Te jotka olette kiinalaises käyneet symässä niin....

  • Viestiketjun aloittaja kertokaa
  • Ensimmäinen viesti
olen käynyt vaan lounas aikaan, ja silloinhan siellä on tarjolla riisiä, nuudelia, kanakastiketta, possukastiketta, häränlihakastiketta, friteerattuja broikkuja, kevätkääryleitä, salaattia, ym.ym. paljon kaikkea hyvää. :p
 
vieras
Jos kyse on siitä, ettet tiedä yhtään mistä tykkäisit ni kannattaa mennä ensin lounaalle, jossa on seisova pöytä. Tosin niissä on yleensä aina se samat jutut ja parempaakin varmaan saa listalta.

Mun herkkua on hapanimeläkanakastike, sellanen, jossa on sieniä ja bambunversoja.
 
hei
Mä tykkään eniten täällä yhdestä annoksesta, joka sisältää vähän kaikkea. :) Varsinkin, jos on yksin syömässä tai hakee nopsasti mukaan, se on hyvä annos.

Mut kiinalaisessahan ei ole tarkoitus, et jokainen ottaa omansa vaan, et otetaan paria yhteistä ja sit syödään niistä. Siis jokainen saa oman annoslautasensa, mistä syödään sen varsinaisen ruokatarjotinlautasen lisäksi, ja sit jos ottaa esim. possua ja kanaa, niin koko seurue voi tehdä niistä oman annoksensa siihen omalle lautaselleen. :)
 
Friteerattua possua hapanimeläkastikkeessa ja kanaa ja cashewpähkinöitä sesamöljykastikkeessa :p Jälkkäriksi friteerattuja banaaneja jäätelöllä tai punapaputahnakääryleitä vaahterasiirapilla :p
 
Kaikki friteeratut ovat lasten mieleen. Mielummin kiinalainen kuin mäkkäri.
Itse en friteerattuja syö, mutta kanaa ja härkää eri kastikkeilla.
Mieluiten thai-ruokaa, sieltä saa jo mausteisempaakin, joka on meidän mieleen. :p
 

Yhteistyössä