Tasoteoria: Naiset suhtautuvat tutkimuksen mukaan kauniisiin naisiin raivokkaasti hyökäten hänen kimppuunsa,miehet rehellisiä kauniilleille

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
23.04.2024 | 11:17
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/bba70108-a0ef-42fb-b126-1001a1c3082c

Mielenkiintoinen tutkimus tehtiin Tel Avivissa joka auttaa ymmärtämään NS tasoteoriaa. Tutkimuksessa havaittiin että naiset raivokkaasti hyökkäävät itseään kauniimpien "ylemmän tason" naisten kimppuun, pyritään pilaamaan tuon kauniin elämä häntä kiusaten ja hänelle valehdelleet. Miehet taas tuolle kauniille tutkimuksen mukaan ovat rehellisiä, ystävällisiä, pyrkivät auttamaan kaunista ja tekevät elämän hänelle helpoksi.
Mitä ajatuksia herättää, voivatko suhteen ongelmat useinkin johtua siitä että nainen ei ole tarpeeksi kaunis vaikka muuten olisi "hyvää ainesta" vaimoksi? Pitäisikö työpaikoilla kiinnittää huomiota enemmän miten vähemmän kauniit suhtautuvat kauniisiin?
Mies, jos siis haluat olla onnellinen niin valitse kaunis nainen, jos taas huomaat että nainen, ehkä kumppanisi, on raivokas kauniille niin nosta tämä tutkimus esiin ja keskustelkaa asiasta.
Moni nainen tämän ilmiön kokenut, Sanna Marinin useita kertoja kertonut olevansa liian kaunis ja siksi hänen johtajuutensa ja hallituksensa kaatui tuohon hänen kauneutensa ja liialliseen seksikkyyteensä.
Olisiko Sanna edelleen vallassa jos tasoteoria tunnettaisiin paremmin eikä mitään anderssoneja ja ohisaloja olisi puolueet panneet tekemään töitä kauniin Sannan kanssa? Biologisesti noiden on mahdotonta suhtautua terveesti sannaan vaan tulee sitä valehtelua ja riidanhakua ihan kuten tutkimus kertoo.
Pitäisikö enemmän jo kouluissa lapsille opettaa tasoteoriaa ja oman vjavaisuutensa hyväksyntää, meitä huomattavan kauniita vaan prosentin kokoinen murto-osa mutta valtavaa vihaa saamme vähemmän kauniiden taholta- onneksi toki miehet tukevat meitä mutta naisille tästä olisi syytä puhua jo ihan päiväkodissa että tuo meidän kauneutemme EI OLE muilta pois!
N32, erittäin kaunis, malliksikin pyydetty akateeminen
 
Mut siis onhan tuo aivan totta.

Miehet usein kuvittelevat että kaunis on myös mukava ja kiltti. Hyväntahtoinen. Ja ovat siksi tosi helposti vietävissä.


Ja sitähän voi hyödyntää monin tavoin eikä näinollen tarvitse tuhlata aikaa hyökkäilemällä muiden kauniiden naisten kimppuun :)
 
Mut siis onhan tuo aivan totta.

Miehet usein kuvittelevat että kaunis on myös mukava ja kiltti. Hyväntahtoinen. Ja ovat siksi tosi helposti vietävissä.


Ja sitähän voi hyödyntää monin tavoin eikä näinollen tarvitse tuhlata aikaa hyökkäilemällä muiden kauniiden naisten kimppuun
Näinpä, mutta, miehet eivät välttämättä ajattele, että nainen on kiltti ja hyväntahtoinen vaan todella haluttava, ja siksi ovat helposti vietävissä.😁
 
"Miehet usein kuvittelevat että kaunis on myös mukava ja kiltti. Hyväntahtoinen. Ja ovat siksi tosi helposti vietävissä.

Ja sitähän voi hyödyntää monin tavoin eikä näinollen tarvitse tuhlata aikaa hyökkäilemällä muiden kauniiden naisten kimppuun"

Nii?


Hymyilen nätisti mun miehelle ni jo ne muut kauniit unohtuvat. Tai hymyilen nätisti toiselle miehelle niin mun miehellä onkin kiirus pitää huoli ettei toinen vie mua :)

Kertaakaan ei oo tarvinnut miehestä kenenkään kanssa taistella tai olla mitenkään vihamielinen.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Ai sä rahastat seksillä?
Jotkut miehistä saa kyllä melko helposti tekemään mitä vain. Vaikka antamaan sitä rahaakin jos sitä on,
ihan jo ennen seksiäkin.😁

Muistan kertoja kun miehet ovat yrittäneet houkutella ties millä. Omakotitaloa Westendistä, kihlat, uutta luksusautoa ja ties vaikka mitä.
Eipä minua tuollaiset kiinnosta, ei rakkautta voi ostaa.
 
Nii?


Hymyilen nätisti mun miehelle ni jo ne muut kauniit unohtuvat. Tai hymyilen nätisti toiselle miehelle niin mun miehellä onkin kiirus pitää huoli ettei toinen vie mua

Kertaakaan ei oo tarvinnut miehestä kenenkään kanssa taistella tai olla mitenkään vihamielinen.
Just näin.❤

Onko sun mies eestiläinen?
Minusta eestiläiset miehet ovat melko yleisesti primitiivisempiä kuin suomalaiset. Eestimiehet ovat enemmän miehisiä miehiä.
 
vierailija
Jotkut miehistä saa kyllä melko helposti tekemään mitä vain. Vaikka antamaan sitä rahaakin jos sitä on,
ihan jo ennen seksiäkin.

Muistan kertoja kun miehet ovat yrittäneet houkutella ties millä. Omakotitaloa Westendistä, kihlat, uutta luksusautoa ja ties vaikka mitä.
Eipä minua tuollaiset kiinnosta, ei rakkautta voi ostaa.
Mut naisen voi ostaa rahalla.
 
  • Tykkää
Reactions: -roosaruusa-

Yhteistyössä