Teini-ikä! Eikö tän vois ohittaa?

Mulla on 13v tyttö (täyttää 2kk päästä 14v).
Kaikki on menny ok. Ei paljonkaan mielenosotuksia.
Nyt tytär on alkanu seurustelemaan vajaan vuotta vanhemman pojan kanssa. Pojan vanhemmat ovat kunnollisia ja vanhoillisiakin..
Oon kuitenki löytäny pojalta nettisivut jossa tietty nimimerkki ja tuon nimimerkin pohjalta ei löydy muita sivuja kuin Youtube. Siellä tllä nimimerkillä poika kertoo polttavansa, varastaneensa vanhemmiltaan viina, vihaavansa kaikkia jopa bestiksiänsä, ihannoi kuolemaa, saatanaa ja on tekemässä ulkomuodollista muutosta jossa voi tulla täydelliseks gootiks.

Hitsi kun en tie onko tuo sama poika.. :/ pelottaa..
 
Aika epäselvää toi mun selitys kai.. :D

Oon siis ettiny googlesta pojan nimellä ja sieltä tullu esiin nimimerkki. Kun laittaa nimimerkin hakuun niin tulee noi kaikki youtube jutut, joissa tuntuu olevan sielunmaailmaltaan ihan eri poika.
Tämä poika asuu kuitenki samalla suunnalla kuin tytön poikakaveri..
 
Keittiönoita
Oletko varma, että kyseessä sama henkilö? Esim mulla on keskustelupalstoilla nikkejä ja sama nikki taas on jollain toisella henkilöllä jollain toisella keskustelupalstalla. Myös omilla nuorillani on "virtuaalikaimoja".

Moni teini esittää kavereilleen coolimpaa tyyppiä kuin oikeasti on. En pitäisi sitä huolestuttavana. Ja mitä tulee gootteihin...noh, oma tyttärenikin oli aikoinaan gootti =) Junnulla taas goottivaihe kesti vain puolisen vuotta.
 

Yhteistyössä