Tehkää tänään jotain, mitä ette ole aiemmin tehneet!

Ihan vain, että voitte sitten joskus vanhoilla päivillä muisteloida :D

Mie meen nyt suihkuun ja juon siinä samalla kupillisen kahvia... Mahtaa tosin olla loppukuppia kohden aika laimeata. Vaan väliäkös tuolla. Mitäköhän sitä huomenna sitten keksii :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.04.2007 klo 09:22 Kyykerö kirjoitti:
Ihan vain, että voitte sitten joskus vanhoilla päivillä muisteloida :D

Mie meen nyt suihkuun ja juon siinä samalla kupillisen kahvia... Mahtaa tosin olla loppukuppia kohden aika laimeata. Vaan väliäkös tuolla. Mitäköhän sitä huomenna sitten keksii :D
Mä harrastin tota suihkukahvia yhdessä vaiheessa joka aamu... Ei maistu hyvälle, jos sinne menee shamppoota :x :LOL:
Muttamutta, mitäs keksis... Ei tuu mitään repäsevää mieleen... Mä oon tylsä tyyppi... :ashamed:
 
jotain
Lapset hoidossa oman kullan kanssa ihan kahestaan ollaan kauhee kutina ois jotan erikoista tehdä tai lähteä jonnekkin jotain mitä ei yleensä tee.Vnkkejäkin vastaanotetaan :p
 
neiti vaalea
hsss, mä varjään hiukset mustiks paraikaa että kohta harmaillaankin vissiin mustana neitinä...tai jotain :wave:

mut kahvia suihkussa..hmm, se on kyl aika huimaa!! :D
 
JONSERED Karhunkantaja
Minäpä keskustelin Stasin opettajan kanssa piirustusten syvyysvaikutelman luomisesta värisävyillä :kieh: Ei nimittäin suostunut 4-luokkalainen piirtämään "väärin"... Taiteellista vapautta puolustin ja vanhoilla päivilläni muistan tuoda asian esille joka käänteessä.

Kahvin join tylsästi pöydän ääressä...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.04.2007 klo 09:29 Mahza kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.04.2007 klo 09:22 Kyykerö kirjoitti:
Ihan vain, että voitte sitten joskus vanhoilla päivillä muisteloida :D

Mie meen nyt suihkuun ja juon siinä samalla kupillisen kahvia... Mahtaa tosin olla loppukuppia kohden aika laimeata. Vaan väliäkös tuolla. Mitäköhän sitä huomenna sitten keksii :D
Mä harrastin tota suihkukahvia yhdessä vaiheessa joka aamu... Ei maistu hyvälle, jos sinne menee shamppoota :x :LOL:
Muttamutta, mitäs keksis... Ei tuu mitään repäsevää mieleen... Mä oon tylsä tyyppi... :ashamed:
Joo, shampoo todella tuotti erinäisiä ongelmia, mutta ratkaisin sen pitämällä kuppia mahdollisimman kaukana minusta ja hörppäsin vasta huuhtelun jälkeen.

Periaatteessa kupillinen kahvia suihkussa juoden ei siis tuota ongelmia. Se vain täytyy kitata suhteellisen reippaasti, sillä naamasta valuva vesi ja suihkuroiskeet lisäävät kahvin määrää jonkin verran :D SEN SIJAAN!!! Sipsit suihkussa eivät ole hyvä idea. Pojasta ne kyllä maistuivat hyville, vaikka tippuivatkin vettä ja Hot rodista tulikin Wet Blob :D Sitä ei siis tarvitse ainakaan toiste tehdä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.04.2007 klo 09:30 jotain kirjoitti:
Lapset hoidossa oman kullan kanssa ihan kahestaan ollaan kauhee kutina ois jotan erikoista tehdä tai lähteä jonnekkin jotain mitä ei yleensä tee.Vnkkejäkin vastaanotetaan :p
Oooh, tuo kuulostaa oikeasti aika kutkuttavalle. Viettäkää shampanja aamiainen keskuspuistossa, kaupasta espanjalaisia mansikoita, kermavaahtoa ja shamppakaljaa. :D
 
millipilli
Mitäs sitä keksis..? Hmm... no ainakin mä oon tänään laittamassa ihka ensimmäistä kertaa OMAAN kotiin ilmapalloja ja serpentiiniä :D tosi huimaa :D lapsuudenkodissa kyllä aina oli, mutta omassa kodissa ei oo ollut
 
