Tapio Wirkkalan koru ilmaiseksi

Heips,
Ootteko muut törmänneet tähän vielä? Aika törkeen hyvä tarjous Anna-lehdestä! 36:lla eurolla saa 20 numeroo + Tapio Wirkkalan melkein 200e korun. Ite en liiemmin ko lehdestä välitä, mutta tuon korun vois kyllä haluta. Vissiin yrittäävät tosissaan houkutella porukkaa kestotilaamaan, mutta tuonhan saa sen 20 numeron jälkeen kyllä katkastuakin helposti. Taidan ainakin ite tilata. Niin joo se tarjous löyty täältä: Anna lehden tarjoukset. Laittakaapa tekin jos löydätte jotain yhtä hyviä juttuja.
 
"Mä"
Heips,
Ootteko muut törmänneet tähän vielä? Aika törkeen hyvä tarjous Anna-lehdestä! 36:lla eurolla saa 20 numeroo + Tapio Wirkkalan melkein 200e korun. Ite en liiemmin ko lehdestä välitä, mutta tuon korun vois kyllä haluta. Vissiin yrittäävät tosissaan houkutella porukkaa kestotilaamaan, mutta tuonhan saa sen 20 numeron jälkeen kyllä katkastuakin helposti. Taidan ainakin ite tilata. Niin joo se tarjous löyty täältä: Anna lehden tarjoukset. Laittakaapa tekin jos löydätte jotain yhtä hyviä juttuja.
en tykännyt tuosta korusta yhtään.
 
"vieras"
noita on jo huutonetissä ja hinta tippuu koko ajan. Lisäksi ainakin täällä olen nähnyt jo tosi monella sellaisen kaulassa, joten en edes haluais samanlaista kuin kaikilla.
 
"mie"
mulle puhelin myyjä tarjos korua ja lehtee ensin toks 20 numeroo, kun en luvannu vähensi numeroita koko ajan ja lopulta ois kolmen kuukauden lehdillä antanu korun. Nauroin jo sille ja sanoin et oletko tosissas! En siltikään tilannu kun en tykkää lehdestä enkä korusta...
 

Yhteistyössä