tapahtui kaupassa

  • Viestiketjun aloittaja nolottaa
  • Ensimmäinen viesti
nolottaa
puoli tuntia sitten. Menin lasten kanssa kauppaan, Lidliin. Kuopus nukahti matkalla, joten nostin hänet nukkuvana syliin ja herättelin. Joku asiakas tulee kaupasta ja on viemässä ostoskärryä. Koska hänellä oli kädet täynnä ostoskasseja, sanoin ystävällisesti ja avuliaana, että voin ne ottaa. Asettelin unenpöpperöistä kuopusta niihin istumaan, asettelin jalat oikeaan rakoon minne kuuluukin..auts, hän jäi jumiin!Vedin pois, koko kärry nousi lapsen mukana. Polvet oli koukussa ja lapsi jännitti, etten saanut kiskottua irti. Kunnes jollain konstilla se irrottaminen ja uudelleen lapsen kärryihin laittaminen onnistui..lähdin tyynenä työntämään kärryjä kauppaan. No, se edellinen kärryn omistaja, se asiakas sanoi, että siellä on vielä se euro. No, minähän rahaa kaivelemaan, eikä ollutkaan. Eikun taas kiskomaan lasta pois ja asiakas sai laittaa kärryn paikalleen, jotta sai euronsa.
Mua niin hävettää!! Ja mä luulin, et se asiakas vaan seurasi meidän touhuja. Mä en tajunu, että tosiaan vein sen kärryn liika aikasin.
Voi nolo...
noh, nyt jo vähän naurattaa, mut silti.
 
minna-kaisla
No mää olen ollu kerran lapsen kans kaupassa ja lapsi oli siis pieni, just oppinu istumaan noissa kaupan kärryissä. Ni ostelin siinä niitä näitä ku yhtäkkiä vanhempi mies tulee minun lapseni kanssa kärryineen minua kohti. Eka ajatus oli että hemmetti, joku varastaa mun lapseni!! Mut mies tuli luokseni ja sanoikin, että Anteeksi rouva, tahdotte varmasti tämän kullankalliin ostoskärrynne takaisin? Voi ei. Olin ottanu miehen kärryt ja mies joutu tuomaan mun kärryjä mulle, JOISSA OLI MINUN LAPSENIKIN. Mitne voi äiti unohtaa lapsensa ja ottaa toisten kärryt!!?? Nyt jo naurattaa, mutta sillon ei todellakaan.
 
[QUOTE="sipsi";22342151]Jo oli nuuka kärrynluovuttaja. Vastaavassa tilanteessa olisin kyllä antanut euron olla kärryssä, kun noin vaikea oli lapsi siihen saada.

Kaikkea sitä sattuu...[/QUOTE]

Peesi... ei voi olla noin eurosta kiinni joidenkin elämä...
 
ls ilmoitusta tekemässä
Pensak aihan varmana huusi kovaa ja korkealta kun pitio rämpätä edes takaisin sitä kärryissä ja jumiinkin aina jäi, kyllä olisi ollut ihan kohtuullista tarjota vaikka 2€. vaivan palkkaa kun yritit varastaa ne kärryt.
 

Yhteistyössä