Te, joilla telemarkkinointikielto

  • Viestiketjun aloittaja "väsynyt"
  • Ensimmäinen viesti
toimii
http://www.asml.fi/kieltopalvelut/

Tuota kautta tein. Loppui puhelut siihen paikkaan, ei ole yhtään ainokaista tullut sen hetken jälkeen, sitä ennen tuli monta päivässä kiihtyvällä tahdilla.
 
"väsynyt"
Kiitos tiedosta! Olen miettinyt, hommaanko tuon ilmaisen eston, vai sen maksullisen (6 € per vuosi). Jos ilmainen toimii, niin hyvä. Tai siis maksaahan se puhelu jotain, eli ei sekään ihan ilmainen ole.
 
Wieruus
[QUOTE="väsynyt";29400578]Kiitos tiedosta! Olen miettinyt, hommaanko tuon ilmaisen eston, vai sen maksullisen (6 € per vuosi). Jos ilmainen toimii, niin hyvä. Tai siis maksaahan se puhelu jotain, eli ei sekään ihan ilmainen ole.[/QUOTE]Meillä on kaikilla tuo ilmainen, ja on toiminut.
 
Minulla oli, silti tuli puheluita. Olipa ihan täydet kiellot niihin aikoihin tietojen luovutuksen ja saannin suhteen. En nykyään anna puhelinnumeroita missään muussa yhteydessä kuin viranomaistarkoituksessa. Silti huvittavaa oli, että tappelin muutaman puhelinmyyjän kanssa siitä, mitä markkinointikielto tarkoittaa ja kerran jopa siitä onko se mennyt ajallisesti umpeen jos sen aloittamisesta on puoli vuotta. :D
 
"Vierailija"
On toiminut. Ei ole yhtään lehtimyyjää tms. soittanut vuosiin. Ainoa on oman operaattorini markkinointi, kun heillä on liittymän oton yhteydessä ollut pakko hyväksyä heidän markkinointinsa.

http://www.asml.fi/kieltopalvelut/
 
"vaapukka"
Mulla on se maksuton Robinssoni. Hyvin toimii. On voimassa 3v kerrallaan, äskettäin uusin sen kun oli reilussa 3v mennyt vanhaksi ja alko taas puhelin kilistä. Mutta todella hyvin toimii :)
Maksaa vain sen lyhyen puhelun hinnan.

1. Ei puhelinmyyntiä!

Lainattu sivulta: http://ilkkakoivisto.com/2013/01/12/miten-voin-kieltaa-puhelinmyynnin-lopettaa-mainospostin-ja-elaa-onnellisena/
Soita numeroon 0600-13404 (arkisin 8:30-18:00) ja pyydä lisäämään numerosi ”Puhelintarjonnan rajoituspalvelun listalle”. Tätä myös Robinsonina tunnettua palvelua ylläpitää nimikummajainen Asiakkuusmarkkinointiliitto. Kielto tulee voimaan muutaman kuukauden kuluttua ja on voimassa seuraavat kolme vuotta. Puhelu maksaa alle euron.
 
"Jenis"
Mulla on kans ollu se maksuton jo vuosia, ja on toiminut hyvin paitsi jos olen itse unohtanut sen uusia. Ainoot soitot on tullut paikoista, joihin olen itse antanut numeron (esim. lehdistä, joita olen ennen tilannut).
 
Hermostuin aikoinaan kun Sonera soitti ja tarjosi jatkuvasti jotain. Lopuksi soitin as.palveluun ja latelin kovia sanoja sekä pyysin pistämään markkinointikiellon päälle. Se tapahtui ja nyt ole saanut olla rauhassa. Ei edes Elisa tai DNA ole häirinnyt. Olisikohan lukko koskenut samalla niitäkin?
Lehtimyyjätkään eivät ole soitelleet. Saattaa olla, että on arvokasta hommaa niiden numerotiedustelusta pyydellä numeroita. Mihinkään en ole puh.numeroani pistänyt tai liittänyt, ja siksipä on rauha maassa.
 
"naps"
[QUOTE="Jenis";29400910]Mulla on kans ollu se maksuton jo vuosia, ja on toiminut hyvin paitsi jos olen itse unohtanut sen uusia. Ainoot soitot on tullut paikoista, joihin olen itse antanut numeron (esim. lehdistä, joita olen ennen tilannut).[/QUOTE]

Sama täällä. Suosittelen, toimii.
 
Häijy Rouva
http://www.asml.fi/kieltopalvelut/

Kaikkia muita tähän listaukseen kuulumattomien firmojen satunnaisia soittelijoita pyysin poistamaan tietoni heidän soittolistoiltaan. Näin toimien en ole saanut ainoatakaan myyntipuhelua mistään moneen vuoteen.
 
v niinkuin vieras
Mulla on salainen numero enkä anna sitä mihinkään arvontoihin tms. Ainoa joka on myyntimielessä soittanut on vakuutusmyyjä ja se siis oman vakuutusyhtiön. Sitten mulla on puhelimessa sellainen sovellus, että näytössä näkyy kun puhelinmyyjä soittaa. Jos näistä huolimatta joku on sattunut läpi pääsemään, niin olen hyvin tiukkaan sävyyn sanonut ei kiitos ja sanonut, että ei tarvitse enää koskaan mulle soittaa. Eikä ole kukaan soittanutkaan.
 
Maksullinen ei toimi täysin
Maksanut melkein vuosi sitten tuon 6 euron palvelun ja soittoja tullut joka viikko eli ei toimi kovinkaan hyvin. Nyt lopetin tilauksen, koska en halua maksaa turhasta 6 euroa. Salainen numero ollut myös vuoden päivät. Sekään ei ole estänyt puhelinmyjiä. Mitään lehtiä en ole tilannut eikä tullut eli senkään puolesta eivät saisi soitella.
 

Yhteistyössä