Tein miehelle pilan ja meinasi huumori loppua tai oikeastaan loppuikin :(

  • Viestiketjun aloittaja "Maria"
  • Ensimmäinen viesti
"Maria"
Meillä on kolme ihanaa lasta ja olemme päättäneet jo vuosia sitten ettei meille enää lisää haluta. No eilen sitten luonani tuli käymään hyvä ystäväni joka kertoi olevansa raskaana. Siinä sitten keksimme omasta mielestämme hauskan pilan ja kävimme ostamassa raskaustestin ja kaverini teki sen ja sen jälkeen otin positiivisesta testistä kuvan ja lähetin miehelleni ja kerroin hänelle et kohtalo päätti toisin ja saamme neljännen lapsen. Meni monta tuntia etten kuullut miehestä mitään eikä hänen puhelimensakaan ollut enää päällä. No sitten meni vielä monta tuntia ja mies tuli kotiin. Hän oli ollut kuulemma puistossa miettimässä elämäänsä ja tätä tilannetta ja ihan selvästi oli itkenyt. Kerroin sitten, että tämä oli vitsi vain niin mies hermostui ihan hirveästi ja häipyi kaverilleen ja on edelleen sillä tiellä...huoh!

Miehet on tosikkoja. Olisi vastannut puhelimeen kuvan laitoin jälkeen niin olisin heti kertonut hänelle, että tämä oli pila. Me olimme olevinaan hauskoja vaan ei kai ihan onnistunut ja nyt on hirveä riitä päällä!
 
-
Mun mielestä tollanen on mautonta ja sairasta pilaa. Kuitenki isoista asioista kyse.

Jos pakko olis ollut pilailla niin olisit sitten näyttänyt sen testin miehelle kun se tulee kotiin niin olisit voinut oikaista asian samantien.
 
"Pikkuinen Jättiläinen"
Hmm.. No ei kyllä kovin kiva vitsi, kyllä itseänikin ärsyttäisi todella paljon jos mies jotenkin voisi raskaudesta tuolla tavalla huijata. Anteeksipyynnön paikka..

Mutta kamalaa kyllä että vahinkoraskaus olisi noin paha paikka miehelle? Että jos on itkenytkin?
 
"www"
Mun mielestä ihan hauska pila ja varmaan normaalitilanteessa miehesikin olisi sille nauranut... jälkikäteen.
Kenties hänellä on joku pahempi kriisi päällä justiin, kuulostaa vähän siltä, että muutenkin on miettinyt elämäänsä eikä ehkä ole ihan tyytyväinen siihen.
 
"Maria"
Niin no nyt asiaa hieman ajateltuani myönnän ettei tuo temppu ehkä ihan fiksuin asia ollut, mutta silti mielestäni on vikaa myös miehessä. Varsinkin sen suhtautumisessa tällaiseen "uutiseen"...jos harrastaa seksiä niin kai sitä pitäisi tajuta että noinkin voisi käydä vaikkei lapsia enää haluakaan.

Meillä on ollut kolmen lapsen kanssa hyvin rankkaa ja kaksi lapsista on vielä erityislapsia, että sen puolesta hieman ymmärrän tuota itkemistä ja muuta, mutta silti en tajunnut eläväni noin huumoritajuttoman miehen kanssa!
 
"vieras"
[QUOTE="Maria";23744149]Niin no nyt asiaa hieman ajateltuani myönnän ettei tuo temppu ehkä ihan fiksuin asia ollut, mutta silti mielestäni on vikaa myös miehessä. Varsinkin sen suhtautumisessa tällaiseen "uutiseen"...jos harrastaa seksiä niin kai sitä pitäisi tajuta että noinkin voisi käydä vaikkei lapsia enää haluakaan.

Meillä on ollut kolmen lapsen kanssa hyvin rankkaa ja kaksi lapsista on vielä erityislapsia, että sen puolesta hieman ymmärrän tuota itkemistä ja muuta, mutta silti en tajunnut eläväni noin huumoritajuttoman miehen kanssa![/QUOTE]

Missä kohtaan se huumori oli tuossa sinun pilassa?
 
"hmm"
[QUOTE="vieras";23744157]Missä kohtaan se huumori oli tuossa sinun pilassa?[/QUOTE]

No kyllä lapset ovat yleensä noin periaatteessa ihan mukava ja positiivinen asia, joten mielestäni on jossain määrin outoa, että joku menee noin pahasti pois tolaltaan eikä näe asiassa mitään hauskaa, kun asiasta pilaillaan.

