Te äidit, jotka puette lapsenne sateenkaaren kirjaviin muotihaalareihin!

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Onneks en omista raitverkkareita enkä toistaiseksi vielä toppatakkiakaan :D
Ollaanhan me aikamoinen porukka kun äiti ja isi on lähes poikkeuksetta mustissa ja isommalla tytöllä sateenkaari-puku ja pienemmällä ticketin tän kauden kukka-puku :D
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";25210181]No pitäisikö sinun liikkua vähän varakkaimmilla alueilla niin ei satu silmiin, ai et voi kun tupasi sijaitsee slummissa?[/QUOTE]
Olinkin kaupungin keskustassa, miksi pitää tulla tänne pilaamaan näkymät... :|
 
"shihtzu"
No mun lapset ei ole puettu tällä hetkellä sateenkaaripukuihin, tosin nuoremmalla on turkoosiruskea Reimatecin ötökkäpuku ja isommalla kirkkaanvihreä reimatecin puku, jotka tulevat käyttöön kun tulee kunnon talvi :) Minä itse olen yleensä pukeutunut Postin siniseen työasuun :)
 
"Annika"
Mä en nyt ihan ymmärtänyt, siis äidin surkea vaatetus ois ihan ok jos vaan lapsellakin ois halvat vaatteet? Eikö silti oo pääasia että lapsella on lämpimät vaatteet joissa on helppo liikkua ja temmeltää.
 
bud
[QUOTE="Annika";25210341]Mä en nyt ihan ymmärtänyt, siis äidin surkea vaatetus ois ihan ok jos vaan lapsellakin ois halvat vaatteet? Eikö silti oo pääasia että lapsella on lämpimät vaatteet joissa on helppo liikkua ja temmeltää.[/QUOTE]

Ei vaan että äidin kaikki rahat on menny siihen kalliiseen sateenkaaripukuun..eikä oo varaa itelle ostaa enää. :D
 
  • Tykkää
Reactions: mona2011
oon kans ihmetelly meiän seuriksen kerhossa kun ne äidit ajelee hienoilla uusilla autoilla, mersuilla jne, mutta vaatteet on 70 luvulta, välillä oikeen ihmettelen et eikö ihminen yhtään kato mitä päälleen laittaa, tai no jos se auto sitte kompeiso sitä ja peittää sen mahtavan tyylin.
 
[QUOTE="tiimarinvihko";25210370]Pakko sanoa, että mä jaksan vuodesta toiseen ihmetellä sateenkaaripuvun suosiota. Mun mielestä kun se on maailman järkyin![/QUOTE]

Ja musta maailman hienoin :)
Onneksi pukuja on jokaiseen makuun :)
Mä ostin sellasen jo toisena vuotena peräkkäin kun tyttö halus sen ehdottomasti.
 
Nolona kysyy
Kiitos Arwen Undomiel. Ei oo meidän päikyssä moisia näkynyt. Ollaan vissiin niiiiiiiiiiiiiiin maallla. Eikä kyllä poika suostuisi sitä päälleen laittamaankaan :)
 
hulli
Vaikka ostaisin lapselleni sen halvimman haalarin tämän kalliimman sijaan, en pystyisi ostamaan muutakuin sen halpis toppatakin ja verskat. Eipä se hinta ero nyt niin huikea ole. Ja mielummin ostan lapselleni varmasti lämmintä ja laadukasta, kuin itselleni muutamalla kympillä jotain uutta.
 
Tavismamma
No, mä puen lapseni laadukkaisiin ulkovaatteisiin (olkoot sateenkaari tms.), koska lapsi touhuaa paljon enemmän ulkona siellä maantasalla kuin mä. Itse voin ulkoilla hieman huonolaatuisillakin vaatteilla (vaikka sitten niillä raitaverkkareilla).
 

Yhteistyössä