tehdäänkö tälläinen ketju. kuvaile, miltä mielestäsi näyttää joku palstalainen NIKIN PERUSTEELLA :D

  • Viestiketjun aloittaja hopesydän
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
No Vipititihän on ilman muuta se äskettäin löydetty jo kerran aiemmin unohdettu rauhallinen intiaaniheimo, jotka ovat elelleet onnellisen tietämättöminä muusta maailmasta pikku kylässään maata viljellen ja hevosia kasvattaen, ja kasvattaen lapsiaan kuuntelemaan luontoa ja kunnioittamaan kaikkea elämää maan päällä.
...mistäköhän tämäkin taas mieleen juolahti...
olitko aina inkkareiden puolella jos pikkuisena katselit lännenleffaa...
:xmas:
:LOL: :LOL: :LOL:
Voi hitsi,saa kyllä hyvät naurut tässä :D en kyllä tainnut katella lännenleffoja :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja moona81:
No kertokaapas millainen mie oon :D
vaalea, lyhyehkö, ehkä ihan hiukan pyöreä...elämänmyönteinen, ystävällinen ja avulias. Empaattinen, eläydyt helposti toisten tunteisiin ja liikutut kun katsot jotain surullista elokuvaa, pyyhit salaa kyyneleitä toivoen ettei kukaan huomaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja moona81:
Wicked Mary On aina ollu miun mielessä punatukkainen ja temperamenttinen nainen. Ei missään nimessä ilkeä tai inhoittava. Mutta puolensa pitävä.
no mulla on ollut punaiset hiukset, ja temperamenttia löytyy :)

entäs mun mielikuva sinusta, osuiko mitään oikein?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja moona81:
Wicked Mary On aina ollu miun mielessä punatukkainen ja temperamenttinen nainen. Ei missään nimessä ilkeä tai inhoittava. Mutta puolensa pitävä.
no mulla on ollut punaiset hiukset, ja temperamenttia löytyy :)

entäs mun mielikuva sinusta, osuiko mitään oikein?
No pieni olen 160 cm ja pyöreä etenkin nyt kun olen raskaana :D. Vaalea en ole. No empaattinen olen ainakin jollain tasolla. Ja kyllä pakko myöntää, että itkukin nousee kurkkuun helposti elokuvia/sarjoja katsoessa. Joten aikasta oikeaan osuit =)
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja olava:
minä kanssa :)
olavalla on pesä kuusen latvassa, oksien alla. Sieltä hän katselee maailman menoa ja ihmettelee kanssaeläjiensä omituisuuksia.

Onneksi hän ei tiedä, että se vasta omituista onkin. :saint:
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja riiviöiden äiti:
riiviöiden äidillä on ainakin tusinan verran riiviöitä, tarkkaa määrää on vaikea sanoa, sillä riiviöt ovat alituiseen liikkeessä ja muistuttavat toisiaan takkuisine varpaineen ja kampaamattomine korvineen. Ja kaiken huipuksi neuvolakortitkin ovat kateissa, ei niistäkään saa päälukua laskettua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Alkuperäinen kirjoittaja riiviöiden äiti:
riiviöiden äidillä on ainakin tusinan verran riiviöitä, tarkkaa määrää on vaikea sanoa, sillä riiviöt ovat alituiseen liikkeessä ja muistuttavat toisiaan takkuisine varpaineen ja kampaamattomine korvineen. Ja kaiken huipuksi neuvolakortitkin ovat kateissa, ei niistäkään saa päälukua laskettua.
tämä on aika osuva vaikka ei tusinaa olekkaan vaan neljä+ omat erikoiset lemmikit ja pelastetut oravanpoikaset... ;)
 

Yhteistyössä