Tarvitaanko tulkkia? Useita puukotettu Sydneyssä sijaitsevassa ostoskeskuksessa 😱

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Vihervassarina et tietenkään halua ymmärtää selkeää piiloviestiä

Teikäläisten idoli puppelipoika siellä taas murhaili ”vääräuskoisia”

Sun pitää varmaan kysyä sun Perssuomalaisilta kansanedustaja-puppelipojilta vinkkejä tähän, niitähän riittää paljon puolueessanne.

Eikös ne puppelipojat tykkää näistä "vääräuskoisistakin". ainakin se ruutupaitatyyppi.

Saat sitten sellaista sisäpiiritietoa asiaan.
 
vierailija
Sun pitää varmaan kysyä sun Perssuomalaisilta kansanedustaja-puppelipojilta vinkkejä tähän, niitähän riittää paljon puolueessanne.

Eikös ne puppelipojat tykkää näistä "vääräuskoisistakin". ainakin se ruutupaitatyyppi.

Saat sitten sellaista sisäpiiritietoa asiaan.
Olet haaskannut energiaasi ihan hukkaan koska nythän sinä tunnustat vihdoin itselles että sen puolueen jäsenet eivät ole rasisteja
 
vierailija
Olet haaskannut energiaasi ihan hukkaan koska nythän sinä tunnustat vihdoin itselles että sen puolueen jäsenet eivät ole rasisteja

Mun mielestä Perussuomalaiset tekevät itse toista ja puolueen tavoitteet/arvot ovat toista.

Eli Persut ovat tekopyhiä valehtelijoita.

esim. Teuvo Hakkarainen Persu ja hän tuo näitä ulkomaanelättejä tänne Suomeen tukien varaan.

Entäpä PersuPurra: ei leikata köyhiltä, SE ei meille sovi..
No nyt sopii kun on vallankahvassa ja vaalilupaukset on syöty.
 
vierailija
Mun mielestä Perussuomalaiset tekevät itse toista ja puolueen tavoitteet/arvot ovat toista.

Eli Persut ovat tekopyhiä valehtelijoita.

esim. Teuvo Hakkarainen Persu ja hän tuo näitä ulkomaanelättejä tänne Suomeen tukien varaan.

Entäpä PersuPurra: ei leikata köyhiltä, SE ei meille sovi..
No nyt sopii kun on vallankahvassa ja vaalilupaukset on syöty.
Olet rasisti ja pelkäät joutuvasi etsimään töitä itsellesi.
 
vierailija
Mun mielestä Perussuomalaiset tekevät itse toista ja puolueen tavoitteet/arvot ovat toista.

Eli Persut ovat tekopyhiä valehtelijoita.

esim. Teuvo Hakkarainen Persu ja hän tuo näitä ulkomaanelättejä tänne Suomeen tukien varaan.

Entäpä PersuPurra: ei leikata köyhiltä, SE ei meille sovi..
No nyt sopii kun on vallankahvassa ja vaalilupaukset on syöty.
Olet haaskannut energiaasi ihan hukkaan koska nythän sinä tunnustat vihdoin itselles että sen puolueen jäsenet eivät ole rasisteja
 
vierailija
Ohhoh!

Murhaaja näytti ryntäävän alaspäin meneviin rullaportaisiin ylös mennessään

Ensi kertaa sivistyneessä maailmassa?
 
vierailija
Olet rasisti ja pelkäät joutuvasi etsimään töitä itsellesi.
En ole itse köyhä eikä minulle tule mitään tukia, joista pitäisi leikata. Paitsi lapselle lapsilisä.
Olen vuosikymmenet ollut jo kokopäiväisessä työssä.

Mutta... en ole rasisti enkä itsekäs kusipää enkä halua että köyhiä potkitaan päähän. Vaikka itsellä menee ihan ok.
 
vierailija
Sanokaa minun sanoneen että motiivi oli koraanin käskyt miten ”vääräuskoiset” pitää hoidella

tuntevat muuten olevan aina länsieurooppalaiset näiden iskujen kohteena
 

Yhteistyössä