Te olette niin masentavia pistefi

Tulin käymään pitkästä aikaan ja pelkkää valitusta, valitusta ja vieltä vähän valitusta. haalarit on rumia, ja naiset on mustasukkaisa, pmmp laulaa oikein tai väärin mutta kaikki on huonosti, lapset ei nuku... aaargh. Oletteko te ikinä tyytyväisiä mihinkään? Voinen todeta että kun itse jätin tän palstan niin mulla on mennyt paremmin. Kukaan ei arvostele, enkä itse tarvitse täältä pönkitystä tekemiini valintoihin.. Uteliaisuudesta tulen joskus lukemaan, mutta mietin juurikin nyt että MIKSI?!
 
Keittiönoita
Mä ainakin olen ihan tyytyväinen. Rankka työviikko takana ja nyt perjantai. Lähipiiri kävi iltakahvilla ja nyt on talossa hiljaista tiskikoneen hyrinää lukuunottamatta. Kissa nukkuu jalkojeni päällä ja kohta alan katsomaan digiboxilta viikolla tulleita ohjelmia. Huomenna - jos jaksan - lähden käymään kirppiksellä, sunnuntaina esikoisen kanssa messuille.
 
  • Tykkää
Reactions: Simputti ja Minni:)
"vieras"
Tulin käymään pitkästä aikaan ja pelkkää valitusta, valitusta ja vieltä vähän valitusta. haalarit on rumia, ja naiset on mustasukkaisa, pmmp laulaa oikein tai väärin mutta kaikki on huonosti, lapset ei nuku... aaargh. Oletteko te ikinä tyytyväisiä mihinkään? Voinen todeta että kun itse jätin tän palstan niin mulla on mennyt paremmin. Kukaan ei arvostele, enkä itse tarvitse täältä pönkitystä tekemiini valintoihin.. Uteliaisuudesta tulen joskus lukemaan, mutta mietin juurikin nyt että MIKSI?!
ei käy kuuntelemassa näitä valituksia. Minä kuuntelen! en masokisti vaan että voin auttaa!
 
  • Tykkää
Reactions: Vauvailija
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27314729:
Mä ainakin olen ihan tyytyväinen. Rankka työviikko takana ja nyt perjantai. Lähipiiri kävi iltakahvilla ja nyt on talossa hiljaista tiskikoneen hyrinää lukuunottamatta. Kissa nukkuu jalkojeni päällä ja kohta alan katsomaan digiboxilta viikolla tulleita ohjelmia. Huomenna - jos jaksan - lähden käymään kirppiksellä, sunnuntaina esikoisen kanssa messuille.
:)

Mulla kans kaikki oikein jees. Takana onnistunut lomaviikko etelän lämmössä ja nyt mukava olla taas kotosalla. Ja extrana saa vielä viikonlopun yli huilia kunnes koittaa paluu arkeen, mikä sekin kyllä mukavaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Simputti
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27314729:
Mä ainakin olen ihan tyytyväinen. Rankka työviikko takana ja nyt perjantai. Lähipiiri kävi iltakahvilla ja nyt on talossa hiljaista tiskikoneen hyrinää lukuunottamatta. Kissa nukkuu jalkojeni päällä ja kohta alan katsomaan digiboxilta viikolla tulleita ohjelmia. Huomenna - jos jaksan - lähden käymään kirppiksellä, sunnuntaina esikoisen kanssa messuille.
samoin. Siis tarkotin että kisuja jotka on omaperäsiä...koiran ottasin mutta liian kallis.
 
Keittiönoita
[QUOTE="vieras";27314801]samoin. Siis tarkotin että kisuja jotka on omaperäsiä...koiran ottasin mutta liian kallis.[/QUOTE]
Koiratkin on ihania, mutta mä en jaksa enää ottaa koiraa. Liian paljon työtä niissä. Onneksi saan tarvittaessa lainata koiraa, jolla voin lääkitä koirakuumettani :D
 

Yhteistyössä