*tanan ämmä minkä teki!!

  • Viestiketjun aloittaja vihastunut
  • Ensimmäinen viesti
vihastunut
No ei ajattele yhtään omaa napaansa pidemmälle. Liekö lapsetkin tehty vain siksi kun muillakin on ja sellaiset kuuluu olla, jotta elämä olisi mukamas täydellistä. Ajattelee vain omaa etuaan ja menestystään, ei suinkaan lapsiaan, ei edes vastasyntynyttä. Täysin soveltumaton yksilö äidiksi.
 
"vieraana"
No ei ajattele yhtään omaa napaansa pidemmälle. Liekö lapsetkin tehty vain siksi kun muillakin on ja sellaiset kuuluu olla, jotta elämä olisi mukamas täydellistä. Ajattelee vain omaa etuaan ja menestystään, ei suinkaan lapsiaan, ei edes vastasyntynyttä. Täysin soveltumaton yksilö äidiksi.
No mitäs panit - oma vika! :D Ja sitten se kuuluisa klisee; Ei tuo voinut tulla yllätyksenä, joten miksi teit mukulan / mukuloita tuollaselle ämmälle? Kyllä vähän pitäs kattoo, kenen kanssa lisääntyy...
 
vihastunut
[QUOTE="vieraana";30233130]No mitäs panit - oma vika! :D Ja sitten se kuuluisa klisee; Ei tuo voinut tulla yllätyksenä, joten miksi teit mukulan / mukuloita tuollaselle ämmälle? Kyllä vähän pitäs kattoo, kenen kanssa lisääntyy...[/QUOTE]

Päättelyketjusi luojalle kiitos ontuu. En ole moista mätäpaisetta pannut saati tämän kanssa lapsia tehnyt. Olisi vähän hankalaa kun itsekin olen nainen.. ja jos olisin mies niin en edes kusisi siiheen visvaiseen pahuudenpesäkkeeseen päin. Hyrrr.
 
vihastunut
Ei ole vaimo. Tuttavaksi luonnehtisin. Olosuhteiden pakosta silloinkin. Tekisi meili avautua oikein kunnolla mutten viitsi. Siksi sen sijaan että kirjoittaisin vaikka faceen, niin kirjoitan tänne, olen meinaan niin tyrmistynyt etten sanoja tahdo löytää. Että jotkut kiittämättömät kusipäät kehtaa!!
 
vihastunut
Pakko jotenkin purkaa, sen verran hiertää!

Sitä paitsi meinaatteko oikeasti, että miehet tulisi Kaksplussalle avautumaan? Eikös tämä ole enemmän meidän naisten hommaa?
 
"vieraana"
Päättelyketjusi luojalle kiitos ontuu. En ole moista mätäpaisetta pannut saati tämän kanssa lapsia tehnyt. Olisi vähän hankalaa kun itsekin olen nainen.. ja jos olisin mies niin en edes kusisi siiheen visvaiseen pahuudenpesäkkeeseen päin. Hyrrr.
No anteeksi vaan! Kirjoitustyyli vaan oli just, kun olisit kirjoittanut omasta vaimosta. Äijät puhuu noin.
 

Yhteistyössä