tehdäänkö tälläinen ketju. kuvaile, miltä mielestäsi näyttää joku palstalainen NIKIN PERUSTEELLA :D

  • Viestiketjun aloittaja hopesydän
  • Ensimmäinen viesti
Khimaira
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:
Wicked Mary :wave: Onko profiilin kuva sinnepäinkään minkä kuvan sait nikistä :saint:
sulla näyttää olevan kuvassa tummanpunaruskeat hiukset kuten mielikuva naisellakin, mutta hiukset oli mielikuvassa pitemmät, muuten vähän vaikea sanoa, kuva on kumminkin pieni...
Vasta leikkasin lyhyeksi - ne olivat puoleen selkään ennen sitä :xmas:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Minä myös..antakee sit armoa B)
Blondit hiukset kuin Marilyn Monroella. Tykkäät pukeutua pitsiin ja pitää kruunua päässäsi. Lempivärisi on vihreä, joten sitä väriä käytät paljon. Olet myös täydellinen pullantuksuinen kotiäiti. Kun mies tulee töistä kotiin, ojennat hänelle tohvelit. Suurin paheesi on suklaakonvehdit.
 
Grace nikistä ( kuvan olen kyllä nähnyt, mutta yritän nyt luoda vaan mielikuvaa sanasta) tulee väistämättä mieleen Grace Kelly ja sellainen klassinen kaunotar, jolla on kauniin muotoiset kasvot, suuret viattoman näköiset silmät ja sensuelli suu.
Tai sitten toisaalta sellainen herttainen hyvin tummaihoinen kikkaratukkainen,pikkutyttö. Jolla on hivenen pyöreäköt posket, nauravat silmät ja ihanat hymykuopat.
 
Vakava sosiaalitapaus on jakku päällä joka päivä,säällä kuin säällä.Syö yltiöterveellisesti ja on aikatauluttanut elämänsä hyvin tarkasti.Niuhottaa toisten edessä mutta on loppupeleissä hyvin huumorintajuinen ja naurukas nainen.Ainakin kotona ja ystävien seurassa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:
Vakava sosiaalitapaus on kasaritukkainen nainen, iho hiukan arpinen ja sormet tupakan kellastamat. Pukeutuu kivipestyihin farkkuihin, Adidas -lenkkareihin ja ruskeaan hapsutettuun mokkanahkatakkiin. Sormissa on paljon hopeisia sormuksia ja meikki on suttuinen tai sitä ei ole lainkaan.
Sä kuvailit just mun päivän viimeisen asiakkaan :LOL: :LOL: :LOL:
:whistle: :whistle: Juu, ja mä olen nähnyt sun kuvan jossain ketjussa, joten tiedän, ettet näytä lainkaan tuolta. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Minä myös..antakee sit armoa B)
Blondit hiukset kuin Marilyn Monroella. Tykkäät pukeutua pitsiin ja pitää kruunua päässäsi. Lempivärisi on vihreä, joten sitä väriä käytät paljon. Olet myös täydellinen pullantuksuinen kotiäiti. Kun mies tulee töistä kotiin, ojennat hänelle tohvelit. Suurin paheesi on suklaakonvehdit.
mahtavaa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Minä myös..antakee sit armoa B)
Hyvin pieni, tumma nainen. Laineikkaat hiukset, jotka ylettyvät vähän leukaluun alapuolelle. Hyvin tummat silmät, ruskeat silmäripset, kauniisti kaartuvat kulmakarvat. Hoikka ja pikkuruinen vartalo, pienet jalat. Klassinen tyyli ja valkoiset hampaat.
 
Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:
Vakava sosiaalitapaus on kasaritukkainen nainen, iho hiukan arpinen ja sormet tupakan kellastamat. Pukeutuu kivipestyihin farkkuihin, Adidas -lenkkareihin ja ruskeaan hapsutettuun mokkanahkatakkiin. Sormissa on paljon hopeisia sormuksia ja meikki on suttuinen tai sitä ei ole lainkaan.
Sä kuvailit just mun päivän viimeisen asiakkaan :LOL: :LOL: :LOL:
:whistle: :whistle: Juu, ja mä olen nähnyt sun kuvan jossain ketjussa, joten tiedän, ettet näytä lainkaan tuolta. :)
No en tietenkään, kun mulla on se jakkupuku, silmälasit ja nuttura :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Vipititi,jokapaikan höylä :D sanoja tulee niin paljon että perässä ei pysy.Pidät kaikesta mahdollisesta mitä voi laittaa suuhun ja pukeudut tavanomaisiin vaatteisiin.
Tavalliset vaatteet:kyllä :flower: puhun päivästä riippuen enemmän tai vähemmän,kun töissä joutuu mahdottomasti höpöttömään muutenkin lapsille ja vanhemmille
 
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:
Vakava sosiaalitapaus on kasaritukkainen nainen, iho hiukan arpinen ja sormet tupakan kellastamat. Pukeutuu kivipestyihin farkkuihin, Adidas -lenkkareihin ja ruskeaan hapsutettuun mokkanahkatakkiin. Sormissa on paljon hopeisia sormuksia ja meikki on suttuinen tai sitä ei ole lainkaan.
Sä kuvailit just mun päivän viimeisen asiakkaan :LOL: :LOL: :LOL:
:whistle: :whistle: Juu, ja mä olen nähnyt sun kuvan jossain ketjussa, joten tiedän, ettet näytä lainkaan tuolta. :)
No en tietenkään, kun mulla on se jakkupuku, silmälasit ja nuttura :|
Ja suu aina tolleen tiukkana viiruna. :| Joskus ilme on jopa hiukan nyrpeä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:
Vakava sosiaalitapaus on kasaritukkainen nainen, iho hiukan arpinen ja sormet tupakan kellastamat. Pukeutuu kivipestyihin farkkuihin, Adidas -lenkkareihin ja ruskeaan hapsutettuun mokkanahkatakkiin. Sormissa on paljon hopeisia sormuksia ja meikki on suttuinen tai sitä ei ole lainkaan.
Sä kuvailit just mun päivän viimeisen asiakkaan :LOL: :LOL: :LOL:
:whistle: :whistle: Juu, ja mä olen nähnyt sun kuvan jossain ketjussa, joten tiedän, ettet näytä lainkaan tuolta. :)
No en tietenkään, kun mulla on se jakkupuku, silmälasit ja nuttura :|
Ja suu aina tolleen tiukkana viiruna. :| Joskus ilme on jopa hiukan nyrpeä.
Ai miten niin joskus? Pitäähän sitä toki olla peruspaheksuva :$
 
Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:
Alkuperäinen kirjoittaja vipititi:
jaahas,pakko liittyä tähän mukaan :D
No ainakin vilkas ja tosi pieni. Mininainen :D
Tukka nutturalla(tumma) ja kaposat nätit kasvot.
Sulla on koira ja ei ehkä lapsia.. tai sitten odotat..hmmm..:D
Nuttura on melkein aina.liian pitkät hiukset nääs :D kapeat kasvot kyllä. Mutta sitten onkin 2 kissaa ja 2 lasta. Hitsi,täähän on ihan hauskaa
:p
 

Yhteistyössä