Tehdääs siisteys-erotusta mammojen kesken: Pidätkö käsitiskiainetta tiskipöydällä vai kaapissa?

Mun yhden naisen kattava mutu-tutkimus on selvittänyt yhden asian: muutoinkin siistimmät rouvat piilottavat tiskiaineputelin kaappiin, ja ylipäätään muutenkin huolimattomammat/huolettomammat/elämäntapaintiaanit kuten minä pitävät sitä tiskipöydällä.

Kumpaan kastiin kuulut? :attn:

Mun tutkimuksen tuloksia saa kritisoida.
 
Viimeksi muokattu:
"kieppi"
Käytän tiskiainetta niin usein, että miksi ihmeessä säilyttäisin sitä kaapissa? Ihan se on siististi siinä hanan vieressä.

Tätini on muuten yltiöpäisen siisti ja tiskiaine on silläkin siinä pöydällä, ehkä tämä on sukuvika?
 
fitness-tyttö
Kaapissa piilossa. Meillä ei ole mitään ylimääräistä pinnoilla, vaan kaikki laitetaan piiloon. Sitä paitsi meillä kone tiskaa, joten miksi sen fairy-pullon pitäisi olla esillä... sille on aika vähän käyttöä.
 
vierastanen
Kaupunkikodissa nätissä pumppupullossa ja mökillä kaapissa. En ole missään nimessä siivousihmisiä saati pitäisin siivoamisesta. Et onneksi kysy montako villakoiraa pyörii nytkin jaloissa.
 
Pöydällä on. Iän myötä olen muuttunut huolettomaksi ja nuoruusvuosien (-> alle 30v.) siivoushysteria on onneksi takanapäin. Siihen aikaan oli fairypullon paikka kaapissa ja tiskiharjakin roikkui ehdottomasti kaapin sisäpuolella, ei siis siinä altaan päällä näkyvillä.
Mutta pitää sen silti puhdas olla, en tykkää mähmäisistä pesuainepulloista.
 
Meillä on pöydällä, ollaan huolettomia :) Mutta äitini on siivousintoilija, yhtään roskaa ei saa jäädä ja astiatkin on korkeintaan tunnin lavuaarissa, mutta silti on tiskiaine pöydällä :) ja ammatitaankin on siivooja, luulisi että pitäis kaapeissa
 
fitness-tyttö
Mun mielestä siivottomuus tai siisteys ei ole synonyymi huolettomudelle. Enemmän se voisi olla synonyymi laiskuudelle tai piittaamattomuudelle. Miten muuten onko teillä jääkaapin oveen laitettu magneeteillä laskuja/lukujärjestyksiä tms.? Se on mun mielestä vähän sama kuin tuo fairy-pullon sijoittaminen :)
 
"Tiina"
Mun yhden naisen kattava mutu-tutkimus on selvittänyt yhden asian: muutoinkin siistimmät rouvat piilottavat tiskiaineputelin kaappiin, ja ylipäätään muutenkin huolimattomammat/huolettomammat/elämäntapaintiaanit kuten minä pitävät sitä tiskipöydällä.

Kumpaan kastiin kuulut? :attn:

Mun tutkimuksen tuloksia saa kritisoida.
Kaapissa ja olen siisti. Saan siitä kritiikkiä mieheltäni 8).
 

Yhteistyössä