Tein taas löydön lastenosastolta =)

  • Viestiketjun aloittaja Tumpula
  • Ensimmäinen viesti
Tumpula
Mä täällä intoilin joskus kun löysin vihdoinkin sopivan bikiniyläosan KappAhlin lastenosastolta. Ne maksoi alaosan kanssa 4,95 euroa.

KappAhl-lastenosastolöydöt sai jatkoa. Löysin täydellisesti istuvat farkut hintaan 14,95. B) Halvaksi tulee. :D
 
Tumpula
Alkuperäinen kirjoittaja Neeanäiti:
Mun siskoni joutuu ostamaan usein lastenvaateosastolta vaatteita, ne vaan ei ole aina niin naisellisia aikuiselle. On 159 cm ja 44 kg, kahden lapsen äiti.
Mä olen sun siskoa sentin pidempi ja viitisen kiloa painavampi. :) Naisellista tyyliä ei tosiaan lastenosastolta löydy ja siskosi voi olla aika vaikea löytää sopivia aikuisten puolelta... Tosin kyllä ainakin H&M myy joissakin vaatteissa kokoa 32.

Mun tyyli on kaukana naisellisesta joten pärjään lastenosastokuteissa hyvin. :D
 
vieras
Tapu tapu sulle sitten. Kyllä se on hienoa että noin vanhana vielä mahtuu pieniin vaatteisiin. Minä saatan olla läskiperse, mutta onneksi mieheni sentään HALUAA tehdä kanssani kolmannen lapsen.
 
Tumpula
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tapu tapu sulle sitten. Kyllä se on hienoa että noin vanhana vielä mahtuu pieniin vaatteisiin. Minä saatan olla läskiperse, mutta onneksi mieheni sentään HALUAA tehdä kanssani kolmannen lapsen.
Mulla on sentään käytöstavat enkä halua loukata ihmisiä tahallani.

En siis vaihtaisi osia kanssasi, sulta taitaa ne asiat puuttua.

Ja onnittelen, onnistuit satuttamaan mua. Oletko nyt tyytyväinen?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tapu tapu sulle sitten. Kyllä se on hienoa että noin vanhana vielä mahtuu pieniin vaatteisiin. Minä saatan olla läskiperse, mutta onneksi mieheni sentään HALUAA tehdä kanssani kolmannen lapsen.
Mulla on sentään käytöstavat enkä halua loukata ihmisiä tahallani.

En siis vaihtaisi osia kanssasi, sulta taitaa ne asiat puuttua.
En mä sua loukkannutkaan, päinvastoin kehuin miten hienoa on ettet ole tyypillisen kaksplus-mamman tavoin antanut perseesi levistyä lasten tultua
 
Tumpula
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En mä sua loukkannutkaan, päinvastoin kehuin miten hienoa on ettet ole tyypillisen kaksplus-mamman tavoin antanut perseesi levistyä lasten tultua
Luehan uudelleen tuo viimeinen lauseesi. Kyllä se mua loukkasi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tapu tapu sulle sitten. Kyllä se on hienoa että noin vanhana vielä mahtuu pieniin vaatteisiin. Minä saatan olla läskiperse, mutta onneksi mieheni sentään HALUAA tehdä kanssani kolmannen lapsen.
Miten kolmas lapsi liittyy tähän???Tai haluaminen
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En mä sua loukkannutkaan, päinvastoin kehuin miten hienoa on ettet ole tyypillisen kaksplus-mamman tavoin antanut perseesi levistyä lasten tultua
Luehan uudelleen tuo viimeinen lauseesi. Kyllä se mua loukkasi.
Voi anteeksi, en tiennyt että se lapsiasia on sulle niin herkkä kun alunperin itsekin suhtauduit siihen epäillen. Ja siks toiseks mähän haukuin itseäni läskiperseeks, antaisin mitä tahansa jos olisin pienikokoinen kuten sinä!
 
Tumpula
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voi anteeksi, en tiennyt että se lapsiasia on sulle niin herkkä kun alunperin itsekin suhtauduit siihen epäillen. Ja siks toiseks mähän haukuin itseäni läskiperseeks, antaisin mitä tahansa jos olisin pienikokoinen kuten sinä!
On se aika herkkä... Oikeastaan erittäin herkkä.

Mä voin ottaa vähän läskiä jos saan sen lapsen. :D Tai no, kyllä sitä on aina raskausaikoina ihan kiitettävästi tullutkin. :D Mulla on vaan ilmeisesti kiva aineenvaihdunta, paino tippuu itsestään tiettyyn lukemaan aina.
 
Tumpula
Alkuperäinen kirjoittaja :):
hei tumpula, kiitos vinkistä! mäkin suunnista siis sinne kappahlin lastenosastolle. :)

t: 160cm ja 48kg
Suunnista ihmeessä. :D Nuo farkut oli alerekissä, sellainen matalavyötäröinen ja alaspäin levenevä malli.
H&M lastenosastollakin on välillä kaikkea kivaa. Mulla on ainakin takki ja pari paitaa sieltä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pitäis kans laihduttaa niin mahtuis lastenvaateosaston vaatteisiin :snotty: Terv. 148 cm pitkä, kenkä 34
Laihduttaminen on tylsää. :snotty:
Sä joudut sitten kengätkin ostamaan lasten puolelta?
Joskus, toisinaan aikuisten kengistä löytyy 34 kokoakin ja toisinaan ostan suosista 35 koon kengät.. niihin voi kivasti pistää villasukat :D
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tapu tapu sulle sitten. Kyllä se on hienoa että noin vanhana vielä mahtuu pieniin vaatteisiin. Minä saatan olla läskiperse, mutta onneksi mieheni sentään HALUAA tehdä kanssani kolmannen lapsen.
Mulla on sentään käytöstavat enkä halua loukata ihmisiä tahallani.

En siis vaihtaisi osia kanssasi, sulta taitaa ne asiat puuttua.
En mä sua loukkannutkaan, päinvastoin kehuin miten hienoa on ettet ole tyypillisen kaksplus-mamman tavoin antanut perseesi levistyä lasten tultua
:eek: :eek: :eek:
 
Tumpula
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Vähän sama fiilis tuli. Erikoinen kehu. Ivallinen tapu tapu, lisäksi olen vielä vanha. :D Ja ilmeisen kelvoton tapaus kun mun mies ei halua mun kanssa kolmatta lasta. :xmas:

Mä olen ilmeisesti palstaillut liikaa viime aikoina kun alkaa näitä tulla. :whistle:
 
Gluteus maximus
Minä taas teen löytöjä miesten osastoilta. Miehille tehdään paljon mukavampia urheiluvaatteita ja oloasuja ja ulkoiluasuja kuin naisille! Tykkään tosi paljon!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tapu tapu sulle sitten. Kyllä se on hienoa että noin vanhana vielä mahtuu pieniin vaatteisiin. Minä saatan olla läskiperse, mutta onneksi mieheni sentään HALUAA tehdä kanssani kolmannen lapsen.
Läskiperseellä meni herne nenään. Ja syvälle. Tais mennä koko palko :eek: :LOL: :headwall:
(hitto mikä pässi...)
 

Yhteistyössä