Tasavertaisuuden nimissä. Mikä teissä ärsyttää kumppanianne?

Mistä "pahoista tavoistanne" saatte kuulla puolisoltanne?

Tässä oma syntilista

-Roskiksen ylitäyttäminen
-Pannujen pesemättä jättäminen
-Itsekseen puhuminen
-Sanon joo ta mmmm vaikka en ole kuullut mitä mies sanoi

Enempää ei just tule mieleen, mutta täydennän listaa kun muistan.
 
"sommarcat"
- Tiskaamisen jälkeen murujen, ruoantähteiden yms. sellaisten jättäminen altaan pohjalle
- valojen jättäminen vessaan (ne vaan jää, aina!)
- mun tarve pitää kaukosäätimiä telkkaria kattoessa, kun laitan ääntä hiljemmalle kovemmalle hijemmalle...
-
 
huono vaimo
- epäjärjestys vaatekaapeissa ajoittain
- käytän sen yöhousuja ja sukkia
- en aina laita hammastahnakorkkia paikalleen
- lähes tyhjät maitopurkit jääkaapissa
 
-mä saatan sanoa joskus (aika harvoin nykyään), että älä kerro tätä juttua mulle nyt, ei kiinnosta, kerro tunnin päästä tai huomenna (mies saattaa alkaa luetella tärkeitä työvuorotietoja ihan vaan ohimennen, haluan muistaa edes osan sen jutuista)

-mä tiuskin väsyneenä

-mä en hempeile enkä lirkuttele, vaikka rakastankin. Mies on oikea romantikko ja sellainen jatkuvasti suhteesta puhuja ja pohtija ja haluais nysvätä kylki kyljessä kokoajan, mut on oppinut jo :D
 
"nana"
en tiedä mikä eniten ärsyttää mut ainaki saan eniten kuulla siitä et miks roskikset on aina täynnä. voisin kuvitella että aika moni muukin juttu ärsyttäis ittessäni mutta varmaan mies patoaa tunteensa jo seittämättä aviovuotta.
 
"heihei"
En suostu nukkumaan "riidoissa" (mies olisi aamuun mennessä unohtanut, että mitään turhaa kinaa olikaan, kun taas minä olisin paisutellut asiaa unettomana ja suurin piirtein valmis eroon).

Jätän myös usein ihan vähän ruokaa lautaselle (jonka kyllä yleensä syön myöhemmin).
 

Yhteistyössä