupäivällä niin ei tarvitse koko päivää jännitellä.

Aurinkoista torstaita kaikille :heart:
 
Mikähän mulla on ku se plussa ei vahvistu ? 2.5. testattu oli melkeen yhtä tumma kuin tämäkin viiva mutta tämä ilmestyi näkyviin ehkä nopeammin..

nuo oli jotain kotitesti.fi sivulta tilattuja liuskatestejä niin mietin, että kuuluuko siihen tullakkaan yhtä tumma viiva kuin kontrolliviiva?!?
 
Niin muaki jäi vähä häiritsee et mikä tuo pissi-testi nyt on. En kuulu kuitenkaan mihinkään "riskiryhmään" tms. Ehkä me espoolaiset ollaan niin spitaalista porukkaa et pitää bakteerit testata heti ekalla kerralla :kieh:

Mulla ei edelleenkään ole lähes mitään oireita. Ainoastaan rinnat on arat ja harvakseltaan alavatsaan nipistelee/vihloo. Kuten joku jo mainitsikin, niin tavallaan sitä kaipais jotain kamalaa oloa et tää asia tulisi konkreettisemmaksi. Toisaalta mulla vasta 5+2, että ehkä se paha olo sieltä vielä ehtii tulla B)
 
Tervetuloa uudet!

Enie, tsemppiä ultraan, tulethan kertomaan sitten heti uutisia..?

Täällä vaan väsyttää ja välillä etoo. Ruokaa ei tee mieli, mutta kuitenkin yritän syödä välillä. eikä tee edes suklaata mieli, joku on nyt pahasti vialla :D Normaalisti kun suklaata menee ja paljon, mielellään ihan joka päivä...
 
Voihan vihvilä sentään.
Eli niinhän siinä kävi että sain siirtää itseni listalla nyt sitten "ylöspäin" kun laskettuaika onkin 29.12.2009.
Sykettä ei vielä saatu, mutta ensi tiistaina uusi käynti ja lääkäri sanoi, että sitten varmaan saadaan sekin jo esiin.
Mutta mutta, arvaatkaapa tytöt mitä? Siellä onkin tupla paketti tulossa!!!
Eihän sitä vielä tiedä miten siinä lopulta käy, kun useinhan niissä kaksois raskauksissa se toinen voi "kuoleutua" pois, mutta näillä näkymin tilanne on tämä ja lääkäri sanoi että hyvältä näyttää tähän asti.
Piti miehellekin soittaa töihin vaikka oli tarkoitus ensin laittaa vain tekstari, että mitä neuvolassa sanottiin, mutta kyllä tuo kaksois uutinen oli sellainen että soitto siinä vaadittiin :LOL:

Kyllä on ihana olo vaikkei syke vielä tullutkaan esiin, mutta lääkäri oli kyllä niin varma asiasta että uskon kaiken olevan hyvin.

Ensi tiistaina tosiaan uudelleen ultraan ja perjantaina sitten normi neuvola tädin luona käynti ellei nyt sitten jotain satu, kuten se aina on vaarana, mutta ei kai sitä tosiaan voi koko raskausaikaa alkaa sitäkään murehtimaan.
 
omaa napaa; mulle on iskenyt aivan järkky pahaolo, tai eilen oli pahempi ja nyt vaikuttaa siedettävältä. Eilen pystyin syömään leivän ja päärynän ja ilta meni appelsiinimehun voimin. Pitäis syödä mutta ei pysty. Koko ajan yökkäilyttää... :x Yö oli aivan kauhea; tuntui että olis kuumetta ja makuulla meinas yrjö tulla....että tämmöstä.
 
Onnea enie :flower: Ihana uutinen....

Kävin kuopuksen kanssa neuvolassa ja vähän yritin kalastella ultraa, mutta ei onnistunut.
Neuvola on rv10 ja np ultra rv12. Omalla kustannuksella täytyy mennä ja pakko se varmaan on. En kestä tätä jännitystä. Eilen illalla oli paljon kipuja kohdussa ja munasarjoissa (jos osasin ne paikantaa) Poltetta, pistelyä ja kirvelyä! Piti käydä välillä oikein tarkistamassa ettei ole mitään vuotoa.

zaara ja hertta 4+5
 
Niihän siinä sitten kävi että ei meidän perheeseen vielä vauvaa saaha... :( eli kesken meni tämä ensimmäinen raskaus! Lääkärissä on käyty ja siellä todettu että ulos on tullut tai tulossa... Vastaainepiikki pitää vielä käydä hakemassa lääkäristä, kun on toi veriryhmä ollu vissii eri kuin sikiöllä tai jotain sellasta... nooh, mutta onnea kaikille uusille plussanneille ja toivottavasti pysyy matkassa loppuun saakka!!
 
Mäkin varailin aikaa pari päivää sit, sain 25.5. :) Tekisi mieli kertoa vanhemmille kans äitienpäivänä mut enpä taidakkaan kertoa. Kun en itsekkään ole saanut sulatella asiaa kun runsaan viikon ja muutenkin, haluan nyt odotella ja toivoa että pikkuinen pysyisi matkassa. Vaikka voihan se keskenmeno aina tulla, mutta odottelen nyt silti pari viikkoa ennenkuin kerron (paitsi jos en sitten jää pahoinvoinnista kiinni), on tullut joka päivä nyt oksennettua pariin otteeseen.:(
 
Lara84 VOI EI!!!!! Toi uutinen ei kyl koskaan tunnu hyvältä :'(
Oikein paljo sulle voimia :hug:

Tuntuu nyt kauhealta kertoo omasta navasta...
Mut kävin tänää ekassa neuvolassa ja viikot on nyt 6+1 ja LA 30.12???
Pitäis ootella viel 6viikkoo nii pääsis ultraan
:eek:
No nyt vain odotellaan...tänää on ollu pikkaisen heikohko olo, mut kai se täst korjaantuu :whistle: Ihanaa vaan ku jotain "oireita" edes on :LOL:
 

Yhteistyössä