Te jotka käytätte säännöllisesti gefilus-tuotteita, millaisena olette sairastaneet tämän kevään vatsataudin vai

  • Viestiketjun aloittaja ojs
  • Ensimmäinen viesti
Ei käytetä mitään terveystuotteita ja ei ole mitkään taudit iskeneet. Koko ajan jossain puhutaan et nyt on sitä ja sitä liikkeellä, neuvolassakin joka kerta jaksavat sanoa. Syödään terveellisesti vaan perusruokaa ;)
 
mi
käytän epäsäännöllisesti, mie ei ole vatsatauti ei ole iskenyt kumpaankaan.
5-vuotias saa gefilus jugurttia joka päivä, oli muutama viikko sitten vatsastudissa, oksensi muutaman kerran ja seuraavan päivänä oli pikkusien kuumetta. eli melko lievä tosin kaipa tuolla jo jotain vastustuskykyä on, kun joka talvi on saistanut jonkin vatsataudin.
 
...
Ei olla vielä sairastuttu, siis kukaan perheestä. Meillä kaikki ottaa monivitamiinitabletin, omega3:n ja gefilustabletin joka aamu. Ei olla kipeenä oikeastaan koskaan. Lapsi on tainnut olla kerran poissa koulusta viimeisen kolmen vuoden aikana.
 
BlingBling
Ei käytetä mitään tuollaisia,paitsi lapset silloin tällöin juovat juotavat Kidius jugurtit,joissa tuota Gefilusta on.Ei olla oikeastaan ikinä kipeänä.Eikä ole ollut vatsa-/oksennustautia sitten kevään 2007.
 
vieras
Meillä käytetään kapseleita säännöllisesti ja toisinaan myös mehuja + mehukeittoja mutta silti oltiin pari viikkoa sitten koko perhe niin rajussa norossa, että ei varmaan ikinä olla oltu.
 
df
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä käytetään kapseleita säännöllisesti ja toisinaan myös mehuja + mehukeittoja mutta silti oltiin pari viikkoa sitten koko perhe niin rajussa norossa, että ei varmaan ikinä olla oltu.
ok eli siis hyödytömiä
 
Käytetään gefilustuotteita säännöllisesti sekä lisäksi maitohappobakteereita, jos tartuntavaara on isompi.

Eikä olla sairastettu tänä talvena vielä mitään vatsatautia eikä toivottavasti sairastetakaan. Lapsen eskariryhmässä jylläsi muutaman viikon vatsatauti ja lapsi oli myös kaverisynttäreillä, jossa oli aiemmin viikolla lapset sairastaneet taudin ja heti juhlien jälkeen oli vanhemmat aloittaneet oksentamisen. Siltikään ei tarttunut meidän lapseen.

Eli uskon kyllä, että vaikuttaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja df:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä käytetään kapseleita säännöllisesti ja toisinaan myös mehuja + mehukeittoja mutta silti oltiin pari viikkoa sitten koko perhe niin rajussa norossa, että ei varmaan ikinä olla oltu.
ok eli siis hyödytömiä
Ei ne mitään hyödyttömiä ole. Ei se tarkoita, että mitään vatsatautia ei voi ikinä tulla, jos niitä käyttää. Mutta riski pienenee ja mistä senkin tietää, että jos tuokin kyseinen perhe ois saanut muutaman muun vatsataudin tuon lisäksi ellei olisi niitä syöneet.

Vähentää riskiä ei tässäkää tapauksessa tarkoita sitä, että poistaisi kokonaan riskin. Palstalla sitä ei useinkaan tunnuta tajuavan.
 
tätönen
Ite oon töissä varmaan Suomen likasimmassa paikassa, telakalla.:D siellä siivotaa ja putsataan likaisia ja eirttäin pölyisiä lattioita ja se jälkee maalataan ne. on varmaa siitäki jo kehittyny jonkinmoinen vastustuskyky...viihtyykö virukset likaisilla pinnoilla? en oo yli 20 vuotee oksentanut, kauhea fobia on tuota oksentamista kohtaan ja alkaa olee jo hieman kiusallista jos joku läheinen on sen juuri sairastanut ni saa pakoilla ko. tyyppiä monta päivää..
Tänä talvena en oo edes flunssaan sairastunut mikä on hyvin yllättävää ku yleensä joka talvi/kevät se on puhjennut! kiiitos siitä terveelliselle ruokavaliolle sekä vihreelle teelle jota juon väh. 2 kuppia/pvä =)
 
tätönen
Alkuperäinen kirjoittaja alfa:
en ole ikinä sairastanut vatsatautia eikä lapset vaikka vanhin jo 10.v
no teilläpä hyvää tuuria!! ite oksensin viimeks tokalla luokalla,(nyt olen 26v.) luokassa, keskellä tuntia!!! se oli kamalaaa.. ja kun pidätin sitä niin kauan ku pystyin enkä uskaltanut kertoa opettajalle koska olin niin ujo tytteli sillon vielä ..noh pienet traumat se on siis jättänyt. sen jälkeen ei oo pahemmin ollu muuta ku flunssia ja kuumetauteja.
 
vieras
Meillä ei käytetä mitään gefilus-tuotteita tai muitakaan vastaavia, eikä olla oltu moneen vuoteen mahataudissa. Lapset on sairastaneet mahataudin elämänsä aikana kaksi kertaa, ovat 11 ja 7-vuotiaat. Mulla on ollut mahatauti joskus vuosia sitten, silloinkin oksensin vain yhden kerran. Vaikka olen sairaalassa töissä ja siellä on noro jyllännyt jo monta viikkoa.

Eli itse en juurikaan moisiin terveystuotteisiin usko.
 

Yhteistyössä