Tarkeneeko 3kk ikäinen vauva ulkona +25

  • Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti
..
Mä istuin tänään terveyskeskuksessa sokerirasituksessa, niin näin aikuisia tuulipuvuissa ja toisaalta myös sortseissa ja lyhythiaisia. Yksi parin kuukauden ikäinen vauva lähti (autolla) t-paidassa ja lippalakissa, jalassa trikoohousut ja sukat, toisella taas oli sisävaatteiden päällä pipo ja vanutettu teddyhaalari. Näin leikki-ikäisiä sortseissa ja t-paidassa ilman hattua sekä tuulipuvulla ja pipolla ja hanskoilla varustettuja lapsia. Päiväkodin pihalla näkyi edelleen osalla lapsista toppahaalarit päällä ja paksuja neulehattuja. Varjossa täällä +23 astetta ja maa ollut sula jo pitkän aikaa. Auringossa näyttää mittari 32 astetta.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja prinpressa:
Onpas hölmöjä kysymyksiä välillä... Tervettä maalaisjärkeä saa käyttää =) ei pahal.
No kun mä itse palelen aina. Mulla on nytkin pitkähihanen ja farkut ja on silleen sopiva olo, auringossa istun läppäri sylissä. Mulle ainakin neuvolasta sanottiin et hyvä ohje on et vauvalle kerros enemmän vaatetta kun itsellä. Joten ajattelin et jos mä tarkenisin shortseissa ja topissa, olisi vauvalla sitten se pitkähihanen ja housut, mutta nyt kun mulla on noi, niin pitäisikö vauvalla olla vielä kerros päällä.
 
vieras
mäkin just mietin että mites toi meiän 4kk ku laitoin sen vaunuun nukkumaan ja päällä on body,ohut pitkähihainen paita mut vaan sukkikset ja ohkaset nilkkasukat,oisko pitäny jotkut housut vielä laittaa tohon päälle..asteitä + 24 mutta meni kyl pilveen aurinko...
 

Yhteistyössä