Te, joiden lapsilla on isä, mitä isät saavat isänpäivälahjaksi?

  • Viestiketjun aloittaja "hmmm"
  • Ensimmäinen viesti
"Piika-äiti"
Teinit aikoivat kerätä kolehdin, esikoinen sieppaa automme ja käyttää sen kuumavahapesussa tms. isänpäivän kunniaksi. Ja aikoivat jopa imuroida ja siivota autot sisältä.

Minä olen hankkinut veivattavan mekaanisen soittorasian, joka soittaa Casablancasta tuttua As times goes by -melodiaa ja pari erikoisolutta. Ja syömään aion viedä pienet, itseni ja miehen, teineillä on treenit eli eivät ennätä mukaan.

Pienet antavat piirroksiaan, suukkoja, haleja ja ehkä paketoituja legopalikoita.
 
"Daizz"
Meillä Kaksi isompaa jolla ei oikea isä ole kuvioissa,pitävät miestäni ihan täysin isänään.Poika teki koulussa kortin ja tyttö...jotain...en vielä tiedä.
Ihana kun poika kirjotti korttiin maailman rakkain isi. <3 <3 <3
Pienien kanss kotona maalattiin taulut...ja painettiin niihin sitten lisäks käsien ja jalkojen jäljet. Hienot tuli. :) Kohta 3 v suunnitteli laulavansa isille ja ihan täpinöissään odottaa että ruettas leipomaan kakkua.
Itse ostin hyvän otsalampun.Maksoikin,ei sillä väliä.Onhan hän meidän perheen pää ja lasteni isä.Minulle maailman rakkain.Itse osaan jotenkin arvostaa ja pidän muistamista tärkeänä...itselläni kun isä nukkui pois ollessani 14v. :'( Voi kun olisikin vielä täällä..muistasin niiiiiiin.... :'(

Näiden lisäks leivotaan lasten kanssa kakku.Ja toki aamupala tehdään ja toki hyvää ruokaa!!
Hoidetaan hyvin koko päivä!! <3 <3 <3 Koska me rakastetaan!!

Mun mielestä on hyvä muistaa lähimmäisten olemassa olo...koskaan ei tiedä...millon...ei voi noin muistaa!!
Mutta toki ymmärrän senkin toisaalta...jos ei muisteta...kukin tavallaan.Mutta meillä näin.
Vaikka mies meillä ekoina äitien päivinä sanoi..miksi muistaa kun ei ole hänen äitinsä...mutta on jotenkin nyt tajunnut.........
 
meidän 10kuukautinen ei osaa vielä itse mitään kortteja tai lahjoja väkertää joten mä ostin miehelle mukin missä on 4 kuvaa, lapsesta sekä isästä ja lapsesta yhdessä sekä teksti. lisäks leivon varmaan jotain hyvää sekä teen miehen toivomaa ruokaa.
 
Minerva harmaana
Tirppa on tehnyt kortin ja askarrellut jotain hoidossa. Mä ostin lisäks Coldplayn uuden levyn, Vareksen ja parit Wagner-sukat.

Mulle on ihan sama kuka muistaa ja ketä isänpäivänä, mut jos miestä/naista ei muisteta isän/äitienpäivänä sillä ajatuksella kun ei ole puolison isä tai äiti niin miks sit muistaa synttäreinä? tai jouluna?
 
ööh
Mulle on ihan sama kuka muistaa ja ketä isänpäivänä, mut jos miestä/naista ei muisteta isän/äitienpäivänä sillä ajatuksella kun ei ole puolison isä tai äiti niin miks sit muistaa synttäreinä? tai jouluna?
Logiikka hoi! Synttäreillä kaikki vieraat muistavat synttärisankaria. Jouluna kuka vaan voi muistaa ketä vaan. Mutta isänpäivänä on tapana muistaa nimenomaan OMAA ISÄÄ. Onhan siinä nyt selvä ero! Mutta kukin tavallaan sitten. Eihän se ketään haittaa tietenkään, jos toiset haluavatkin muistaa isän sijaan puolisoa. Mutta perusidea on, että lapset muistavat tuolloin isäänsä. Piste.
 
"Josa"
Meidän isäinpäivälahja on koko perheelle, koira. Lapset ovat tehneet koulussa/hoidossa kortit ja jotain pientä hommaan. Meillä juhlitaan jo lauantaina, koska miesa töissä sunnuntaina. Teen hyvää ruokaa ja leivon kakun:)
 
"minttu"
Tyttö on askarrellut päiväkodissa lahjan, mutten vielä tiedä mikä se on:) Kotona tehdään vielä kortti. Siinäpä se, mitä meidän isukki saa. Jotain hyvää tietty syödään myös.
 
"Äiti ja tytär"
Mä en myöskään ymmärrä, miksi ei voisi muistaa puolisoa isänpäivänä nimenomaan siksi, että hän on hyvä isä ja tällä tavoin osoittaa arvostustaan. Syntymäpäivänä juhlitaan sitten muita asioita.

Kyllä mä silti omaa isäänikin muistan. Ex-anoppikin toivotti mulle aikanaan hyvää äitienpäivää, vaikka en sen äiti olekaan.
 
"vieras"
Meillä mies on hurahtanu verkkokalastukseen. Eli kalaa tulee aika paljon (toki on syöjiäkin). Itse toivoi kaappimallista sähkösavustinta ja sai sen jo tällä viikolla.
 
vieras vieraampi vierain
Tirppa on tehnyt kortin ja askarrellut jotain hoidossa. Mä ostin lisäks Coldplayn uuden levyn, Vareksen ja parit Wagner-sukat.

Mulle on ihan sama kuka muistaa ja ketä isänpäivänä, mut jos miestä/naista ei muisteta isän/äitienpäivänä sillä ajatuksella kun ei ole puolison isä tai äiti niin miks sit muistaa synttäreinä? tai jouluna?
meillä ei muisteta synttäreinäkään eikä joulunakaan. toimii todella hyvin, ei tarvi miettiä turhia lahjoja vuoden aikana.
 
Mies saa nukkua aamulla pitkään ja lisäksi leivon hänen lempiherkkujaan. Päivällä sitten puuhastellaan jotain kivaa koko perheen kanssa. Eli ei nyt niin poikkea normiviikonlopusta, mutta mies arvostaa tuollaista.
 

Yhteistyössä