Taysin asiakkaat ***

Joo, näin se taysissa menee. Mulla kanssa oli yksi kierto välissä. Yritin ottaa sen siltä kantilta että saatiin mahdollisuus luomuyritykseen, mutta eipä se tietty mitään tulosta tuonut. Jaksamista naiset odotteluun!

Nyt sitten on 2. inssi takana. Keskiviikkona ultrattiin clomien jälkeen; oli niin kypsää, että tulikin kiire ja heti torstaina inssi! Nyt piinaillaan ja olotila aika sekava... Ei uskalla toivoa. Yhtä todennäköiseltä tuntuu kuin täyspotti illan lotossa! :/
 
Elenia: +++++++:whistle: piinailuun! Minulla ei ikina ole ollut tuuria missaan lotoissa tai muissa arvonnoissa, mutta niin vaan plussasin jonkin aikaa sitten. Ihmeita tapahtuu! Ultrassa en viela kaynyt, joten eihan sita tieda mika todellinen tilanne talla hetkella, (minulla ei naet yhtaan mitaan oireita :| ) mutta se plussakin jo todella suuri ihme.
 
Tänään takana toinen seurantaultra ja 1 follikkeli (munasolu) oli kypsynyt jo 15mm. Vielä 2 päivää lisää Puregonin pistelyä ja keskiviikkona irroituspiikki. Perjantaina on edessä sitten inseminaatio. Tuntuu mukavalta että tällä toisella hoitokierroksella on tullut parempi vaste hoidoille mitä vuosia sitten olimme ensimmäisellä kierroksella. Mutta silti vain päivä kerrallaan eteenpäin pienessä jännityksessä.
 
Hei kaikille taas pitkästä aikaa ja voimia odottelijoille, se on se odottavan aika niin tuskasen pitkä... Meillä alkaa kans odottelut tonne hedel.polille. Sisätautiosaston tutkimukset on nyt takana ja kuukauden pitää vielä odottaa niitä vastauksia..ja sit käsittääkseni pitää 2kk:tta pistää kasvuhormoonia, ennenkö voi menopurin alottaa...eli se menis jonnekki kesäkuun loppuun. Joten jos oikeen huonosti käy..meillä hommat jatkuu tosiaanki vasta syksyllä, niinku pelkäsin...kun se tayssin kesäloma paukahtaa siihen väliin...

Pitää nyt vaan asennoitua tähän odottelutaukoon mahdollisuutena kerätä voimia tuleviin taisteluihin ja nauttia vielä tästä meidän kahdenkeskisestä ajasta miehen kanssa. Tekee välillä ihan hyvää olla elämättä sen vauva-asian kanssa 24/7, saa niinku latauduttua tulevia koitoksia varten. Mut mielessähän se on silti, eipä sitä mihinkään pause-asentoon voi laittaa.

Kuulutteko te muuten simpukka yhdistykseen? Me liityttiin tossa vähän aikaa sitten ja olen lueskellut niistä tukitapaamisista, en nyt muista minkänimisiä ne oli, ja miettinyt et uskaltautuisiko sitä sinne? Onko teillä kokemuksia?
 
Inseminaatio tehtiin siis perjantaina ja ennen toimenpidettä iski hirmuinen jännitys. Onneksi kuitenkin toimenpide oli nopeasti ohitse. Toiselta puolelta löydettiin 19mm kokoinen folli ja toiselta puolelta 20mm. Kun kysyin, että onko riski kaksosraskauteen? Niin lekuri oli sitä mieltä, että riski on pieni. Yleensä irtoaa vain 1 folli per kerta. Nyt sitten alkoi kahden viikon odottelu ja raskaustesti pitäisi tehdä pitkäperjantaina.

Aion kyllä silti testin tekemisen siirtää pääsiäisen ylitse. En halua, että pääsiäinen menee piloille, kun tuntuu jo nyt siltä, että kyllä siltä negatulos taas tulee. Jotenkin ei voi enää edes ajatella, että plussa tulisi. Yli 3 vuotta olen tässä odottanut ja toivonut toista nyyttiä tulevaksi. Aina hieman ennen kuukautisia olen tuntenut kaikenlaisia muka-raskausoireita ja tehnyt kasan turhia raskaustestejä, kaikki ovat aina näyttäneet nega-tulosta.

 
Paljon onnea ja hermoja piinailuun Tupasvilla!

Mina olen ensimmaisen piinailuajan jo lusinut. Josta plussa=) Sen jalkeen aloitin uuden piinailun, reilu 3 viikkoa, ensimmaiseen ultraan. On ensi viikon tiistaina. Itse olen yrittamalla yrittanyt kehittaa joitakin raskausoireita, mutta ei mitaan. Niente. Ei kylla yhtaan tunnu, etta kohdussa mitaan. Toivottavasti vaarassa, mutta tiistaina sen sitten kuulen.
 
