Tapaistko netissä tutustumaasi miestä, jos tälle käy vain ja ainoastaan treffipaikaksi jomman kumman koti?

  • Viestiketjun aloittaja Pidä tunkkis
  • Ensimmäinen viesti
Pidä tunkkis
On ehdotellut näkemistä jo todella pitkään. Treffit kaatuvat kuitenkin aina siihen, että mä en suostu kuin kahviladeiteille ekaa kertaa ja tää mies vänkää että haluaa joko tarjota mulle illallisen kotonaan tai tulla mun luo istumaan iltaa. Ja mua on alkanut ärsyttämään aivan sairaasti, siis jos se todellakin tahtois tavata MUT, niin sillehän kävis vaikka viisi minuuttia jossain huoltamon pihalla, mut ei. Ja mua tökkii ja inhottaa, että lukuisista rukkasista huolimatta se jatkaa viestiensä lähettelyä ja mä tiedän että kohta se taas kysyy voidaanko nähdä.

Eikö tää kuulosta teistäkin epäilyttävälle? Siis sillä ei kai ole mielessä kuin vain se yksi asia, kun kerran mikään muu treffipaikka ei käy kuin jomman kumman koti. Välimatkaa meillä vain 100 kilsaa.
 
"juu"
No en todellakaan tapaisi. Missä naiset teidän itsesuojeluvaistonne on? Että edes harkitset moista! Sitäpaitsi, jos ole rukkasia jo heitellyt, niin mitä hemmettiä se vielä vonkaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Nyynä
njoo
joskus teininä oon ollu niin hölmö et menny suoraan miehen kotiin onneks ei oo huonosti käynny. en menisi ja kertoisin että ei kiinnosta niin kauan ennenku mies raahaa perseensä julkiselle paikalle
 
"vieras"
En tapaisi, todellakaan. Toivottavasti et ole antanut osoitettasi tai muita tietoja hälle. EN myöskään pitäisi mitään yhteyttä enää, pelottavalta vaikuttaa.
Ja mä olen siis tavannut aviomieheni netin kautta, MOLEMMILLE oli ihan itsestäänselvää että eka tapaaminen julkisella paikalla päiväsaikaan. Kunnollinen mies ei muuta edes ehdota.
 
poki
Jos saat ihmisestä outoja viboja ni yleensä omat intuitiot ovat totta. Joten älä tapaa miestä. Enkä ikinä itse tapais ketään tuntematonta muualla kuin julkisella paikalla!
 

Yhteistyössä