Te keltä on polvi tähystetty!

Kauanko se oli kipeä? Täytyikö kulkea keppejen kans? Jos, joo niin kuinka kauan?

:/ Mieshän tuskin mun takiani mitään saikkua saa? Mielenkiintosta pyörittää huushollia jos sitten on koipi kovasti kipiänä.
 
vieras
Juu, oli mulla kepit mukana sairaalas , mutta en mä niitä juuri käyttäny, sai varata jalan päälle jos siltä tuntu, lähdin siis samana päivänä pois .Ei mitenkään hirmu kipee ollu.
 
Tinii harmaana
Mä olin koulussa sillon kun tähystettiin niin ei saikkua ollut kuin se tähystyspäivä ja seuraava.
Lääkkeitä söin alle viikon ja keppejä en muistaakseni käyttänyt ollenkaan.

Ei yhtään paha!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Donnanen:
Käskivät ottaa ehdottomasti kepit mukaan sairaalaan... Mä en tarvinu niitä ollenkaan eikä kyllä ollut kipeäkään paljon. Parina päivänä särkylääkettä. Viikon päästä lenkkeilin jo.

Tyhmä kysymys. Mut ottaa mistä ne kepit mukaan? :snotty:

 
jepa
Kannattaa joka tapauksessa noudattaa niitä ohjeita mitkä lääkäri antaa saikun ajaksi. Mies meni vähän asioiden edelle eikä malttanu odottaa et polvi paranee kunnolla niin siitä jää sille loppuiäks riesa... :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja SylWi Poloinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Donnanen:
Käskivät ottaa ehdottomasti kepit mukaan sairaalaan... Mä en tarvinu niitä ollenkaan eikä kyllä ollut kipeäkään paljon. Parina päivänä särkylääkettä. Viikon päästä lenkkeilin jo.

Tyhmä kysymys. Mut ottaa mistä ne kepit mukaan? :snotty:
Tk:sta saa lainata.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja SylWi Poloinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Donnanen:
Käskivät ottaa ehdottomasti kepit mukaan sairaalaan... Mä en tarvinu niitä ollenkaan eikä kyllä ollut kipeäkään paljon. Parina päivänä särkylääkettä. Viikon päästä lenkkeilin jo.

Tyhmä kysymys. Mut ottaa mistä ne kepit mukaan? :snotty:
Meillä ainakin sai terveyskeskuksen kautta , fysioterapian kautta lainaksi.
 
..
mitä sulle tehdään siinä tähystyksessä?

itsellä kun vaan tutkittiin (ei siis korjailtu mitään) niin kävelin pitkät matkat keppien varassa noin viikon verran. kotona menin lyhyet matkan ilman keppejä jo samana iltana.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja SylWi Poloinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Donnanen:
Käskivät ottaa ehdottomasti kepit mukaan sairaalaan... Mä en tarvinu niitä ollenkaan eikä kyllä ollut kipeäkään paljon. Parina päivänä särkylääkettä. Viikon päästä lenkkeilin jo.

Tyhmä kysymys. Mut ottaa mistä ne kepit mukaan? :snotty:
Meillä ainakin sai terveyskeskuksen kautta , fysioterapian kautta lainaksi.
Ahaa, no tarviikohan mun semmosetkin jostain kysästä. No kai sieltä joku ohjeistus paperi tulee.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja SylWi Poloinen:
Ootteks te ollu tajuissanne sen aikana?

Kun mua hirvittää jos siittä kuuluu jotain kauheita ääniä. Saan varmaan paniikkokahtausksen tai oksennan kaikkien päälle. :x
Mulla oli joku puudutus mut mielestäni mä nukuinkin, seurailivat muutaman tunnin siellä että tunto palas jalkoihin , se vasta metkalta tuntuikin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
mitä sulle tehdään siinä tähystyksessä?

itsellä kun vaan tutkittiin (ei siis korjailtu mitään) niin kävelin pitkät matkat keppien varassa noin viikon verran. kotona menin lyhyet matkan ilman keppejä jo samana iltana.
Lähinnä kai katsotaan mikä mättää ja höylätään jotain nukkaa.. :x :x :x :x
 
Tähystys tehtiin paikallispuudutuksella, sai katsoa jos halusi. Ei se ollut paha. Kepeillä mentiin noin kuukausi. Kepit saa lainattua paikallisesta terveyskeskuksesta tai sairaalasta. Sain sen verran kovat särkylääkkeet, että ei tarvinnut ottaa kuin se lekurin määrämä 2-3 pilleriä päivässä.

Ei se ollut paha, mutta meillä ei silloin ollutkaan vielä lapsia, koiria kylläkin. Että suosittelen kyllä itse miettimään lasten hoitoa siksi ajaksi, jos mies ei saa vapaata edes vähän siksi ajaksi tai ette saa muuta apua kotiin.
 
maaritn
mulla on tähystetty 3 kertaa, kahdella ekalla kerralla ei paljon kipuja ollut jälkeenpäin ja kävelin ilman keppejä sairaalsta pois ja sillon vaan polvel sisällä siistittiin. kolmannella sitten tehtiin korvaava nivelside.. eli todennäkösesti ei paljon haittaa ole elämälle tossa tilanteessa..
 

Yhteistyössä