Tampooni unohtui sisälle!!!

  • Viestiketjun aloittaja KAMALAA!!!
  • Ensimmäinen viesti
KAMALAA!!!
Minulle kävi jotain kamalaa (?!!!)
Menkat loppuivat viikko sitten ja minulla on siitä lähtien ollut ihme vuotoa, nyt alkoi haisemaan tosi pahalle ja epäilin jotain tulehdusta itselläni, olen joutunut vikan viikon käyttämään pikkuhousun suojaa kun minusta on valunut "kuin lapsivettä" aina silloin tällöin, varsinkin sohvalta ylös noustessani, juoksulenkillä tms....Tänään aloin sitten epäilemään että onkohan sisälläni tampooni ja siellähän se. Oli mennyt naruineen päivineen sisälle. Haju oli sanoinkuvaamaton kun sain viimein tampoonin poistettua. Pitäisiköhän käydä lääkärissä "just in case" ja pyytää varmuudeksi joku antibioottikuuri tulehduksen varalta?!
mitään oireita, vatsakipuja, kuumeilua tms ei ole. Sain vauvan 9kk sitten ja menkat minulla on ollut jo puolivuotta (lopetin imetyksen vauvan ollessa 3kk). Eikai tämä pahenna asiaa että synnytyksestä on niin vähän aikaa. Miten voin olla näin huolimaton :/
 
"Vieras"
Mulla kävi samalla tavalla, oli reilun viikon ja tuli itsestään ulos. Soitin lääkäriin ja he sanoivat, että jos ei kuume nouse, niin ei tarvitse mennä. Kyllä pelästyin itsekin pahasti, mutta mitään jälkiseurauksia ei tullut, kävin noin 2 kk myöhemmin gynellä ja kaikki oli hyvin.
 
Nnnn
Ei hemmetti, itellä alko tulemaan ruskeaa pahanhajuista vuotoa yhdynnän yhteydes, ei muuten. No aloin epäilemään kaikenlaista.. klamydiaa ja jopa kohtusyöpää.

No lääkäriin vaan ja labraan ottamaan papaa jne. Gynekologi sit sano että nyt täälä on jotai valkosta ja veti pihdeillä tampoonin pois joka oli ollu sielä 2 viikkoa! Huhuh. ja Hahah. Olin ihan järkyttyny! Selvispähän sekin... oli vieläki järkyttyny mutta helpottunu. :)

Että kyllä se voi sisälle jäädä ja tulehduksestaki voi tulla vakavempi.
 
"vieras"
Ei hemmetti, itellä alko tulemaan ruskeaa pahanhajuista vuotoa yhdynnän yhteydes, ei muuten. No aloin epäilemään kaikenlaista.. klamydiaa ja jopa kohtusyöpää.

No lääkäriin vaan ja labraan ottamaan papaa jne. Gynekologi sit sano että nyt täälä on jotai valkosta ja veti pihdeillä tampoonin pois joka oli ollu sielä 2 viikkoa! Huhuh. ja Hahah. Olin ihan järkyttyny! Selvispähän sekin... oli vieläki järkyttyny mutta helpottunu. :)

Että kyllä se voi sisälle jäädä ja tulehduksestaki voi tulla vakavempi.
What? Ymmärrän siis, että voi unohtua se viimenen. Mutta miten voi harrastaa seksiä eikä mieskään huomaa mitään?
 
"huh huh"
Miten joku VOI unohtaa tamponin sisäänsä? En todellakaan ymmärrä. Ja miten se mieskään ei huomaa? Onneksi käytän kuukuppia, niin ei hätiä mitiä, vaikka jostain ihmeen syystä sisälle jäisikin..
 
"meeri"
Lopetin hormoniehkäisyn ja ajattelin että johtuu tuo lapsivesimäinen vuoto siitä, ihmettelin aikani kunnes tänään tajusin tamponia laittaessani (käytin siis tähän vuotoon tamponia koska oli niin suurta..) että ei helkkari siellä on se toinen.. :DD Ihmettelin kyllä et miten voi tapahtua ees tämmöstä, mut näköjään kaikki on mahdollista! Tosiaan kun ei oo menkat niin ei muista et on tullu lykänneeksi sinne jotain. Hohhoijjaa.

Mut enpä kai minäkään lääkäriin mene ellei kuume nouse, niinku täällä joku sanoi. Ku ei mitään vaivoja oo. :D Se vuodon haju oli oksettava mut se tamponi oli viel tuhat kertaa pahempi. Se oli niin järjettömän pahanhajuinen ettei mitään rajaa! :D
 
höpönöpönen
Mulla kans sellanen tilanne että tamponi jäi 24 tunniksi eli vuorokaudeksi sisään ennenkun huomasin poistaa. Tässä pohtinu nyt kahden päivän jälkeen että kuinka nopeasti vakavan (TSS:n) mahdolliset oireet alkavat tai tulehduksen oireet noin yleensä-vai voiko jo huokaista helpotuksesta kun ihmeempiä oireita ei ole tullut..vielä ainakaan..
 
Tampponi
Mulle kävi niin, että kävin lääkärissä ihmettelemässä pahaa hajua ja vuotoa. Lääkäri teki sisätutkimuksen ja totesi, että minulla on emätintulehdus ja sain antibiootit. Jossain vaiheessa kotona huomasin tamppoonin, joka oli unohtunut viikoksi. En ymmärrä, kuinka lääkäri ei huomannut tampponia sisätutkimuksessa...
 
ot:
Aikoinaan ob:n kuoret avautuivat niin että menivät kahteen osaan.
Mulla oli jäänyt se muovikuori sisälle.
Mies ihmetteli että mikä siellä oikein raapii hepin päätä ja kaivoi sen ulos. Kyllä oltiin aluks ihmeissän kun ei tajuttu heti että se on tamppoonin suojakuori.

Tästä onkin vitsiä sitten vääntänyt kun jotakin on ollut kateissa.|O
 
ot:
Aikoinaan ob:n kuoret avautuivat niin että menivät kahteen osaan.
Mulla oli jäänyt se muovikuori sisälle.
Mies ihmetteli että mikä siellä oikein raapii hepin päätä ja kaivoi sen ulos. Kyllä oltiin aluks ihmeissän kun ei tajuttu heti että se on tamppoonin suojakuori.

Tästä onkin vitsiä sitten vääntänyt kun jotakin on ollut kateissa.|O
Sori mut :LOL:

Mun mies olis varmaan justiinsa samanlainen, "ettei vaan ois jääny sun pimpsaan"
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;30215526:
Sori mut :LOL:

Mun mies olis varmaan justiinsa samanlainen, "ettei vaan ois jääny sun pimpsaan"
Sellasii ne miähet on. Ihan kirjaimellisesti vi**uilijoita.:D
 
ot:
Aikoinaan ob:n kuoret avautuivat niin että menivät kahteen osaan.
Mulla oli jäänyt se muovikuori sisälle.
Mies ihmetteli että mikä siellä oikein raapii hepin päätä ja kaivoi sen ulos. Kyllä oltiin aluks ihmeissän kun ei tajuttu heti että se on tamppoonin suojakuori.

Tästä onkin vitsiä sitten vääntänyt kun jotakin on ollut kateissa.|O
:LOL: auts mahtanu tuntua kivalle se muovi sielä
 
vierrras
Kerran unohtui 17h, mieshän sen sieltä sitten kaivoi kun petipuuhissa oltiin ekaa kertaa menkkojen loppumisen jälkeen... jäi kyllä siihen sillä kertaa ne petipuuhat, sen verran kuvottava tapahtuma oli mielestäni :D
 

Yhteistyössä