RubiiniSukka
Löytyykö tekijöitä?

Nyt pitäisi vain keksiä jotain, mitä en ole oikeasti aiemmin tehnyt. Jos kävelen koko päivän takaperin, saattaa se oikeasti tuottaa vaikeuksia, kun kaupungille pitäisi lähteä. Ei sen takia, ettenkö selviäisi, vaan tuo mies saattaa katsoa vähän pahalla (se ei sitten ymmärrä lainkaan tällaisia haasteita :D )

Mie voisin käydä seisomassa käsilläni tuolla varastorakennuksen joka sivulla. Eikä sillä oikeastaan väliä, mitä naapurit ajattelee. Ne pitää minua jo "kadotettuna" tapauksena :D
 
jotain
Tehtiin jotain mitä ei olla tehty aiemmin käytiin rikoksia Helsingissä näyttelyssä vallatiin koti ei siivousta kolmeen päivään lapset olleet pois,yleensä jossain vaiheesssa radalle ois lähetty tai jotain muuta sutinaa keksitty yhteisien kavereiden kanssa.Eipä ois ollu huono toi samppakalja keskuspuistossa ideakaan voi se täytyy kyllä toteuttaa joskus =)
 
RubiiniSukka
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 09:20 jotain kirjoitti:
Tehtiin jotain mitä ei olla tehty aiemmin käytiin rikoksia Helsingissä näyttelyssä vallatiin koti ei siivousta kolmeen päivään lapset olleet pois,yleensä jossain vaiheesssa radalle ois lähetty tai jotain muuta sutinaa keksitty yhteisien kavereiden kanssa.Eipä ois ollu huono toi samppakalja keskuspuistossa ideakaan voi se täytyy kyllä toteuttaa joskus =)
Hei, kiva kuulla, että teillä oli hauskaa =) Tuo näyttely muuten kuulostaa tosi hauskalle. Pitänee kohta mennä ulos käsillä seisomaan :D

Lärveisin: Kyykerö eli SubiiniRukka
 
Huvikummun iltavuoro
Alkuperäinen kirjoittaja Kyykerö:
Ihan vain, että voitte sitten joskus vanhoilla päivillä muisteloida :D

Mie meen nyt suihkuun ja juon siinä samalla kupillisen kahvia... Mahtaa tosin olla loppukuppia kohden aika laimeata. Vaan väliäkös tuolla. Mitäköhän sitä huomenna sitten keksii :D


**
Tästä yön tuntien kohokohta. Alan noudattaa.Pitäs vaan keksiä mitä sitä tänään tekis semmoista mitä ei oo ikinä tehny. Ompelis verhon saumat , järjestäisi valokuvat albumiin, korvaisi kahvin teellä, puhuisi ruotsia lapsille koko päivän .... tästä voi tulla hauskaa varsinkin jos jatkan samaa töissä. Voisin haistattaa pomolle .
 
Tästä päivästä en tiedä, keksinkö mitään mitä en olisi aikaisemmin tehnyt. Mutta tänä vuonna olen tehnyt monta asiaa ekaa kertaa elämässäni:
- täytin 40 v
- otin lemmikkieläimen
- irtisanoin itseni töistä
- aloitin aivan uuden, erilaisen työn
- menin naimisiin
Mies tosin epäilee, että mulla on 40-kriisi. :D
 

Yhteistyössä