Tehokas, helppo, nopea vatsalihastreeni kotiäidille!

Viestiketju alueella 'Mitäs nyt? Aihe vapaa' , aloittaja harmaa, 06.07.2008.

  1. harmaa

    harmaa Vieras

    Antakaa vinkkejä, päivän aikana tulee välillä taukoja jolloin vois jumppailla, mut liikkeen pitäis olla tehokas ja yksinkertainen, helppo oppia. Pitäis saada vatsa timmimäks...
     
    #1
  2. vierailija

    vierailija Vieras

    Tiedätkö ns. lankku-asennon. Makaat mahallasi lattialla, nouset kyynärvarsien ja varpaiden varaan, vedät vatsan sisään ja takamus tulee pysyä kuitenkin alhaalla. Koeta googlettaa kuvaa asennosta.
     
    #2
  3. Tallu -

    Tallu - Aktiivinen jäsen

    Rekisteröitynyt:
    01.09.2004
    Viestejä:
    31 127
    Saadut tykkäykset:
    0
    Eli tämmöinen:
    [​IMG]
     
    #3
  4. vierailija

    vierailija Vieras

    Kiitos Sulle Wilkins :) Just toi!!
     
    #4
  5. lentää

    lentää Aktiivinen jäsen

    Rekisteröitynyt:
    29.02.2008
    Viestejä:
    2 543
    Saadut tykkäykset:
    0
    Tämä on oikeasti tehokas... ja samalla tulee treenattua muitakin lihaksia, kuin vaan tuota vatsaa!
     
    #5
  6. Lilii lisänimetön

    Lilii lisänimetön Aktiivinen jäsen

    Rekisteröitynyt:
    08.05.2008
    Viestejä:
    30 976
    Saadut tykkäykset:
    0
    On tosiaan!
    Ja siinä on tarkoitus pysyä pitkään samassa asennossa, ihan vaan paikallaan. Voi aloittaa esim. 20 sek -> vähitellen 30 sek. jne. (Riippuu kunnosta.) Hyvä myös selän, rinnan ja käsien lihaksille, mutta etenkin syville vatsalihaksille. Ryhti paranee.
     
    #6
  7. tossuliini

    tossuliini Vieras

    Mä en pystyisi tekemään tuota kun mulla on vaikeuksia päästä sitten ylös lattialta ja muutenkin mahallaan makaaminen ei mulle käy tuon mun selän takia kun siinä on todettu skolioosi. Muita vatsalihasliikkeitä pystyn kyllä tekemään ja keksin niitä aina lisää ite. Meinaan kohta ottaa hikijumpan tanssimalla joten siinäkin saa vatsalihakset töitä.
     
    #7
  8. ap.

    ap. Vieras

    Joo mä tiedän tämän asennon ja tätä aina harjoitankin.. Mut tuntuu, ettei tämä kovin hirveästi ota vatsalihaksiin, enemmänkin voimistaa kaikkia lihaksia yhtä aikaa... Eli tarviisin vielä jonkin pelkän vatsalihasliikkeen, muuten harrastan liikuntaa jne. eli kaikki lihakset on hyvässä kunnossa, ainoastaan mahaan nyt haluaisin panostaa ihan kunnolla...
     
    #8
  9. Lilii lisänimetön

    Lilii lisänimetön Aktiivinen jäsen

    Rekisteröitynyt:
    08.05.2008
    Viestejä:
    30 976
    Saadut tykkäykset:
    0
    Mullakin on skolioosi, tosin lievä. Tuo lankku-liike on mielestäni tosi hyvä, koska siinä myös ne selkälihakset saa treeniä, muttei tule mitään kiertoja tms. Siis tuossahan ei maata mahallaan, vaan ollaan jalkojen ja käsien varassa ja ylösnousu esim. konttaus-asennon kautta.
     
    #9
  10. Lilii lisänimetön

    Lilii lisänimetön Aktiivinen jäsen

    Rekisteröitynyt:
    08.05.2008
    Viestejä:
    30 976
    Saadut tykkäykset:
    0
    Makaat selälläsi, nosta jalat suorina/hiukan koukussa ylös ja pumppaat lantiota ilmaan. Yläselkä ja hartiat lattiassa kiinni. Tehoaa etenkin alavatsaan.
     
    #10
  11. ap.

    ap. Vieras

    Kiitos, kuulostaa helpolta ja tehokkaalta. Pitääkin heti kokeilla :)
     
    #11
  12. Tyttönen

    Tyttönen Vieras

    Kuinka nopeesti tää toimii? Että jos tätä rupeis nyt tekemään, ni koska olis tuloksia näkyvissä?

     
    #12
  13. Tyttönen

    Tyttönen Vieras

    Entä kuinka nopeesti toi lantionpumppaus juttu toimii? Koska tulokset näkyy jos tänään rupeis tekeen tota liikettä?

     
    #13
  14. M Y R K K Y

    M Y R K K Y Aktiivinen jäsen

    Rekisteröitynyt:
    03.12.2006
    Viestejä:
    8 070
    Saadut tykkäykset:
    0
    Riippuu lihasten kunnosta ja paljon muistakin kudoksista.
    Onko rasvaa vaiko ihan vaan löysät lihakset...
    Mutta kyllä viikossa jotain pientä ees voi tapahtua, kahessa taas enemmän.

    Tee kolmen sarjoja ja toistoja vähintään se 20+
    Aamuin ja illoin esim tuollanen satsi niin eiköhän jotain tapahdu.
    Vinot vatsalihakset tarvitsee myös kyytiä, eli hyvä liike on 5 kg paino roikottamaan toiseen käteen ja sitten sivuttain nykiä painoa.
     
    #14

Jaa tämä sivu