Tampereen CHANGE-myymälästä

Onko kellään tietoa onko tuolla Tampereen kuninkaankadun myymälässä myynnissä myös imetysliivejä?
Ideaparkin myymälässä olen niitä nähnyt, mut nyt ei ole autoa käytössä, et sinne asti pääsis käymään liiviostoksilla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pinkkimieli:
siis hallituskadun ja kuninkaankadun kulmassa joo vastapäätä sokosta.
se on ainoo liike josta löydän sopivia liivejä, mut en oo aiemmin kaivannut imetysliivejä.
siinä vieressä hämpillepäin on se toinen liiviliike, siellä ollut myös hyviä imetysliivejä
 
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Alkuperäinen kirjoittaja pinkkimieli:
siis hallituskadun ja kuninkaankadun kulmassa joo vastapäätä sokosta.
se on ainoo liike josta löydän sopivia liivejä, mut en oo aiemmin kaivannut imetysliivejä.
siinä vieressä hämpillepäin on se toinen liiviliike, siellä ollut myös hyviä imetysliivejä
saattaa olla joo hyviä liivejä, mut palvelu on siä ihan persiistä.
avataan sovituskopin verho niin et kadulle asti näkyy :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pinkkimieli:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Alkuperäinen kirjoittaja pinkkimieli:
siis hallituskadun ja kuninkaankadun kulmassa joo vastapäätä sokosta.
se on ainoo liike josta löydän sopivia liivejä, mut en oo aiemmin kaivannut imetysliivejä.
siinä vieressä hämpillepäin on se toinen liiviliike, siellä ollut myös hyviä imetysliivejä
saattaa olla joo hyviä liivejä, mut palvelu on siä ihan persiistä.
avataan sovituskopin verho niin et kadulle asti näkyy :kieh:
ota se vasemmanpuoleinen ;)
 
Mä tesmasin kolme eri liiviliikettä, kun noita aloin etsiä, mut noi Changen oli ylivoimaisesti mulle parhaat. + halvimmat. Niillä kun on niitä kanta-asiakastarjouksia niin yhdet liivit on maksanu aina 20 e/kpl. =) Halusin ehdottomasti kaarituelliset ja ne on harvassa ne (ainakin istuvana mallina :D).

Mut onks sun vauva jo syntyny? ...mulla kasvoi kuppikoko maidon noustua niin, että loppuraskaudessa ostetut ei menny sit imetysaikana päälle... :whistle:
 
LA on vasta lokakuussa ja ajattelin ostaa nyt "liian isot" imetysliivit, kun tuolla liikkeessä on nyt alet kanssa.
Mun on saatava muutenkin uusia liivejä, kun kaksista tuli viikonloppuna kaarituet kainaloista läpi ja ne on alkanut ahdistaan rinnanympäryksestä, vaik on kaikista löysimmällä hakasella.

Changelta minäkin parhaat liivit oon löytänyt. Ihan perusmalliset, missä ei saa mulla olla mitään pitsiä tai kohokuvioo ja tukevat on oltava, kun tää 80H povi painaa jonkin verran :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pinkkimieli:
LA on vasta lokakuussa ja ajattelin ostaa nyt "liian isot" imetysliivit, kun tuolla liikkeessä on nyt alet kanssa.
Mun on saatava muutenkin uusia liivejä, kun kaksista tuli viikonloppuna kaarituet kainaloista läpi ja ne on alkanut ahdistaan rinnanympäryksestä, vaik on kaikista löysimmällä hakasella.

Changelta minäkin parhaat liivit oon löytänyt. Ihan perusmalliset, missä ei saa mulla olla mitään pitsiä tai kohokuvioo ja tukevat on oltava, kun tää 80H povi painaa jonkin verran :LOL:
Tossa Changen imetysmallissa on semmoinen pitsipinta. Ei läpinäkyvä, mut vähän kokokuvioinen (ei näy pahasti t-paidan alta, mut hiukan kyllä ).

Alen takia ei ehkä kantsi ostaa nyt vielä. Ostin ekat kahdet maaliskuussa ja silloin oli se -50 % kantisale menossa. Ostin kolmannet nyt kesäkuussa ja taas oli se sama ale... Eli niitä on aika usein.

Itse en myöskään olis osannu sanoa, mikä mun koko on. Siis tämä kasvu.. :headwall: Riittävästi oli jo etukäteen. :saint: Alkuun käytinkin sit kaikenlaista joustavampaa toppimallia (henkkamaukan imetystopit on hyviä. Tosin mulla ei mahdu tissit täysin siihen toppiosaan, mut riittävästi.. :snotty: ). Carriwellin joustavilla imetystopeilla menin myös alkuun yöt päivät. =)
 
Kärppis Kasvoko sulla kuppi vai ympärys ja kuinka paljon? Tietäs vähän mihin vois varautua. Oon kuullu et 1-2 kuppia olis aika tavallinen kasvu?????
No tarvii mennä kattoon niitä liivejä kuitenkin valmiiks, kun tiän etten muualta oikein löydä varsinkaan jos tää tästä paljon kasvaa. Ja changenkin koot loppuu J, kun nyt jo kerta H. Netistä ei noita imetysliivien kuvia löytynyt, vaan pelkästään jotain kevätmallistoja yms.
 
kk
Alkuperäinen kirjoittaja pinkkimieli:
Kärppis Kasvoko sulla kuppi vai ympärys ja kuinka paljon? Tietäs vähän mihin vois varautua. Oon kuullu et 1-2 kuppia olis aika tavallinen kasvu?????
No tarvii mennä kattoon niitä liivejä kuitenkin valmiiks, kun tiän etten muualta oikein löydä varsinkaan jos tää tästä paljon kasvaa. Ja changenkin koot loppuu J, kun nyt jo kerta H. Netistä ei noita imetysliivien kuvia löytynyt, vaan pelkästään jotain kevätmallistoja yms.
mulla kasvoi neljä kuppia. Ennakkoon ostamat liivit oli ihan välrät. Ostat ihan arvalla jos nyt ostat... Mutta ehkä muutos ei ole noin suuri kun on jo reilummat alkaenkin
 
Kyllä siinä Changen vieressä olevassa liikkeessä oli yhtä kaarituellista mallia silloin maaliskuussakin (juttelin sen pitäjän kanssa asiasta silloin, joten en tiiä, oisko se saanu tähän mennessä toistakin mallia), mut se ei ollu kauheen tukeva. Sit kaarituettomia ois ollu, mut kun mä tahdoin noi tuet (eikä ne ole haitannu mulla edes täysillä tisseillä mitenkään, vaikka kuin peloteltiin, että alkavat painaa. Mut tämän kokoinen varustus vaan tarvii tuet). Samoin siinä Liivilehti (vai mikä se oli), siinä poikkikadulla erotiikkaputiikin vieressä about oli montaa mallia, mut niistä mikään ei ollu mulle ihan justisa hyvä. Ja ne maksoi kaikki 50 erkkiä tai yli. Mut käy niissäkin kurkkaa, jos tuo malli ei sulle käy. :)
 

Yhteistyössä