Toista inssiä varten sain reseptit. Hitsit kun toi viikonloppu aina sotkee. Nytkin on mentävä jo perjantaina uudestaan käymään, vaikka ehtii vasta kolmasti pistään kun maanantai voi sit taas olla liian myöhäistä. Lääkäri puhui hieman huonoa suomea ja sekös sai sit sellasen tunteen päälle, ett saikohan molemmat selvää mitä toinen tarkoitti.
Kertoi muuten helmikuun inssien onnistumisprosentin olleen huimat 25! Eipä sit kuuluttu siihen onnelliseen neljäsosaan :( No onhan se kiva ett aika moni muu on siis saanut hyviä uutisia. Jospa se omakin vuoro vielä koittaisi.
 
Pelkkää kriisiä taisi olla minullakin pari viimeista kertaa kyseinen rouva. Mutta hanpa juuri saikin taman plussan sitten aikaiseksi. Eli oli minulla myos punktiossa ja siirrossa. Etta jos joku jaakin vahan epaselvaksi niin eipa haittaa jos tulos toivottu =) Onnea matkaan!
 
Mä henkilökohtaisesti pidän kyseisestä rouvasta, vaikka on vähän huono suomi! Mut toi ymmärtäminen on kyllä ongelma. Se ihmisläheinen ja lämmin suhtautuminen korvaa kuitenkin puutteen kielessä! Jospa se olis mullakin saanut plussan aikaiseksi! ;)

Nyt kyllä fiilis, että oireet sen mukaiset ettei ainakaan kahta viivaa parin päivän päästä pissailla... Mutta olenpa nyt vielä maltillinen torstaihin asti.

Oon kyllä miettiny etten lähtis kolmanteen inssiin. En jaksa tätä kahta viikkoa sen jälkeen taistella tulehdusoireiden kanssa, jos se on ainoa tapahtuma mikä koko hommasta seuraa! Mut pakkohan se varmaan on jos meinaa päästä IVF-jonoon. On tää niin vaikeaa... :/
 
:'( :'( :'( :'( :'( ultrassa loytyi vaavi joka lopettanut kasvunsa n. vkoilla 5 tai 6. Ei syketta. Torstaina tayssiin laakkeelliseen tyhjennykseen. Ma en jaksa... Sattuu... Miehenkin puolesta tuntuu niin pahalle...

"Keinu kukka.
Uinu kukka."

 
Elenia :hug:

Heikolta näyttää taas mullakin, munasarjojen toipumisen ja kesätauon (5viikkoo! ) takia koko homma SIIRTYY taas "vaihteeks", jonnekin elokuulle.. :headwall: :headwall:

Palailen sitten kun ja JOS mäkin joskus onnistun oikeesti sinne hoitoon saakka pääseen...hyvää kesää! :wave:
 
Mitäs muille Taysilaisille kuuluu? Onko asiat edenneet? Mulla on menossa maailman pisimmältä tuntuva välikierto. Ens kierrossa sit kai tarkoitus olla toinen inssi clomien ja pregnylin avustamana.

Hauskaa Wappua kaikille :D
 
Tervehdys!

Vasta kaksplussan keskustelut löytäneenä änkeän nyt sitten tännekin. :wave:

Me siis kans Taysin asiakkaita, jo vuodesta 2005. Saatiin lähete vuoden yrityksen ja miehen spermatutkimuksen jälkeen.
Mulla todettiin PCO, miehellä uimarit ok. Aloteltiin hoidot hellästi teroilla ja clomeilla, sit tehtiin eka inssi-> nega, toka inssi -> PLUSSA!!! Ja ihana poju synty elokuussa 2007.
Vuosi on takana nyt pikkukakkosen tekemistä, eli 2 "koti-inssiä", 5 inssiä ja 1 IVF, josta vaan kaks munista. Ei siis mitään pakkaseen. Toinen kuitenkin kehittyi top-alkioksi ja ymmärsi tarttua kiinnikin! Vappuna tein siis testin ja->PLUSSA!!

Eli mulla ainakin on oikeen hyvät kokemukset ko. sairaalasta. Ja erityisesti yhdestä ihanasta lääkäristä, joka on laittanut nämä molemmat raskaudet alulle.

Varovaisesti nyt mennään ekaa ultraa kohti. Teillä tärppää kans kohta, ootte niin hyvissä ja osaavissa käsissä :D

Jaksamisia.

"jännät alkumetrit 5+0"
 
tahtoovauvan Kiitos positiivisen ilmapiirin tuomisesta tähän pinoon! Aina välillä luotto rapisee lääkäreitä ja hoitajia kohtaan, kun ei mitään tapahdu... vaikka tietää ettei se heidän syynsä ole!

Huomenna taas meno ultraan clomien jälkeen ja katsellaan viimeiseen insiin aikaa. Sit alkaapi kesäloma tästä stressistä! B) Niin siis, sen tiedän ettei inssissä mitään tapahdu... pääsenpä vain ivf-jonoon! ;)
 

Yhteistyössä