Te, jotka ette suojaa sohvaanne yhdynnältä, ettekö yhtään ajattele mitä bagteereja mahdolliset vieraat teiltä saavat

  • Viestiketjun aloittaja hyi
  • Ensimmäinen viesti
Kauhistunut
...että miks meiän keittiöntuoleja on siunaantunut jo 8...! Mitkä orgiat keittiössä on yöllä olleetkaan... ja minä kun syytin aina kissaa kun meluaa, luulin jahtaavan hiiriä mutta ne onkin olleet ne keittiön tuolit kun on hurjastelleet öisin!!! Sohviakin on ihan kamalasti, ne ovat selkeesti hommailleet myös.

Vaan kenen noista sohvista on Jyskin mininojatuoli, se vaahtomuovinen? On niin pieni ja sirpakka ja antaa helposti periksi kun sen päällä lapset makaa... EIKÄ! Taitaakin olla halpa lumppu joka on ängennyt meille kylään eikä mikään lapsukainen!
 
"vieras"
jaa.. meillä ei ainakaan ikinä sotketa mitään paikkoja, sitä varten on olemassa ehkäisymuoto jonka sisälle menee kaikki nesteet :D paitsi sillon kun lasta yritettiin niin sotkeutu mutta se olikin aika ällön tuntoista, paljon siistimpää ja puhtaampaa kumin kanssa :)
 
ylpeä sohvanomistaja
Olen kauhuissani lukenut teidän sohvista. Kyllä olen aina sanonut, että millainen koti, sellaiset sohvat - menkää itseenne siis sohvanomistajat! Ensinnäkin, sanokaa niille sohville, ettei ne tarvitse mitään suojaa, eikä pumpattavia sohvia. Ei entisaikaankaan sohvat siinneet holtittomasti, vai miksi muka ihmiset istuivat penkeillä lähinnä? Meidän sohvat on ihan vierekkäin, eikä ole tähän mennessä lisääntyneet.
 
yös
Nyt en voi kylässä enää istahtaa sohvalle ajattelematta tätä ketjua, joten kiitti vaan. Miten ne isännät ja emännät ovat naineet suojaamattomalla sohvalla!!?? Taidan joululahjaksi antaa kaveriperheille tuollaiset muovisuojukset sohviin. Naikoon sitten niiden päällä. Kauheeta, jos mä vaikka tulisin raskaaksi naapurin Veikon siittiöistä, jos istuskelen suojaamattoman sohvan päällä 0_0
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja yös;27790512:
Nyt en voi kylässä enää istahtaa sohvalle ajattelematta tätä ketjua, joten kiitti vaan. Miten ne isännät ja emännät ovat naineet suojaamattomalla sohvalla!!?? Taidan joululahjaksi antaa kaveriperheille tuollaiset muovisuojukset sohviin. Naikoon sitten niiden päällä. Kauheeta, jos mä vaikka tulisin raskaaksi naapurin Veikon siittiöistä, jos istuskelen suojaamattoman sohvan päällä 0_0
Kyllähän siinä aina se riski on jos istuskelet alasti naapurin sohvalla, että voit tulla raskaaksi.
 
"juu"
[QUOTE="vieras";27790726]Sukupuoli taudit ei tartu (paitsi satiaiset ja ne onkin käveliviä)muuta kun yhdynnässä. Jos tarttus kaikilla ois aids!Mieti sitä![/QUOTE]

Nyt kyllä narraat! Ei oo totta, siitä on monta todistetta tässä ketjussa joka on todellinen totuus!
 
ihan etoo
[QUOTE="juu";27790713]Oikeesti ihan hirveetä mitä kaikkea ihmiset ovat sohvallaan voineet puuhata :x[/QUOTE]

Tätä valaisevaa ketjua luettuani olen alkanut kuljettaa mukanani peflettiä, jonka laitan aina kylässä peffani alle kun istuudun soffalle. Ettei vaan bagdeerit tartu nimittäin.
 
oi asiantuntemusta löytyi
Haluan ruokapöydän joka on soikea, ei jatkopalaa, pituus noin 200 cm ja leveys 85 - 90 cm. Meillä on valmiiksi neliskanttinen pöytä koko 160 cm x 160 cm, siinä on jatkopala, ja ovaalinmuotoinen sohvapöytä. Voisiko näistä kahdesta sopivalla tavalla risteyttämällä aikaansaada toivomani uuden huonekalun, vai pitääkö tässä käyttää jotain muuta pauvälinettä vielä. Toisessa huoneessa on lisäksi kirsikkapuinen työpöytä joka väriltään olisi aika kiva, mutta en tiedä niin tarkkaan tuosta pöytien lisääntymisestä.

Joten miten toimin?
 
huhuhuu
Oltiin kylässä pari viikkoa sitten ja nyt sitten mulla on satiaisia! Olen varma, että saatiin ne tuttavaperheen sohvasta! Kumpikaan meistä ei ole varmasti vieraissa käynyt.
 

Yhteistyössä