Teini-ikäinen tyttö on vähän liian sinut alastomuuden kanssa.

  • Viestiketjun aloittaja Äidinhuoli
  • Ensimmäinen viesti
Äidinhuoli
yläkouluikäinen tyttöni on todella sinut itsensä kanssa, mikä on hyvä asia. Liikuntaharrastuksessa menestyminen on varmasti luonut pohjaa hyvälle itsetunnolle. Tyttö on muutenkin kaunis ja varmasti tulee kiinnittämään poikien huomiota.

Meillä on kotona ollut aina vapautunut alastonkulttuuri. Kotona toki saa liikkua ja kulkea miten haluaa.

Tyttö kuitenkin häpeilemättä saattaa vaihtaa uimapukua yleisellä rannalla niin, että kirjaimellisesti kaikki näkyy, jos vaan katsoo sinnepäin. Mökillä saattaa riisua saunan terassilla alasti, vaikka moni miespuolinen tuttu/sukulainen näkee. Hän saattaa mennä saunaan isänsä ja kummisedän kanssa (isä toki ok) tuosta noin vaan, eikä tajua sitä, että esim. kummisetä saattaa vaivaantua jo pahasti.

Näitä tilanteita on aina paljon. Nyt viimeisin tosiaan oli, kun oltiin Euroopassa lomalla ja siellä oli kuntosali ja sauna. Saunassa oli sääntö olla pyyhe päällä. Saunomisen jälkeen tyttö meni ihan reippaasti yleisiin suihkutiloihin alasti peseytymään ja siellä oli tosiaan muitakin, joista osa miehiä.

Mulla pointtina tässä on nyt huoli, ettei tytölle satu mitään ja hän ymmärtäisi suojella itseään.

Miten asian otan puheeksi tai onko muilla samanlaisia teinejä?
 
Mutta miksi olet antanut mennä suihkuun ilman vaateita missä miehiä? Mä olisin sanonut sen heti, jos joku mun lapsista olisi niin tehnyt, vaikka lapset vielä suht pieniä, niin kuitenkin ymmärtävät missä ja miten pitäisi käytäytyä, koska selitämme ja näytämme mallin.
 
Äidinhuoli
Mutta miksi olet antanut mennä suihkuun ilman vaateita missä miehiä? Mä olisin sanonut sen heti, jos joku mun lapsista olisi niin tehnyt, vaikka lapset vielä suht pieniä, niin kuitenkin ymmärtävät missä ja miten pitäisi käytäytyä, koska selitämme ja näytämme mallin.
Koska tilanteet ovat olleet yllättäviä. Mä olen olettanut, että tytöllä olisi "oma järki päässä" tuossa asiassa.
 
vierailija
Teini-ikäinen tyttö.. siis vähintään 13-vuotias. Tuskin tämä käytös on ihan yhtä äkkiä ilmaantunut, joten eikö asiasta ole puhuttu aikaisemmin? Jos tyttö on normaaliälyinen, niin tuossa iässä kyllä jo muistaa sen, että yleisiin tiloihin tai tiloihin missä on vieraita miehiä, ei mennä alasti.

Tämä on kyllä provo tai tyttö on vajaa-älyinen. :D
 
hamssi
Luonnonlapsi. Eräällä harrasteleirillä oli samanlainen tapaus, tyttö tuolloin n. 20v oli aina alasti mm. yhteisessä mökissä, miesten kanssa saunalla. Hän tavallaan kiusasi miehiä alastomuudellaan. Hän opiskeli loppujen lopuksi tohtoriksi ja pärjää ihan ok.
 
vierailija
Joko tää on jonkun kiihotusviesti. Tai äidin pitää olla todella yksinkertainen.

teini ja ei muka ole itsekkään tuota tajunnut..
Miten joku edes vaivautuu vastaamaan.

Miksi minä vaivauduin.. o_O
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
vierailijanenn
olenpas tämän saman jutun lukenut täältä ennenkin, tasan samat tarinat ulkomaanmatkaa myöten, ja aikaa varmaan useampi vuosi jo. onko teillä kaikki tytöt samanlaisia vai joku iäti teiniksi jämähtänyt yksilö?
 
Phiu
Kyllä teinitytöt paskantaa ja isoja haisevia paskoja paskantaa. Se haju mikä meillä on välillä kun joku on ollut krapulassa on järkyttävä. Jos krapulassa on useampi niin 1 laahustaa paskalle niin seuraava oksentaa kun haju on niin hirvee. Pahin vitsihän on aina ollut jättää paskat vetämättä.

Juu kyl sitä saa kaikennäkösii kakkafetissei ol. Ei siin. :D

.... Sairas. :D
 
vierailijatuo
Vanhempien tehtävänä on opettaa lapselle sopivan käytöksen rajat ja miten suojella itseään. Tämä tarkoittaa esim. sitä, että vieraiden miesten keskuudessa ei olla alasti enää teini-iässä..
 

Yhteistyössä