Te joilla hormoonikierukka? kauanko kesti ennen kun menkat loppuivat?

  • Viestiketjun aloittaja hormooni
  • Ensimmäinen viesti
hormooni
itselläni nyt kierukka ollut vuoden ja ollut ihme takkuamista koko homman kanssa. ensin 8kk vuoti putkeen miltei jatkuvaan sitten alkoi menkat tulla säännöllisesti ja vielä viime kk tuli normaali menkat. nyt eilen ja tänään vain muutama tippa jotain ruskeaa mönjää. Aloin jo raskautta epäilemään! huh!!
 
Ei mulla ole vuodot täysin loppuneet vaikka kierukka ollut melkein kolme vuotta, muuttuneet kyllä tosi niukoiksi mutta täysin epäsäännöllisiksi irrallisiksi vuotopäiviksi, vuoto on ihan ennakoimatonta.
 
hormooni
mulla on ollut ihan kunnon vuotoa aina..ensin tosiaan 8kk taukoamatta päivä pari oli vaan väliä ja taas alko..nyt sitte nää muutamat kk alkanu tulla säännöllisesti mutta kunnon vuoto ja nyt muutama tippa
 
Mulla loppui noin puolessa vuodessa, ekan kuukauden tiputtelin, sitten parit niukemmat menkat, ja muutaman kuukauden pientä tiputtelua menkkojen aikaan. Nyt ei ole ollut mitään vuotoja varmaan vuoteen, kerran kyllä tein raskaustestin kun luulin jo tuntevani liikkeitä... :LOL:
 
Mulla ollut vuoden ja suunnilleen säännöllisesti menkat tulee, tullu koko vuoden ajan kerran kuussa muutaman päivän. Vuodon määrässä oon havainnu pientä vähenemistä, tai sit välillä vaan luulen niin. Viime kuussa esim. oli pari päivää pientä tuhrua mut nyt tässä kuussa sit ihan tampoonien kans on saanut sämplätä. Samanlaiset ne on ku ennenki, epäsäännölliset ja ennalta-arvaamattomat. No mut enpähän ole tullu paksuksi :D
 
juuh
Mulla ei ole loppunut kuukautiset, mutta ovat melko epäsäännölliset, välillä ihan niukat, välillä runsaammat, selkeästi kuitenkin niukemmat kuin pillereiden aikaan, ja välikin heittelee. On ollut nyt pari vuotta. Suosittelen kokeilemaan vuoden ajan, koska on kuitenkin ihanan helppo ehkäisy. Kuukautiset tulee pillereilläkin ja ei kai se haittaa, vaikka olisi välillä niukemmatkin.
 

Yhteistyössä