Eri asia, jos aloittaja olisi valehdellut, että hänellä on syöpä tai muuta vastaavaa.
 
"hmm"
Pilasta voidaan olla montaa mieltä, omasta mielestäni ei edes ollut niin kauhean paha. Vaikka miehestä olisikin ollut huonoa huumoria, niin kyllä on silti aikamoista ylireagointia.
 
No voi juma..Aika törkee pila...

Mistä sitä tietää vaikka toinen olis pähkäillyt asiaa ja tuuminu et mikä ettei ja tirauttanu onnen kyyneleen, sit kotona aletaan naureskelee et heh heh, ihan pilalla vaan..

Melkein sama asia kun mies pilailis ja laittais kuvan sormuksesta naiselle ja naisen kotiin tullessa hihkuis et hehee, eiks ollukki hyvä pila, en mä oikeesti kosis...

Järki käteen näissäkin touhuissa, ei tollasesta kannata pilailla...
 
"vieras"
[QUOTE="Pikkuinen Jättiläinen";23744125]Hmm.. No ei kyllä kovin kiva vitsi, kyllä itseänikin ärsyttäisi todella paljon jos mies jotenkin voisi raskaudesta tuolla tavalla huijata. Anteeksipyynnön paikka..

Mutta kamalaa kyllä että vahinkoraskaus olisi noin paha paikka miehelle? Että jos on itkenytkin?[/QUOTE]

Kyllä mä ymmärrän miestä, että vahinkoraskaus voi olla kova paikka ja eikä sitä hypi heti riemusta. Tärkeämpää musta on se, miten toimii tuollaisen uutisen jälkeen ja kantaako vastuunsa.
 
"nasutin"
täytyy olla jo joku toinenkin ongelma..jos miehes on miettiny sun jättämistä ja tää oli viimenen niitti?ei kyl kovin hauska vitsi ollu..mun mies ei kyl moisesta suuttuis mut ei mulla kyl kävis mielessäkää et huijaisin noin
 
"..."
[QUOTE="nasutin";23744199]täytyy olla jo joku toinenkin ongelma..jos miehes on miettiny sun jättämistä ja tää oli viimenen niitti?ei kyl kovin hauska vitsi ollu..mun mies ei kyl moisesta suuttuis mut ei mulla kyl kävis mielessäkää et huijaisin noin[/QUOTE]

kävi kans mielessä.
 
"vieras"
Ja kuinkas moni nainen on pillahtanut itkuun vahinkoraskauden huomatessaan? Ei varmaan yksikään - sehän tarkoittaisi, ettei ole kypsä kantamaan vastuutaan.

Te ette olleet suunnitelleet uutta lasta, joten miehellesi tuli parissa sekunnissa yhden lisäelämän verran tulevaisuudenkuvia. Vitsien saralla ei todellakaan ihan perussettiä.

Pyydä anteeksi ja sano, että yritit kyllä kertoa vitsistä, mutta et ehtinyt ennen puhelimen sammumista/kiinni laittamista. Kunhan pöly laskeutuu, saatatte voida hyvinkin vitsailla tästäkin asiasta. Joku kun lähettää sulle viestin niin miehesi voi hyvinkin kysyä "ai onks sekin raskaana?" jnejne.

Älä odota tällä hetkellä mieheltäsi muuta käytöstä kuin sitä, mikä häneltä on tullakseen. Miehesi on ihminen, ei jääkaappi.
 
"äitix4"
MIEHESi ON TOSIKKo!
Itse tein saman pilan ja kuvioon ei olis mahtunut neljättä lasta! JA oli aprillipäivä! Mies ei tajunnut että mikäs päivä vaan soitti että enkait ole tosissani! Keroin toki että aprillia aprillia! EI todellakaan suuttunut vaan nauroi että täydestä meni! Eikä suuttunut! Kyse ei kuitenkaan ollut esim että mulla on HIV tai KUPPA.
Emmekä ole kärsineet lapsettomuudestakaan ! Vaikka näitä kolmea tehtiinkin jokaista monta vuotta!
Kumman tosikkoja ja nokkiinsa ottavia miehiä teil.
 
-
varsinki jos teillä on raskasta teidän lapsien kanssa niin mun mielestä se tekee tästä pilasta vieläki sairaamman.

Ehkä et tiedäkään miten väsynyt miehesi on. Kyllä tollanen uutinen on aika iso kolaus. Kyllä vois mennä työpäivä pilalle tollasen takia itse kultakin.

et paljoa taida miestäsi kunnioittaa. tän on pakko olla provo
 

Yhteistyössä