Teettääkö kukaan muu enää paperikuvia digikuvista?

Joilla on digikamera, säilytättekö valokuvia vaan koneella tai muistikortilla vai teetättekö paperikuvia?

Minä tykkään teettää oikeat valokuvat, ainakin parhaista otoksista. Kuvia on niin hirveät määrät koneella että eihän niitä kaikkia tule teetettyä tietenkään mutta kyllä noita paperikuviakin paljon löytyy.

Laitan niitä sitten kansioihin. Tyttö 2v, on nyt ollut tosi kiinnostunut valokuvien katsomisesta ja tunnistaakin kaikki kuvissa olevat ihmiset ja eläimet. Osaa itse pyytää valokuvia katsottavaksi :)

Ja sitten liimailen lasten vauvakirjoihin kuvia. Senkin takia tulee teetettyä paperikuvia.
 
Meitsi :wave: . Ja ihan törkeet määrät aina yhdellä kertaa...Mä tykkään laitella niitä kansioihin ja oonkin väsäämässä meidän kaikille kolmelle musikalle omat lapsuusajan valokuvakansiot syntymästä eppuluokkaan asti. Onhan siinä oma puuhansa mutta mä tykkään, ja nyt kaksi vanhempaa arvostaa omia kansioitaan suunnattomasti, ovat nyt useinkin niitä katselemassa ja "muistelemassa" (6- ja 3-vuotiaat) :D .
 
jep minä kanssa.. :wave: siis tottakai pitää olla oikeita kuvia, siis mitäs jos tietokoneen kovalevy sanoo riksrakspoks; sillon hävii kaikki kuvat.. :( mä kans tilasin ton mun pienemmän pojan 5kk:tta ristiäis kuvat (450kpl); isäntä pyöritteli silmiä.. mutta siis mä tykkään kans kattoo niit, ja myös vanhempi poika (4.v.) tykkää myös.. :D
 
Mullakin on sen lisäksi vielä koneella ja levyllekkin tallennettuna kaikki kuvat. Ja teetän kanssa hirveät määrät niitä kerralla, just tilasin muutaman sata kuvaa, on siinä postinkantajalla taas tuomista. Teetän niitä muutaman kerran vuoteen niin siinä on sitten aina satoja kuvia. Niitä vaan on niin kiva katsoa kansioista :)
 
:wave: täällä yksi paperikuvien kannattaja. Eli teetän parhaat kuvat aina paperikuviksi. Mukavampi niitä on katsella kuin tietokoneelta, varsinkin kun nää koneet tuppaa aina jossain vaiheessa kosahtamaan kunnolla, niin on sit kiva kun on "oikeatkin" versiot :D
 
:)
Teetän aina kuvat, tosin en kaikkia. Digikamerralla tulee räpsittyä enemmän kuvia, ja montakin samankaltaista, joten kaikkea en teetä. Parhaat kuvat teetän. Koneella tai cd:llä säilytän kaikki.
 
digikuvat paperille
Mie teetän edelleen digikuvat paperille. Nyt löysin ihan mahtavan uuden apin mistä voi tilata suoraan instakuvia. Mut tähän mennessä oon tilannut smartphotosta http://www.smartphoto.fi/tuotteet/valokuvat-julisteet-taskukirja/valokuvat Sieltä saa eri malleilla niitä ja erilaisella paperilla. Oonko vähän vanhanaikanen ehkä,?mutta miusta on ihana liimata niitä kuvia kansioihin ja tehdä aina muutamalle vuodelle oma kansionsa parhaista kuvista :)
 
iu
Mä olen maailman laiskin kuvien abumiin laittaja, joten olen alkanut tilata valmiina kuvakirjoina. Hirveen helppoja ohjelmia niiden kuvakirjojen tekoon jo tarjolla, saa tekstitkin suoraan, kivoja taustoja jne. Eivätkä hinnatkaan ole enää mitenkään kohtuuttomia.
 

Yhteistyössä