Te, joilla on tullut paljon maitoa

  • Viestiketjun aloittaja hinkit
  • Ensimmäinen viesti
hinkit
Täällä meijeri kirjoittaa ja kysyy uteliaisuuttaan, että muut joilla on maudontulo ollut hyvin runsasta niin onko se jatkunut runsaana kauan? Oletteko saaneet siis imettää niin kauan kun olette halunneet vai onko maidontulo kuitenkin vähentynyt yhtäkkiä jossain vaiheessa?
 
Piika-äiti
On jatkunut ja välillä on sattunut kovastikin, ja suojia joutui käyttämään vaikka kuinka kauan.
Tasoittui vasta kauan sen jälkeen kun lopetin täysimetyksen... Ja imettänyt olen juuri niin kauan kuin halusin, paitsi kolmatta, joka vierotti itse itsensä 11-kuisena.
 
vieras
Niin kauan on imetetty kun olen halunnut.Tottakai välillä ollu huonompiakin päivä jos stressiä ja unohtanut juomiset ja syömiset.
Mutta korjaantunut sitten juomalla,syömällä ja lepäämällä.
 
rv 38+
miten muuten teillä joilla tullu paljo maitoa niin millon teillä rupes erittyyn sitä esimaitoa ja tuliko paljo?? mulla tullu n.viikosta 16 lähtien mutta ei paljoa.. ihan muutama pisara tulee jos puristaa nänniä. niin mietin vaan että tuleekohan mulle sitte huonosti maitoo?
 
bell
Mulla tuli ainakin yli äyräiden maitoa ja imetän edelleen taaperoa. Mutta raskausaikana tuli vaan muutama pisara aluksi, ehkä puolivälin paikkeilla alkoi, ja loppuraskaudessa valui jonkun verran sitten.
 
Ammattilainen
Alkuperäinen kirjoittaja rv 38+:
miten muuten teillä joilla tullu paljo maitoa niin millon teillä rupes erittyyn sitä esimaitoa ja tuliko paljo?? mulla tullu n.viikosta 16 lähtien mutta ei paljoa.. ihan muutama pisara tulee jos puristaa nänniä. niin mietin vaan että tuleekohan mulle sitte huonosti maitoo?
Tuo ei kerro siitä mitään. Mulla tuli esikoista odottaessa muutama pisara, muissa raskauksissa ei yhtään tippaa. Ja kaikkia kolmea olen täysimettänyt 5-6kk.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja rv 38+:
miten muuten teillä joilla tullu paljo maitoa niin millon teillä rupes erittyyn sitä esimaitoa ja tuliko paljo?? mulla tullu n.viikosta 16 lähtien mutta ei paljoa.. ihan muutama pisara tulee jos puristaa nänniä. niin mietin vaan että tuleekohan mulle sitte huonosti maitoo?
Mulla tosiaan maitoa tulee kun hanasta ja tissit kokoa F niin sinne sitä mahtuu :D Mulla alko myös tulla sitä esimaitoa aineskin raskauden puolessa välissä. Tuli välillä ihan isompiakin länttejä lakanoihin..
 
Meri-Kaisla harmaana
Mulla tuli maitoa ihan älyttömästi n. 6 kk. Tasoittui sen jälkeen mutta ilman liivinsuojuksia en voinut olla vielä lapsen ollessa 1v. Toisen kanssa määrä alkoi tasoittua n. 4 kk jälkeen mutta riitti varsin hyvin siihen 1v asti, jonka jälkeen lopetin imetyksen.
 
Liila
Kyllä se siitä pikkuhiljaa tasaantui, kun lopetin täysimetyksen 6 kk päästä. Maitoa riitti niin kauan kuin vauvat halusivat. Esikoinen lopetti imemisen 13 kk ikäisenä. Kuopuksen vieroitin 1 v 7 kk ikäisenä.
 
Liila
Alkuperäinen kirjoittaja rv 38+:
miten muuten teillä joilla tullu paljo maitoa niin millon teillä rupes erittyyn sitä esimaitoa ja tuliko paljo?? mulla tullu n.viikosta 16 lähtien mutta ei paljoa.. ihan muutama pisara tulee jos puristaa nänniä. niin mietin vaan että tuleekohan mulle sitte huonosti maitoo?
Mitään esimaitoa ei tullut, vaan maito nousi rintoihin vasta synnytyksen jälkeen molemmilla kerroilla. Luovutin äidinmaitoa 8 kk.
 

Yhteistyössä