te jotka ootte testannu raskauden ovistikuilla...

... miten se on tapahtunu? eli mikä dpo on viiva ollu vahva/vahvistunu? onko se siis pikkuhiljaa vahvistunu vai yhtäkkiä?

mulla tällä hetkellä dpo 10-11 ja huvikseni testasin ovistestillä. en kylläkään aamulla... tuli tosi vahva viiva, ja vähän jopa säikähdin :D se ei ihan "ovis" oo vielä mutta tosi lähellä. oon aikasemminkin testaillu kierron lopulla eikä se kyllä noin vahva oo ikinä ollu vaikka näkynyt toki.

kuviakin saa mielellään laittaa!
 
Mun täytyy nyt tähän kommentoida että ite testasin samoilla päivillä viime kierrossa myöskin ovistestillä vahvan viivan.. Mutta raskaana en ollut. Se viiva tosiaan oli melkein yhtä vahva ku kontrolli, ihan pienestä oli kiinni. Toivon kumminkin että sun viiva tarkottaa raskautta, halusin vaan kertoa oman kokemuksen :)
 
Kiitos vastauksista :)
Täällä tänään dpo 12-13 ja kolmas päivä jo tuli melko vahvat viivat. Kyllä kieltämättä oli tyhmä idea noilla ruveta leikkimään koska kyllähän mulla toivo heräs... No tänään tein toki r-testin kans mutta eihän siinä mitään näkyny...
Noi viivat ei tosin oo vahvistunu, vaan samanlaisia ne on kokoajan.

Miten ihminen onkin näin tyhmä ja kiusaa itteään :D
 
Sääli ettei sitte näyttänykkään raskautta : / Kiusattu on itseään täälläkin, voit kuvitella kuinka into pinkeenä ite oli viime kierrossa kun ne viivat pamahti siihen tikkuun..Mitä opimme tästä, emme mitään :D
 
Tästä masuvauvasta tein ovistestin oletettuna dpo 19. Meillä ei siis todellakaan ollut yritystä, mutta kun menkat alkoi olemaan jo usean päivän myöhässä ja meinasin perjantaina punaviiniä lasiin kaataa, niin päätin tehdä vanhastaan kaapista löytyneen ovistestin raskaustestin puutteessa ihan vain varmuuden vuoksi. Kun ovis testiin sitten pärähti paljon kontrolliviivaa vahvempi viiva, niin oli pakko lähteä käymään saman tien apteekissa ja punaviinit jäi juomatta, kun raskaustestiin tuli samanmoinen viiva. Edellisiä yrittäessä olen käyttänyt ovistestejä oviksen löytämiseen ja silloin jonkun kerran testannut niillä myös raskautta, mutta vaikka viiva on ollut välillä tosi vahva vähän ennen kuukautisia, niin koskaan se ei kuitenkaan tarkoittanut raskautta. Vasta nyt kun viiva oli selvästi voimakkaampi kuin kontrolliviiva, niin myös raskaustesti näytti plussaa.
 
Oletteko te testailleet raskautta ovistestillä aamun ekasta pisusta vai muuhun aikaan päivästä? raskaustesti kun suositellaan tekemään aamun ekasta dpo:n ollessa pienehkö, niin päteekö sama ovistestejä käytettäessä?

Olen valinnut testipäiväkseni perjantain, mutta ylimääräisiä ovisliuskoja olisi kaapissa "harjoitteludippauksiin" käytettäväksi. :D
 
mg: Joo aamupissasta mä olen tehnyt, jos olen käyttäny ovistestiä raskauden testaamiseen. Tosin mä teen myös ovista testatessa aamupissasta testit =) (esim. Pregcheckin ovistestiohjeissa lukee, että voi tehdä mihin vuorokauden aikaan vaan...) Mutta tosiaan, ovistesti näyttää munkin kokemuksen mukaan tosi vahvaa plussaa raskauden ollessa kyseessä. Ja silloin on myös r-testikin näyttänyt jo plussaa eli ovistesti ei ainakaan mulla näytä raskautta yhtään sen aikasemmin kuin r-testi. Siis hyödytöntä hommaa, mutta testien dippailu on vaan niin koukuttava harrastus :D
 
Täytyy myöntää että itse kans r-testin puutteessa tein o-testin tänään aamulla, tosin en ihan aamun ensimmäisellä vessakäynnillä. Testiviiva oli vahvempi kuin kontrolliviiva ja raskaustestikin näytti myöhemmin päivällä jo melko vahvaa plussaa. Pari päivää sitten ei ovistestissäkään näkynyt kuin hailakka toinen viiva.
 
Täytyy myöntää että itse kans r-testin puutteessa tein o-testin tänään aamulla, tosin en ihan aamun ensimmäisellä vessakäynnillä. Testiviiva oli vahvempi kuin kontrolliviiva ja raskaustestikin näytti myöhemmin päivällä jo melko vahvaa plussaa. Pari päivää sitten ei ovistestissäkään näkynyt kuin hailakka toinen viiva.
Toivoa siis on. Tänäänhän mulla on "vasta" dpo12. :D
 
Macy joko sulle on selvinny suuntaan tai toiseen?? Täällä dpa vasta jotain 7 ja nyt tulee saman vahvusta viivaa ku oletetun oviksen aikoihin... alkaa itelläki tässä varovainen toive nousemaan, vaikka toisaalta yrittää olla niin kui ei oliskaa :D
 
Moikka! Mä kans tein tänään ovistestin (dpo8). En tiiä miks mulle tuli vaan semmonen olo et nyt teen testin, ja kontrolliviiva tuli heti näkyviin, ja tummempana kuin testiviiva. Ollut tosi kuvottava olo koko päivän, ja lämpöä 37,2. Toivottavasti tärppäis :) Tsemppiä kaikille yritykseen!
 
uuu, pakko vastailla tännekin, nyt itsekkin kokeilu mielessä tein tänä aamuna aamupisusta ovistestin ja se näytti tasavahvoja viivoja ja eilen aamupisusta r-testi haamun, eli silloin dpo 17, voi olla vähemmänkin, en testannut tikuilla ovista tässä kierrossa.. harmi vaan ku ei oo enempää noita ovistestejä itellä eikä viitti tällasen takii ostaakkaan :D M11 lupaavat oireet ;) koska aiot r-testata????
raparperitaivas onnea plussasta!
 
Hömelö ei muuta ku testejä ostaan lisää, sulla kans vaikuttaa aika hyvältä :) Mä tilasin eilen netistä niitä herkimpiä testejä, ja suunnitelmissa ois et viikon päästä to tai pe, mut saa nähdä malttaako odottaa :D Tänään tosin on ollu ihan hyvä olo, et tiiä sit.. Turhia toiveita varmaan taas.
 
Mulla ovistesti näytti tasavahvoja viivoja eilen kun piruuttani päätin kokeilla. On ne muutenkin vähän vahvistunu kun on muutamana päivänä kokeillut r-testin kanssa. Uskaltaisko huomenna käydä hakemassa jo clear bluen digitestin? :) Sen verran vahvoja viivoja on r- ja o-testeissä ollut.
 
Namppis88 eikö sen clear bluen pitäis näyttää heti ku saa haamun jollain muulla testillä?
Hömelö puhdas nega tänä aamuna herkällä testillä, mut eipä kyllä oo vasta ku kp25/28-33. Eilen oli ihan varma olo että oon raskaana, mut tänään taas ei tunnu yhtään siltä. O-testillä en oo testannu torstain jälkeen ku ne loppu, enkä vihti niitä "turhan" takia ostaa.. Mut odotellaan miten tilanne kehittyy! :)
 

Yhteistyössä