Tehdäänkö ketju: Muut tykkää, minä en

"vieras"
Kuten yllä jo mainittu
FaceBook
maalaisromanttinen sisustus ja teksti-seinätarrat
kahvakuula
Lisäksi:
tosi-tv-ohjelmat
ilta-sanomat ja iltalehti sekä muu keltainen lehdistö
karppaus ja muut muotidieetit
suurin osa muotiblogeista
 
Fazerin sininen
Ketsuppi
Olut

Radiot Nova, YleX, NRJ jne....

Mozilla
Instagram

Ilta-Sanomat ja Iltalehti

Tanssii, luistelee, uimahyppää, juttelee, tappelee tähtien kanssa - ohjelmat
Salatut Elämät, Emmerdale
 
Viimeksi muokattu:
Jukka- poika :x
Ällöttää koko mies, musiikkityyli, vaatteet, ulkonäkö ja sen liikuminen.
Mulla myös facebook.
 
Viimeksi muokattu:
Ken guru
ilta-sanomat ja iltalehti
Facebook
Kylpylät
PMMP :x
Rolling Stones :x:x
Eppu Normaali
Smalltalk (puhutaan sitten kunnolla tai ei ollenkaan, valitettavasti ei vaan onnistu tosi elämässä, vaan kaikkien pitää jossain määrin "harrastaa" smalltalkia.)
Häät tai muutkaan isommat juhlat
Roskien lajittelu
Kestovaipat ja kaikki muukin ekohörhöily
Veden säästö. Pesen pyykit aina lisävedellä, ja käyn suihkussa kun huvittaa, ja niin pitkään kun huvittaa.
Putous, ja se yks saatanan tekonauruohjelma..mikä se nyt on mssä on mm. Mikko Kuustonen. Ai niin, Hyvät ja huonot uutiset.
 
"vieras"
Twitter, persut, kokoomus, avioliittolakivouhotus, Vain elämää, suomirok, Leevi, Juice, veteraaneillaratsastajat, s-kortti, pluskortti, ruotsinvihaajat, ruotsinrakastajat, Vappupimiä, jennivartiainen, jukkapoikajonnecheek.
 
Sauna ja saunominen. Joo, käyn toisinaan, enemmän nykyään miehen seuraksi tai siksi, että muksu haluaa. Yksin en menis ikinä. Aina kun olen itsekseni asunut saunallisessa asunnossa, se sauna on toiminut näppäränä varastona.

Mikään tosi-tv ei uppoa.

Tv tai radio taustahälynä. Jos kuunnellaan musiikkia niin sit sitä kuunnellaan, eikä puuhata samalla muuta.
 
"liirumlaarum"
Jo mainituista ainakin kahvi ja homejuusto.
Mitähän sitten... Olut! Yyyyh!
Tom Cruise ( Karseen ällöttävä tyyppi)
Niistä sisustustarroista en minäkään tykkää.
PistePiste (Vai mikä se artisti nyt onkaan, joka lausuu wanna be englanniksi Suomea.. "Thoivon et löydät mut phelloltha, vaik meith on miljoona.." Yööök!!!
 
Titanic leffa, YÖKS!!!!! Bilettäminen, monesti saan kuulla "sä oot nuori!!!! sunhan pitää mennä bilettää ja iskee miehiä tms jne yms"..... Joo, oon kotirotta. Leffat, peitto ja kynttilät voittaa bilettämisen.
 
Peyote
Metallisista koruista en oikein tykkää. En vaan jotenkin ainakaan voi mitää ohuita ketjuja pitää, enkä ymmärrä miten joku sellasia tahtoo. :D
Korvakoruja en ymmärrä, enkä itse ottais, varsinkaan pisaramalliset ei oikein oo mun mieleen.

En tykkää facessa olevista päivityksistä, jotka ei oo itse keksittyjä, vaan jotain diipadaapa, mikä ei ees liity omaan elämään. En tykkää kun laitetaan koulutukseksi joku elämänkoulu.
En tykkää kun jotkut tilittää facessa jotain kaverisuhteita tai piiloviestittää jollekin kaverille jotain tai brassailee poistavansa jotain kavereita listoilta.

En tykkää tai en ymmärrä sitä pukeutumista, mikä on muiden mielestä tyylikästä. En vaan tajua sitä, olen sen verran juntti itse. En tajua niitä kotelomekkoja ja kynämekkoja ja niitä peplum-mekkoja inhoan. Anteeksi.

En ymmärrä itseruskettavia, hyr! En tajua solariumiakaan.

En oikein innostu rakennekynsistä. Voisin kyllä tykätä tehdä sellaisia, noin taiteen kannalta.

Pierce Brosnan vai mikä pieru nyt olikaan, tätimäisen näköinen.
 
cxz
- kalju. Ei sovi kenellekään.
- ne karmeat isot olkalaukut, joita 90% vastaankävelevistä naisista kantaa olallaan.
- välikausihaalarit lapsilla. En tajua, mitä liikkuu sellaisen vanhemman mielessä, joka moiset lapsensa ylle pukee.
- Mariskooli.
 
"Elisa Day"
11. Sukulaiset, 12. Raiskaavat ja rikolliset mamut (Suomalaisia rikollisia en mainitse, kun niistä tuskin tykkää kovin moni muutenkaan) 13. Matkustelu, 14. Liikunta, 15. Lastenvaatemerkeistä vouhotus.
 
- ihmiset, jotka ovat moukkamaisia, eivätkä osaa ottaa muita huomioon (kuka muukaan niistä tykkäis?)

- taukoamaton puhetulva kohdatessa tai soittaessa, niin ettei väliin saa sanottua etten nyt ehdi, mut jutellaan toiste

- Facebook

- kotimainen musiikki

Ja noista vihreistä marmeladikuulista tuli mieleen niiden lisäks toinen super inhokki, joka on kettukarkit OX
 
Viimeksi muokattu:
Täydellisen epätäydellinen
Ruusun tuoksu. Minusta se on vain tunkkainen ja paha.

Sitten pikaisella lukemisella noin 70% jo täällä mainituista, radiosta tarkennuksena soittolistat. Paremminkin voisin vastata ketjuun jos se olisi ollut minä tykkään, muut ei.
 

Yhteistyössä